Η αναγέννηση της Volvo ξεκίνησε πριν από μερικά χρόνια με το XC90, οπότε μάλλον είναι σωστό για την σουηδική εταιρία να κάνει το επόμενο βήμα χρησιμοποιώντας το μεγάλο SUV ως βάση για ένα μοντέλο που θα τοποθετηθεί πιο πάνω ακόμα και από την ναυαρχίδα της, που την έχει υπηρετήσει άψογα μέχρι αυτό το σημείο. Ο λόγος για το XC100, που αναμένεται να προσφέρει κάτι πολύ διαφορετικό όταν βρει τον δρόμο του για την παραγωγή.
Αυτό δεν πρόκειται να συμβεί πριν αποκαλυφθεί στο κοινό το νέο XC90 καθώς η Volvo θέλει το XC100 να λειτουργήσει ως η αιχμή του δόρατος σε τομείς όπως το design, η τεχνολογία και η πολυτέλεια. Με πιο απλά λόγια, η 3η γενιά του XC90 θα συνεχίσει να είναι το κορυφαίο μοντέλο παραγωγής της, αλλά το XC100 θα αποτελεί μία… δήλωση. Γι’ αυτό αναμένεται να είναι αμιγώς ηλεκτρικό υιοθετώντας το χαρακτηριστικό “Recharge” που είδαμε για πρώτη φορά στο XC40 EV, γι’ αυτό θα είναι τετραθέσιο παρά τον μεγάλο όγκο του που θα μπορούσε να φιλοξενήσει έως και μία 7-θέσια διάταξη και γι’ αυτό θα προσφέρει προηγμένη τεχνολογία ημιαυτόνομης οδήγησης και πιο ακραίο desing, στοχεύοντας σε ένα διαφορετικό target group.
Αμφότερα τα δύο μεγάλα SUVs της σουηδικής φίρμας πάντως, θα βασίζονται στην SPA-II αρχιτεκτονική η οποία (προφανώς) αποτελεί εξέλιξη της πλατφόρμας που χρησιμοποιείται τώρα για το XC90 και σε αντίθεση με την SPA, θα μπορεί να φιλοξενεί αμιγώς ηλεκτρικά κινητήρα σύνολα. Δεδομένης της τοποθέτησης του δε, το XC100 θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμο ως τετρακίνητο, με έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα, όταν λανσαριστεί στην αγορά κάποια στιγμή εντός του 2023. Η τιμή του θα ξεκινά περίπου εκεί που σταματά το XC90.
Follow @CarsnewsGr