CARSNEWS
AUTONEWS

Έρχονται το ’23 τα νέα Skoda Superb και Kodiaq.

Για τις αυτοκινητοβιομηχανίες δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο. Οι ημέρες, οι εβδομάδες, οι μήνες και τα χρόνια περνούν και μαζί τους πρέπει η κάθε εταιρία να έρχεται ολοένα και πιο κοντά στον στόχο τους. Για την Skoda, αυτός ο στόχος είναι να μεταβεί όσο το δυνατόν ταχύτερα αλλά και ομαλότερα στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και γι’ αυτό υλοποιεί ένα πλάνο που περιλαμβάνει την επένδυση περί των 5.6 δισεκατομμυρίων ευρώ στην ηλεκτρική κινητικότητα αλλά την ίδια ώρα, ανανεώνει τα ήδη υπάρχοντα βενζινοκίνητα μοντέλα της. Το μεν πλάνο εξηλεκτρισμού εξασφαλίζει το μέλλον της εταιρίας, ένα μέλλον που εμπεριέχει τρία νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2026 ενώ η ανανέωση του στόλου της εξασφαλίζει το παρόν.

Εντός του 2023 λοιπόν, η Skoda σκοπεύει να παρουσιάσει όχι μόνο την επόμενη γενιά του δημοφιλέστατου Kodiaq αλλά και την επόμενη γενιά του Superb! Το Superb λοιπόν θα συνεχίσει να έχει την συγγενική σχέση με το Volkswagen Passat όπως οι προηγούμενες γενιές που σημαίνει πρακτικά ότι το μεγάλο sedan της Skoda θα κάνει χρήση της τελευταίας εκδοχής της MQB αρχιτεκτονικής του Group με το χαρακτηριστικό “Evo”. Κατά συνέπεια, περιμένουμε η γκάμα των κινητήρων να περιλαμβάνει τα γνωστά σύνολα (εξηλεκτρισμένα και μη) βενζίνης ενώ η μετάβαση στην πιο μοντέρνα πλατφόρμα θα ανοίξει τον δρόμο για την ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών στους τομείς της ασφάλειας, της υποβοήθησης οδήγησης, των πολυμέσων και της συνδεσιμότητας. Εκτός από το κλασικό sedan, το νέο Superb θα είναι διαθέσιμο και ως station wagon ενώ θα προσφέρει σε κάποιους κινητήρες και το γνωστό σύστημα τετρακίνησης με την Skoda να προσπαθεί να απευθυνθεί σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κοινό.

Οι πληροφορίες είναι ακόμα λιγότερες για το νέο Kodiaq, το οποίο κατάφερε μέχρι τώρα να κρυφτεί εξαιρετικά από τους διάφορους κατασκόπους. Θα πρέπει λοιπόν να περιμένουμε από την Skoda να ανοίξει τα χαρτιά της. Το 2022 ήταν πάντως μία χρονιά που η τσέχικη εταιρία θα θέλει να αφήσει πίσω της το συντομότερο δυνατό. Υπήρχαν και τα γνωστά προβλήματα στην ανεφοδιαστική αλυσίδα αλλά οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 16.7% με την Octavia να είναι το μοντέλο με τις περισσότερες, παρά την πτώση κατά 29.7%! Το μόνο μοντέλο που διασώθηκε παρουσιάζοντας αύξηση σε σύγκριση με το ’21 ήταν το αμιγώς ηλεκτρικό Enyaq, κάτι που είναι απολύτως λογικό αλλά και ενθαρρυντικό.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Βρες τις διαφορές με την Bentley Bentayga facelift…

cars

Ducati. Mε επαναστατική τεχνολογία  η νέα Multistrada V4

cars

Δώρα Τσαμπάζη για Δημήτρη Παπανώτα: «Πολλά προβληματικά σημεία στη δήλωσή του, αλλά δεν θέλω να τα αναλύσω»

cars

Jeep Wrangler & Gladiator – Κυριάρχησαν στα SEMA Awards

cars

Fiat 500Χ Yachting. Η σωστή έκδοση για την εποχή

cars

Αυτή είναι η νέα BMW M3 που στέκεται στη γραμμή παραγωγής;

cars

Hyundai RM19. Προπομπός ενός sports car με τον κινητήρα στο κέντρο;

cars

Η Porsche τιμά την πρώτη Boxster με μία ειδική έκδοση.

cars

30 χρόνια Seat Martorell

cars