CARSNEWS
MOTONEWS

Νέο VOGE DS525X με τιμή 5.995€ και δυνατότητα αποπληρωμής σε 18 άτοκες δόσεις

Το νέο DS525X της Voge μπορεί να βασίζεται στο 500DS/DSX αλλά είναι εντελώς νέο, με νέα άκρως επιθετική εμφάνιση, νέο ελαφρύτερο και ανθεκτικότερο πλαίσιο, νέο κινητήρα, νέα ηλεκτρονικά βοηθήματα, Full Led φώτα και πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό. Σημαντικό είναι πως η απόδοση είναι βελτιωμένη αλλά η ιπποδύναμη παραμένει στα πλαίσια των διπλωμάτων Α2 (48Hp).

Η διάθεση του Voge DS525X στη χώρα μας μόλις ξεκίνησε, με τιμή 5.995 €. Διατίθεται σε δύο χρωματικούς συνδυασμούς (Grey, Blue) και καλύπτεται από εγγύηση 2 ετών χωρίς χιλιομετρικό περιορισμό. Για την απόκτησή του υπάρχει δυνατότητα αποπληρωμής σε 18 άτοκες δόσεις ή/και μέχρι 72 έντοκες χωρίς προκαταβολή.

Νέος κινητήρας 47 ίππων

Το νέο μοτέρ παραμένει δικύλινδρο εν σειρά με τετραβάλβιδες κεφαλές και 2 ΕΕΚ, πλην όμως έχει αλλάξει τόσο η διάμετρος όσο και η διαδρομή των εμβόλων, κάτι που σημαίνει και νέο στρόφαλο. Η συνολική χωρητικότητα έχει αυξηθεί κατά 23 κ.εκ. και η ιπποδύναμη ανέρχεται σε 47 ίππους, με τη ροπή να έχει σκαρφαλώσει στα 50,5 Nm (από 44,5) και να αποδίδεται σε χαμηλότερες στροφές.

Αυτό μεταφράζεται σε πολύ καλύτερη απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, με πιο άμεση απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού και σημαντικά μειωμένους κραδασμούς σε όλο το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα. Στην όλη βελτιωμένη λειτουργία συμβάλλουν οι επεμβάσεις που έχει κάνει το εργοστάσιο στον ηλεκτρονικό ψεκασμό, στο φίλτρο αέρα και στο σύστημα εξαγωγής, όπου μια νέα εξάτμιση με ψηλά τοποθετημένο ανοξείδωτο τελικό φροντίζει στην όλη βελτίωση της απόδοσης και της εμφάνισης.

Μια σημαντική αλλαγή σε σχέση με τα μοντέλα 500DS/DSX είναι επίσης η προσθήκη ενός τελείως νέου υποβοηθούμενου συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης. Ο αναβάτης πλέον μπορεί να χρησιμοποιεί τη μανέτα του συμπλέκτη με πολύ μεγαλύτερη ευκολία, καθόσον η δύναμη που απαιτείται έχει μειωθεί κατά 25%, αλλά και να κατεβάζει απανωτά ταχύτητες χωρίς να κινδυνεύει από μπλοκαρίσματα του πίσω τροχού. Παράλληλα συγχρονίζει τις στροφές του κινητήρα με την ισχύ που περνάει στον κινητήριο τροχό, δίνοντας κορυφαία αίσθηση και σιγουριά στον οδηγό.

Ελαφρύτερο πλαίσιο και νέες τεχνολογίες οδήγησης

Τελείως νέο είναι και το πλαίσιο από ατσάλι τύπου QST 500, με σχεδίαση και κατασκευή που προσφέρει αυξημένη ακαμψία παράλληλα με μείωση του βάρους κατά 4,5 κιλά. To επίσης νέο υποπλαίσιο είναι προσθαφαιρούμενο, δείχνοντας τη σημασία στη λεπτομέρεια που έχει δώσει ο κατασκευαστής στη μοτοσυκλέτα.

Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία CAE (Computer Αided Εngineering) το εργοστάσιο επανασχεδίασε το σύστημα του μοχλικού στο μονό αμορτισέρ, με ευεργετικό αποτέλεσμα στην όλη λειτουργία της πίσω ανάρτησης. Το 525 έχει δεχθεί επίσης μια αναβάθμιση στην εμπρός ανάρτηση, όπου το USD πιρούνι των 41 χιλ. διαθέτει πλέον και δυνατότητα ρύθμισης.

Η μοτοσυκλέτα δίνει πλέον τη δυνατότητα στον αναβάτη να επιλέγει ανάμεσα σε δύο διαφορετικά riding modes: Ε-Mode (Eco) και S-Mode (Sport). Το πρώτο δίνει έμφαση στη ροπή και την οικονομία, ενώ το δεύτερο προσφέρει βελτιωμένες επιδόσεις για πιο επιθετική οδήγηση.

To σύστημα ελέγχου πρόσφυσης είναι μια νέα και άκρως καλοδεχούμενη προσθήκη και σε συνεργασία με το δικάναλο Bosch ABS αυξάνουν την ασφάλεια στην οδήγηση. Η δυνατότητα απενεργοποίησής τους είναι αυτή που θα εκτιμηθεί δεόντως από αναβάτες που θέλουν να κινηθούν γρήγορα σε χωμάτινες επιφάνειες, εκμεταλλευόμενοι τις αυξημένες διαδρομές της ρυθμιζόμενης ανάρτησης Kayaba και τους ακτινωτούς τροχούς με τα tubeless ελαστικά διπλής χρήσης της Metzeler.

