CARSNEWS
MARKET

Νέο… ίδιο Nissan GT-R με ειδικές εκδόσεις

Το σενάριο για το νέο Nissan GT-R γυροφέρνει εδώ και χρόνια, καθώς το R35 βρίσκεται στην παραγωγή από το 2009. Οι Ιάπωνες παρουσίασαν στο Σαλόνι του Τόκιο αυτό που οι ίδιοι αποκαλούν «νέο GT-R», αλλά επί της ουσίας μιλάμε για ένα ακόμα facelift.

Ο φρεσκαρισμένος «Godzilla» διακρίνεται για το ελαφρώς διαφορετικό εμπρός μέρος, που φιλοξενεί πλέον νέο προφυλακτήρα και μικρότερη εισαγωγή στη μάσκα. Η συγκεκριμένη αλλαγή εμπνέεται από το θρυλικό R34, δίχως να επηρεάζεται στο ελάχιστο η παροχή αέρα στον VR38DETT. Τα LED ημέρας επίσης αλλάζουν, ωστόσο η πιο εμφανής αλλαγή στα φωτιστικά σώματα εντοπίζεται στα εξαγωνικά φώτα ομίχλης (που θυμίζουν αρκετά Renault RS). Οι σχεδιαστές έδωσαν ιδιαίτερη βάση στην αεροδυναμική, μονιμοποιώντας τους αεραγωγούς στο καπό και βελτιστοποιώντας τη ροή του αέρα στο πάτωμα και τον διαχύτη.

Ειδικά το Nismo φέρει έξτρα αεραγωγούς εμπρός-πίσω, ακόμα μεγαλύτερη αεροτομή και νέες ρυθμίσεις σε ανάρτηση – σύστημα τετρακίνησης, έχοντας παράλληλα μηχανικό μπλοκέ διαφορικό στον εμπρός άξονα και έκδοση Special Edition. Εκεί τα αεροδυναμικά βοηθήματα είναι ακόμα εντονότερα, η χρήση ανθρακονημάτων εκτενέστερη (βλέπε καπό) και η ανάρτηση πιο σκληρή, για τη μεγιστοποίηση της κάθετης δύναμης και πρόσφυσης. Στο εσωτερικό δεσπόζουν οι επενδύσεις suede και alcantara, με τον απόλυτο πρωταγωνιστή να ενσαρκώνεται από τα νέα ανθρακονημάτινα καθίσματα της Recaro.

Νέα είναι και η έκδοση T-Spec του απλού GT-R, που πλέον περιλαμβάνεται κανονικά στη γκάμα (περιορισμένης παραγωγής μέχρι σήμερα). Το χρώμα Millenium Jade είναι αποκλειστικό, ενώ και εδώ εφαρμόζονται οι αλλαγές σε μάσμα-προφυλακτήρα. Στα μηχανικά μέρη συναντάμε νέα ρύθμιση στην ανάρτηση και κεραμικά δισκόφρενα, που πλέον είναι διαθέσιμα και για το GT-R Premium Edition.

Κατά τα λοιπά, η κατάσταση βαίνει ως είχε. Ο 3.8 V6 twinturbo παραμένει στα 570 άλογα και 637 Nm για το απλό GT-R, τα οποία γίνονται 600 ίπποι και 652 Nm για το Nismo. Αλλαγές στις επιδόσεις δεν αναφέρονται, οπότε τα Premium και T-Spec λογικά επιταχύνουν στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 2,8 δλ. και φτάνουν μέχρι τα 315 χλμ./ώρα, για να γράψουν τα χρονόμετρα μόλις 2,5 δλ. για το Nismo (ίδια η τελική)! Η Nissan δηλώνει πως το Nismo Special Edition «είναι το ταχύτερο GT-R όλων των εποχών», συνεπώς θα πρέπει να περιμένουμε ρεκόρ πίστας από αυτό στο εγγύς μέλλον.

Το ανανεωμένο GT-R θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία την άνοιξη στην Ιαπωνία, όπου και θα διατίθεται αποκλειστικά. Η Ευρώπη και άλλες μεγάλες αγορές του κόσμου, θα πρέπει να περιμένουν το R36 για να ξαναδούν «Godzilla» στις αντιπροσωπείες της Nissan.

Related Articles

Σε λίγες ημέρες το ντεμπούτο του Μικ Σουμάχερ στη Formula 1

cars

«Στοπ» στη Ferrari Purosangue λόγω ζήτησης

cars

Οδηγούμε το VW T-Roc 1.5 TSI EVO 150 hp

cars

DS Gen 2 EVO: Το γαλλικό μονοθέσιο για το πρωτάθλημα της Formula E

cars

Η Mazda ανασταίνει τον περιστροφικό κινητήρα

cars

Διπλή διάκριση της Mercedes-Benz Ελλάς στα «Event Awards 2019»

cars

Δυο Nissan βραβεύτηκαν ως ιαπωνικά αυτοκίνητα του 2020

cars

Ο γύρος της Δυτικής Ευρώπης σε 1.949 ώρες με ένα συλλεκτικό Abarth

cars

Τα αυστηρότερα όρια των εκπομπών ρύπων και το νέο τοπίο στην αυτοκινητοβιομηχανία

cars