Στο μέγεθος ενός Polo ή ενός T-Roc, αυτό το χαμηλού κόστους ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα βασίζεται σε μια πιο κόμπακτ εκδοχή της σπονδυλωτής πλατφόρμας MEB. Εξέλιξη που ο γερμανικός γίγαντας επέλεξε να αναθέσει στη θυγατρική SEAT η οποία έχει ήδη κινητοποιήσει 300 τεχνικούς για το πρότζεκτ αυτό. Η νέα ηλεκτρική πλατφόρμα δε, θα διατεθεί προς χρήση σε όλες τις φίρμες του ομίλου.
Αν η αρχική ιδέα ήταν να κατασκευαστεί σε περίπου 200.000 μονάδες ετησίως στη γερμανική εγκατάσταση του Emden, ο Γερμανός κατασκευαστής έχει αναθεωρήσει τα σχέδιά του. Και ο λόγος δεν είναι άλλος από το μισθολογικό κόστος! Κρίνοντας το υπερβολικά υψηλό, θα έθετε σε κίνδυνο το στόχο να διαθέσει η VW στην αγορά το νέο μικρό ηλεκτρικό μοντέλο της με τιμή μικρότερη από τα 20.000 ευρώ. Αναζητώντας μια εναλλακτική λύση, το Wolfsburg στρέφεται επί του παρόντος προς τις Aνατολικές Xώρες, γνωστές για το πολύ πιο προσιτό εργατικό δυναμικό τους. Εάν και υπάρχουν διάφορα σενάρια, ο Γερμανός κατασκευαστής θα προτιμούσε την Bratislava, στη Σλοβακία, όπου η Škoda πρόκειται να αποκαλύψει το νέο ηλεκτρικό Citigo.
Έτσι, το ανεκμετάλλευτο παραγωγικό δυναμικό του εργοστασίου στο Emden, θα αναλάβει την κατασκευή του I.D. Crozz, του ηλεκτρικού SUV του οποίου η παραγωγή αρχικά θα ξεκινήσει στο Zwickau παράλληλα με το ID.3.
[Πηγή handelsblatt]