Η Abarth γιορτάζει μία σημαντική επέτειο παρουσιάζοντας την 1000 SP – ένα μοναδικό (κυριολεκτικά και μεταφορικά) μοντέλο που δημιουργήθηκε ως φόρος τιμής στην 1000 Sport Prototipo που έγραψε την δική της ιστορία κατακτώντας τη νίκη στην κατηγορία της στα 500 χιλιόμετρα του Nurburgring στα χέρια των Muller και Steinmetz. Ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον αυτοκίνητο που σχεδίασε ο εξ Alfa Romeo προερχόμενος, Mario Colluci και ήταν πολύ διαφορετικό απ’ οτιδήποτε άλλο είχε κάνει ο Carlo Abarth στο παρελθόν.
Μιλάμε για ένα λιλιπούτειο αγωνιστικό πρωτότυπο με σωληνωτό πλαίσιο και έναν 1.000άρη βενζινοκινητήρα στο κέντρο, πίσω από τον οδηγό, να παράγει 105 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. Χάρη στο βάρος των 480 κιλών και την απλή αλλά αποδοτική αεροδυναμική του, η τελική του πρωτότυπου άγγιζε τα 220 km/h ενώ η σβελτάδα και η αξιοπιστία του, επέτρεψαν να απολαμβάνει την χαρά της νίκης για τα επόμενα χρόνια τόσο σε αγώνες αντοχής, όσο και σε σύντομες αναβάσεις.
Την 1000 SP τιμά το 2021 η Abarth με ένα σύγχρονο πρωτότυπο που κατά τα φαινόμενα, μάλλον βασίζεται στην Alfa Romeo 4C. Από πλευράς εμφάνισης, θα μπορούσε να διακρίνει κανείς κάποια μακρινή συγγένεια στο εμπρός και το πίσω μέρος αλλά περισσότερο από αυτό, είναι η χρήση του υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα των 1.75 λίτρων που προδίδει το αυτοκίνητο που χρησιμοποιείται ως βάση. Ο κινητήρας λοιπόν παράγει 240 ίππους που ενώ η Abarth δεν αποκαλύπτει πολλά από τα τεχνικά χαρακτηριστικά της 1000 SP, φανταζόμαστε ότι επαρκούν για να κινήσει το πρωτότυπο που βασίζεται σε ένα υβριδικό πλαίσιο ανθρακονημάτων-αλουμινίου.
Όπως δεν γίνεται λόγος για το αν το εν λόγω πρωτότυπο θα αποτελέσει κάτι παραπάνω από ακριβώς αυτό. Προς το παρόν, γνωρίζουμε ότι είναι ένα one-off concept που θα κάνει τον γύρο του σε διάφορες διοργανώσεις που εστιάζουν σε κλασικά αυτοκίνητα, αλλά δεν αναφέρεται πουθενά αν υπάρχουν πλάνα για κάποιου είδους περιορισμένη παραγωγή.
The post Η Abarth γιορτάζει με την μοναδική 1000 SP. first appeared on Εν Κινήσει.
Follow @CarsnewsGr