CARSNEWS
AUTONEWS

Η Renault “σπάει” σε 5 ανεξάρτητες επιχειρήσεις!

Καθώς οι εταιρίες προσπαθούν να ανταποκριθούν στις προκλήσεις που φέρνει η στροφή στην ηλεκτροκίνηση, προτείνουν και εφαρμόζουν διαφορετικές λύσεις με την πιο δημοφιλή μέχρι σήμερα να είναι η ανεξαρτητοποίηση κάποιων επιχειρήσεων τους. Η Renault αποφάσισε να εφαρμόσει μία ακραία εκδοχή αυτής της λύσεις χωρίζοντας τις δραστηριότητες της σε 5 ξεχωριστές εταιρίες, κάθε μία με τους δικούς της στόχους, τα δικά της έσοδα-έξοδα και το δικό της οργανόγραμμα, συμπεριλαμβανομένου του CEO. Η γαλλική μάρκα ελπίζει πως με αυτόν τον τρόπο θα γίνει πιο ευέλικτη, θα προσελκύσει νέους συνεργάτες και εστιάζοντας σε 5 διαφορετικούς τομείς, θα γίνει περισσότερο κερδοφόρα.

Ο επικεφαλής της εταιρίας, Luca de Meo, παρομοίασε την “παλιά” Renault με έναν αθλητή του πεντάθλου που προσπαθεί να κερδίσει χρυσό μετάλλιο σε κάθε ένα αθλήματα – αδύνατον. Με τις καλύτερες δυνατές συνεργασίες όμως “η Renault ελπίζει πως θα κατακτά μετάλλια στα διαφορετικά αθλήματα αντί να είναι μέτρια σε όλα”, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο de Meo. Η αναδιοργάνωση της Renault περιλαμβάνει ξεχωριστές μονάδες για τα ηλεκτρικά και το λογισμικό (Ampere), τις μηχανές εσωτερικής καύσης και τα υβριδικά κινητήρια σύνολα σε συνεργασία με την Geely, την Alpine για τα σπορ μοντέλα της, τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες της και τέλος, την κινητικότητα και την ανακύκλωση.

Στόχος είναι η επίτευξη ενός περιθωρίου κέρδους της τάξης του 8% μέχρι το 2025, το οποίο θα αυξηθεί πέραν του 10% μέχρι το 2030 από το 5% που προβλέπεται για το 2022 αλλά και η αύξηση των ταμειακών εισροών από τα 1.5 δισεκατομμύρια ευρώ φέτος, στα 2 δισεκατομμύρια μέχρι το 2025 και από εκεί στα 3 δισεκατομμύρια εντός της επόμενης πενταετίας. Η Renault εξετάζει και την είσοδο της Ampere στο χρηματιστήριο ώστε να συγκεντρώσει τα απαιτούμενα κεφάλαια για έρευνα και εξέλιξη που θα την βοηθήσουν να καλύψει το κενό ανάμεσα σε αυτήν και τον ανταγωνισμό. Αυτό που δεν γνωρίζουμε είναι πώς θα επηρεάσει η αναδιοργάνωση της Renault την Συμμαχία, δεδομένων και των εντάσεων που υπάρχουν μεταξύ της γαλλικής μάρκας και της Nissan.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Το Mitsubishi Xpander είναι ένα minivan που θέλει να γίνει SUV.

cars

SsangYong X200 concept. Τετράγωνο γιατί… αρέσει.

cars

Δημήτρης Κουρούμπαλης: Το «Δέκα λεπτά κήρυγμα» σταμάτησε γιατί το ζήτησα εγώ

cars

«Γεννήθηκα σε ένα γυναικείο σώμα, αλλά ήξερα ότι είμαι άνδρας» – Η εξομολόγηση του Άγγελου για τη διαδικασία της φυλομετάβασης

cars

Νέο Seat Leon. Καινούριο σε όλα

cars

Renault: O κόσμος ζητά “καυτά” ηλεκτρικά!

cars

Mercedes B Class 180d 7G DCT. Με πολυμορφίζων χαρακτήρα

cars

Αυτές είναι οι κάμερες σε λεωφορειολωρίδες στην Αθήνα – Τα στοιχεία που θα έχει το πρόστιμο

cars

Στις 20 Ιανουαρίου η Mercedes-Benz EQA, με έως και 272 ίππους.

cars