Το Opel Astra κάνει το επόμενο, μεγάλο βήμα στην εξέλιξη του αφήνοντας πίσω του μονάχα το Insignia ως το τελευταίο… απομεινάρι της εποχής General Motors καθώς, όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα που παρουσιάστηκαν πριν από αυτό, κάνει χρήση των μηχανικών μερών που παρέχει η μητρική Stellantis. Αυτό σημαίνει σύγχρονα, αποδοτικά κινητήρα σύνολα, μεταξύ των οποίων και δύο plug-in υβριδικά, μοντέρνο design τόσο στο αμάξωμα όσο και στην καμπίνα αλλά και άφθονη τεχνολογία όσον αφορά στην υποβοήθηση οδήγησης και την συνδεσιμότητα. Έρχεται λοιπόν εξοπλισμένο για να διεκδικήσει την κορυφή στην κατηγορία του.
Καταρχάς, να αναφέρουμε ότι το νέο Opel Astra βασίζεται στην τελευταία εκδοχή της EMP2 αρχιτεκτονικής που βρίσκουμε και στο τελευταίο Peugeot 308. Οι σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας όμως έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά στην διαφοροποίηση του δικού τους μοντέλου από το γαλλικό αδερφάκι του. Με μήκος 4.374 χιλιοστών, πλάτος 1.860 χιλιοστών και ύψος 1.470 χιλιοστών, το νέο Astra είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από τον προκάτοχο του σε κάθε διάσταση εκτός από το ύψος. Επωφελούμενο και από το κατατί μεγαλύτερο μεταξόνιο δε, το νέο μοντέλο της Opel προσφέρει μεγαλύτερους χώρους (αν και η εταιρία δεν έχει ανακοινώσει ακόμα συγκεκριμένα νούμερα) και μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ με χωρητικότητα που ξεκινά από τα 422 λίτρα.
Χάρη στην μεγάλη αύξηση στο πλάτος ( 51 mm) και στην μείωση του ύψους (-15 mm), το Astra έχει αποκτήσει μία πολύ πιο αθλητική στάση που τονίζεται περαιτέρω και από τον σχεδιασμό με τις έντονες ακμές. Στα highlights του σχεδιασμού συγκαταλέγεται αναμφίβολα η χαρακτηριστική “Vizor” γρίλια που αντικαθιστά την παλιά καλύπτοντας με ένα μαύρο πάνελ σχεδόν ολόκληρο το πλάτος της μάσκας, το οποίο δίνει την εντύπωση πως ενσωματώνει τα νέα, LED φωτιστικά σώματα (προαιρετικά διαθέσιμα και με τεχνολογία Intellilux) ενώ νέα και λεπτότερα είναι και τα φανάρια στο πίσω μέρος με το όνομα, σύμφωνα με τις νέες τάσεις, να έχει πάρει την θέση του φαρδύ-πλατύ στο κέντρο της πίσω πόρτας. Το νέο Astra μπορεί να εξοπλιστεί με τροχούς διαμέτρου 16 έως 18 ιντσών και, όπως βλέπουμε στις δημοσιευμένες φωτογραφίες, διαφορετικής απόχρωσης οροφή – ένα στοιχείο που είχαμε συνηθίσει στα SUVs αλλά βλέπουμε να περνά και σε άλλες κατηγορίες.
Δραστικά διαφορετική είναι και η καμπίνα που υιοθετεί το “Pure Panel” ταμπλό για ένα πιο λιτό, σχεδόν μινιμαλιστικό look χωρίς πολλά φυσικά χειριστήρια αλλά με δύο μεγάλες οθόνες: μία για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και μία για το σύστημα infotainment που παρεμπιπτόντως, προσφέρει συνδεσιμότητα με Apple CarPlay και Android Auto ως standard. Τα μοναδικά φυσικά χειριστήρια που έχουν απομείνει βρίσκονται στο νέο, πολυλειτουργικό τιμόνι και κάτω από την οθόνη στο ταμπλό ενώ στις λεπτομέρειες, αξίζει να αναφέρουμε την αντικατάσταση του κλασικού χειρόφρενου με ένα ηλεκτρονικό αλλά και το προαιρετικό head-up display.
Όσον αφορά στα μηχανικά, το νέο Opel Astra είναι διαθέσιμο με δύο plug-in υβριδικά κινητήρα σύνολα που συνδυάζουν έναν βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων 150 ή 180 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα για συνδυαστική απόδοση είτε 180, είτε 225 ίππων. Ασχέτως ιπποδύναμης, το σύνολο διαθέτει μία μπαταρία 12.4 kWh που εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 50 χιλιομέτρων. Εναλλακτικά, προσφέρονται κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου με τον 3-κύλινδρο 1200άρη των 110 ή 130 ίππων στην πρώτη κατηγορία και τον τετρακύλινδρο turbodiesel των 1.5 λίτρων στην δεύτερη. Οι παραγγελίες για το νέο Opel Astra θα ανοίξουν το ερχόμενο φθινόπωρο, με τις πρώτες παραδόσεις να είναι προγραμματισμένες για τις αρχές του 2022 ενώ η τιμή του αναμένεται να είναι ελαφρώς αυξημένη σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο. Περισσότερες λεπτομέρειες θα έχουμε όμως στο προσεχές μέλλον.
The post Νέο Opel Astra. Κάνει το βήμα στη νέα εποχή! first appeared on Εν Κινήσει.
Follow @CarsnewsGr