CARSNEWS
F1 & RACES

Πόσο πίσω ήταν φέτος οι υβριδικές μηχανές της Renault;

Ένας από τους λόγους που οδήγησαν στο διαζύγιο της Renault με τη Red Bull Racing μετά από 12 χρόνια συνεργασίας, αν όχι ο μοναδικός, ήταν η υστέρηση της γαλλικής υβριδικής μηχανής έναντι του ανταγωνισμού των Mercedes και Ferrari. Πόσο όμως υστερούσε πραγματικά;

ώρα που οι δρόμοι των δύο πλευρών χώρισαν, μάλλον επεισοδιακά μάλιστα, ήρθε η παραδοχή από πλευράς Renault, του πόσο πίσω ήταν από τους βασικούς της αντιπάλους.

Και σύμφωνα με όσα είπε ο επικεφαλής της Renault F1, Cyril Abiteboul, η απόσταση κατά τη διάρκεια του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος, ήταν μεγάλη.

«Υστερούσαμε κατά 20 με 27 άλογα στους αγώνες, διαφορά που υπό προϋποθέσεις καλυπτόταν από το σασί της Red Bull. Όμως στις κατατακτήριες δοκιμές υπολογίζουμε πως η απόσταση ήταν λίγο πάνω από τα 50 άλογα κι αυτή είναι μεγάλη διαφορά», παραδέχθηκε ο Γάλλος.

usa13-abiteboul-rossi640alone

Το 2019 η Renault θα έχει την εργοστασιακή της ομάδα που φέτος σκαρφάλωσε στην τέταρτη θέση της βαθμολογίας κατασκευαστών και τη McLaren που αποτελεί πλέον τον μοναδικό «πελάτη».

Όσο για τη Red Bull, η RB15 της νέας σεζόν θα παίρνει ώθηση από την υβριδική μηχανή της Honda.

Related Articles

Τι ισχύει με την πρόταση της Ferrari στον Vettel;

cars

Πρόταση ανανέωσης στον Vettel αλλά…

cars

Τα pit stop έκριναν το GP Σιγκαπούρης

cars

Βρέθηκε σωσίβιο σωτηρίας για τη McLaren

cars

Η κοινότητα της F1 φοβάται τον κορωνοϊό

cars

Στην AlphaTauri και το 2021 ο Pierre Gasly

cars

F1: Μία σεζόν τελειώνει, μία άλλη ξεκινά!

cars

Δεν θέλει άλλα σιρκουί πόλης ο Vettel

cars

Για το γόητρο αλλά και για τα λεφτά…

cars