CARSNEWS
AUTONEWS

Porsche Cayenne GTS & Cayenne GTS Coupe. Ενισχύοντας τον σπορ χαρακτήρα τους!

Η Porsche δεν άργησε να παρουσιάσει επίσημα τα δύο μοντέλα έπειτα από την χθεσινή διαρροή και εμπλουτίζει την γκάμα της Cayenne με τις GTS εκδόσεις τόσο της standard, όσο και της Coupe. Τις Cayenne GTS και Cayenne GTS Coupe που διαφοροποιούνται αισθητά από τα… “βασικά” μοντέλα αλλά και από την προηγούμενη γενιά τόσο χάρη στο νέο design όσο και με  τον νέο κινητήρα με τον οποίο εξοπλίζονται.

Όσον αφορά στο πρώτο, οι νέες GTS έρχονται με standard το Sport Design πακέτο και τις εντυπωσιακές ζάντες ελαφρού κράματος 21 ιντσών σε μαύρο χρώμα ώστε να ταιριάζουν με τα φιμέ φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω αλλά και τις λεπτομέρειες στους αεραγωγούς, τα περιγράμματα των παραθύρων, τις απολήξεις της εξάτμισης και τα logos. Αξίζει να αναφερθούμε ειδικά στη νέα, διπλή, κεντρικά τοποθετημένη απόληξη της εξάτμισης που κοσμεί αποκλειστικά το πίσω μέρος της Cayenne GTS Coupe και αργότερα, θα γίνει διαθέσιμη στην Cayenne Turbo Coupe, σε συνδυασμό με το Lighweight Sports Package πάντοτε. Το ίδιο… σκοτεινό μοτίβο συνεχίζεται και στο εσωτερικό με την πλειοψηφία των επιφανειών να έχουν επενδυθεί με υψηλής ποιότητας Alcantara και τα αλουμινένια διακοσμητικά να ενισχύουν τον σπορ αλλά εκλεπτυσμένο χαρακτήρα της νέας Cayenne GTS. Νέα και αποκλειστικά για την συγκεκριμένη έκδοση είναι τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα ενώ διαθέσιμο είναι και ένα “GTS” πακέτο εσωτερικού που προσθέτει λίγο χρώμα με τις διακοσμητικές ραφές και όχι μόνο σε “Carmine Red” ή “Crayon” αποχρώσεις.

Πιο σημαντικές είναι οι αλλαγές στα μηχανικά όμως, αφού οι νέες Cayenne GTS και Cayenne GTS Coupe γυρνούν την πλάτη στον twin-turbo V6 της προηγούμενης γενιάς και εφοδιάζονται με έναν 4-λιτρο, biturbo V8, οποίος παράγει 460 ίππους από τις 6.000 έως τις 6.500 σ.α.λ. και 620 Nm ροπής από τις 1.800 έως τις 4.500 σ.α.λ. Χάρη σε αυτόν, το σύστημα τετρακίνησης και το 8-τάχυτο Tiptronic S αυτόματο κιβώτιο και παρότι το βάρος του γερμανικού SUV αγγίζει τα 2.145 κιλά, το 0-100 km/h έρχεται σε  μόλις 4,5 δευτερόλεπτα με το προαιρετικό Sport Chrono πακέτο (το οποίο είναι standard στην Coupe), με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 270 km/h. Κατά τα άλλα, οι GTS επωφελούνται από μία μείωση της τάξης των 20 χιλιοστών στην απόσταση από το έδαφος (30 χιλιοστά με την προαιρετική αερανάρτηση) και από το γεγονός ότι τόσο το Porsche Active Suspension Management όσο και το Torque Vectoring Plus ανήκουν πλέον στον βασικό εξοπλισμό, ενώ το σύστημα πέδησης αποτελείται από δίσκους 390 χιλιοστών εμπρός και 358 πίσω με τις δαγκάνες βαμμένες σε έντονο, κόκκινο χρώμα. Τέλος, να σημειώσουμε ότι οι παραγγελίες για τις δύο GTS έχουν ήδη ανοίξει και πως οι πρώτες παραδόσεις είναι προγραμματισμένες για τον ερχόμενο Ιούλιο.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Nέο Volkswagen T-Roc R. Aγριεμένο

cars

Πρωταθλητής τον Οκτώβριο στα ηλεκτρικά το Volkswagen ID.3.

cars

Fiat 500. Διευρύνει τη γκάμα του

cars

Δένδιας: Ο εορτασμός της 25ης Μαρτίου συνιστά ευκαιρία ιστορικής και εθνικής ενδοσκόπησης

cars

«Βροχή» καταγγελιών για περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας – 141 το τελευταίο 24ωρο

Bury

Ford. O χορός των ρομπότ

cars

Ο ισραηλινός στρατός προειδοποιεί: Θα απαντήσουμε στην επίθεση του Ιράν

Bury

Ο Στέφανος Κασσελάκης ξεκίνησε περιοδεία 1.000 ναυτικών μιλίων σε 29 νησιά

Bury

Το επόμενο Nissan Navara δεν θα είναι κλώνος του Mitsubishi L200.

cars