Βελτιωμένη εργονομία και πλούσιος στάνταρ εξοπλισμός

Η σέλα επανασχεδιάστηκε για οδηγό και συνεπιβάτη, έτσι ώστε να προσφέρει μεγαλύτερη άνεση στην πολύωρη οδήγηση και συνδυαστικά με το νέο ρεζερβουάρ να τοποθετεί τα πόδια του αναβάτη σε πιο φυσική και αεροδυναμικά προστατευμένη θέση. Στην προστασία από τα καιρικά φαινόμενα, χούφτες τιμονιού και μια νέα ρυθμιζόμενη άνευ εργαλείων ζελατίνα θα καλύψουν οδηγό και συνεπιβάτη ακόμα καλύτερα. Τέλος, μια νέα ενισχυμένη ανοξείδωτη σχάρα αποσκευών με ενσωματωμένες λαβές συνεπιβάτη είναι έτοιμη να φιλοξενήσει όλα τα απαραίτητα στις μεγάλες διαδρομές.

H νέα έγχρωμη οθόνη οργάνων 7” με λειτουργία GPS προσφέρει ευκολότερη ανάγνωση και ακόμα περισσότερη πληροφόρηση στον αναβάτη, με ενδείξεις που περιλαμβάνουν από την κατάσταση του ABS και του Traction Control μέχρι τις πιέσεις των ελαστικών. Μέσω τεχνολογίας bluetooth συνδέεται με το κινητό του αναβάτη προσφέροντας έως και πλοήγηση turn by turn! Εκατέρωθεν αυτής φιλοξενούνται δύο παροχές ρεύματος, μια παραδοσιακή πρίζα 12V και μια θύρα USB!

Όλα τα φωτιστικά σώματα της μοτοσυκλέτας είναι τεχνολογίας Full Led, με το νέο DS525X να διαθέτει επιπρόσθετα στον στάνταρ εξοπλισμό του δύο προβολείς τύπου projector Led, τοποθετημένους εκατέρωθεν του ρύγχους. Με τον τρόπο αυτό η ορατότητα στις δύσκολες συνθήκες (ομίχλη, βροχή, σκόνη) αυξάνεται σημαντικά.

VOGE DS525X: ΤΕΧΝΙΚΑ/ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

  • Νέος δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 494 κ.εκ. με 4βάλβιδες κεφαλές και 2 ΕΕΚ
  • Ισχύς 47 ίπποι, ροπή 50,5 Νm
  • Δύο προγράμματα οδήγησης (Standard / Sport)
  • Nέο και ελαφρύτερο κατά 4,5 κιλά ατσάλινο πλαίσιο
  • Κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων
  • Υποβοηθούμενος συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης
  • Traction control που μπορεί να απενεργοποιηθεί
  • Δικάναλο Bosch ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης στον κινητήριο τροχό
  • Αλουμινένιο ψαλίδι
  • Ρυθμιζόμενη άνευ εργαλείων ζελατίνα φέρινγκ (+/-60 χιλ.)
  • Αφαιρούμενο υποπλαίσιο
  • Ανεστραμμένο ρυθμιζόμενο πιρούνι Kayaba 41 χιλ.
  • Μονό ρυθμιζόμενο αμορτισέρ Kayaba με προοδευτικό μοχλικό σύστημα
  • Διαδρομές ανάρτησης 145 χιλ. μπροστά και 155 χιλ. πίσω
  • Τρία δισκόφρενα Nissin, δύο των 300 χιλ. μπροστά και ένα των 220 χιλ. πίσω
  • Ακτινωτές ζάντες ελαφρού κράματος 19” μπροστά και 17” πίσω
  • Tubeless ελαστικά Metzeler Tourance (110/80 μπροστά και 150/70 πίσω)
  • Έγχρωμη οθόνη 7” με πλήρη πληροφόρηση και πλοήγηση turn by turn
  • Φωτισμός Full Led
  • Δύο προβολείς τύπου Projector Led
  • Δύο παροχές ρεύματος (12V και USB)
  • Ανοξείδωτη εξάτμιση
  • Τελικό εξάτμισης τοποθετημένο ψηλά
  • Ρυθμιζόμενες μανέτες
  • Διαιρούμενη σέλα δύο επιπέδων
  • Χούφτες τιμονιού
  • Προστατευτικά κάγκελλα και “μανιτάρια”
  • Ανοξείδωτη σχάρα “heavy duty” με ενσωματωμένες χειρολαβές συνεπιβάτη
  • Ρεζερβουάρ καυσίμου 17 λίτρων
  • Βάρος 192 κιλά
  • Ύψος σέλας 815 χιλ.
  • Μεταξόνιο 1450 χιλ.
  • Αλουμινένιο σετ τριών βαλιτσών είναι διαθέσιμο σαν αξεσουάρ

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα του μοντέλου: https://voge.gr/bike/ds525x-1/.

Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Related Articles

Test – Honda CL500 (2023)

cars

Η “δύναμη των ονείρων” της Honda στο Λας Βέγκας έχει τελείως νέα μορφή

cars

Honda Gold Wing & Rebel – Mε ανανεωμένη εμφάνιση

cars

Αφιέρωμα – Η Γυμνή αλήθεια του 2024, Μέρος 2ο

cars

Το Star Wars έγινε πραγματικότητα: Γεγονός η πρώτη ιπτάμενη μοτοσικλέτα

cars

Κορινθία: Νεκρός 20χρονος σε τροχαίο με μηχανή

cars

Το απόλυτο πουκάμισο του μηχανόβιου

cars

Σοκ: Βούτηξαν την μοτοσυκλέτα του Χρήστου Χολίδη!

cars

Daytona Mista 125 και 150 – Νέες μειωμένες τιμές

cars