Παρότι η Porsche έχει ήδη ανανεώσει μία φορά την Macan (το 2018) και ετοιμάζει την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση για της για το 2023, το “μικρό” crossover δέχεται έναν δεύτερο κύκλο τροποποιήσεων για να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του για όσο το δυνατόν περισσότερο – μία πορεία κατά την οποία έχει καταγράψει περισσότερες από 600.000 πωλήσεις από το λανσάρισμα στην αγορά το 2014. Όπως συνηθίζεται στα facelifts, οι επεμβάσεις εστιάζονται στο κομμάτι της αισθητικής αν και στην προκειμένη περίπτωση, το πιο σημαντικό νέο είναι η κατάργηση της έκδοσης Turbo.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας όμως, αφού η κορυφαία στην γκάμα της Porsche Macan θα είναι η “GTS” που διαθέτει έναν biturbo V6 με χωρητικότητα 2.9 λίτρα ο οποίος παράγει 440 άλογα (60 περισσότερα από πριν και ακριβώς όσα είχε και η Turbo). Χάρη σε αυτόν και τις αναβαθμίσεις του προαιρετικού “Sport Chrono” πακέτου, τα πρώτα 100 km/h έρχονται σε μόλις 4.3 δευτερόλεπτα και η τελική αγγίζει τα 272 km/h. Λίγο πιο κάτω στην οικογένεια της Macan, βρίσκεται η “S” που εξοπλίζεται με τον ίδιο biturbo V6 των 2.9 λίτρων αλλά με 380 ίππους (0-100 σε 4.6 sec και τελική 259 km/h) ενώ στην βάση, προσφέρεται η standard Macan με τον δίλιτρο, τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα των 265 ίππων που αρκεί για 0-100 km/h σε 6.2 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 232 km/h. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με ένα 7-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και το Porsche Traction Management σύστημα τετρακίνησης.
Κατά τα άλλα, το σχεδιαστικό τμήμα της γερμανικής εταιρίας προχώρησε σε ένα ήπιο φρεσκάρισμα της εμφάνισης με νέα μάσκα, στην οποία βρίσκουμε και τα standard πλέον, LED φωτιστικά σώματα και νέο διαχύτη ενώ καινούρια σχέδια βρίσκουμε και στις ζάντες ελαφρού κράματος που κυμαίνονται από 19 έως και τις 21 ίντσες. Στην έκδοση GTS δε, εκτός από την χαμηλωμένη κατά 10 χιλιοστά ανάρτηση με τις σκληρότερες ρυθμίσεις, βρίσκουμε και τα παραδοσιακά, μαύρα διακοσμητικά που την διαφοροποιούν από τις υπόλοιπες. Όσον αφορά στην καμπίνα, η μεγαλύτερη αλλαγή εντοπίζεται στην κεντρική κονσόλα όπου τα φυσικά χειριστήρια έχουν δώσει την θέση τους σε νέα, αφής ενώ νέος είναι και ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου. Η οθόνη των 10.9 ιντσών για το σύστημα infotainment παραμένει, αν και πιστεύουμε πως το λογισμικό θα αναβαθμιστεί στην τελευταία εκδοχή. Πριν κλείσουμε, να αναφέρουμε πως οι παραγγελίες για τη νέα Porsche Macan έχουν ήδη ανοίξει και οι πρώτες παραδόσεις είναι προγραμματισμένες για τον ερχόμενο Οκτώβριο.
The post Νέα Porsche Macan. Ανανέωση… ξανά! first appeared on Εν Κινήσει.
Follow @CarsnewsGr