Τα τελευταία χρόνια η Volvo έχει πάρει μερικές γενναίες αποφάσεις. Αποστασιοποιήθηκε από τους κινητήρες πετρελαίου, αποστασιοποιήθηκε από τους πολυκύλινδρους βενζινοκινητήρες, δεσμεύτηκε για τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της ενώ δεν παράλειψε να εφαρμόσει “κόφτη” στα 180 km/h σε όλα τα νέα αυτοκίνητα της. Τώρα, κάνει ένα ακόμα βήμα προς την ηλεκτροκίνηση αποφασίζοντας την κατάργηση του plug-in υβριδικού XC40 Recharge παρά το γεγονός ότι το συγκεκριμένο μοντέλο δεν έχει κλείσει ούτε δύο χρόνια στην αγορά. Έχει να κάνει περισσότερο με εκδήλωση πρόθεσης από πλευράς Volvo, παρά αντίδραση στην ανταπόκριση από την αγορά ή σε κάποιον κανονισμό.
Η είδηση της κατάργησης του plug-in υβριδικού XC40 Recharge ξεκίνησε ως φήμη όταν σουηδικά μέσα διαπίστωσαν πως η παραγγελία του δεν ήταν εφικτή ούτε μέσω του επίσημου ιστότοπου της μάρκας, ούτε μέσω αντιπροσωπείας αλλά η Volvo δεν άργησε ιδιαίτερα να επιβεβαιώσει την φήμη, προσθέτοντας ότι η παραγωγή του PHEV XC40 Recharge θα διακοπεί στα μέσα του 2023. Όποιος επιθυμεί λοιπόν ένα Volvo με οικολογική συνείδηση θα είναι αναγκασμένος να κατευθυνθεί προς το αμιγώς ηλεκτρικό XC40 Recharge που καλύπτει ούτως ή άλλως την συντριπτική πλειοψηφία των αναγκών του μέσου πελάτη με αυτονομία που φτάνει έως και τα 434 χιλιόμετρα και στην κορυφαία του έκδοση, κινείται χάρη σε δύο ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής απόδοσης 408 ίππων και 660 Nm ροπής. Εντός του 2023 επίσης, περιμένουμε από την σουηδική εταιρία να εμπλουτίσει την γκάμα της με ένα επιπλέον αμιγώς ηλεκτρικό SUV, το EX30, που θα τοποθετηθεί στην βάση της γκάμας της.
Ο στόχος παραμένει για την Volvo. Το 50% των πωλήσεων της πρέπει να προέρχεται από αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2025 και το 100% μέχρι το 2030. Προς το παρόν υπάρχουν τα ηλεκτρικά XC40 Recharge και C40 Recharge ενώ σύντομα θα προστεθεί στην γκάμα και το EX90 που θα πάρει την θέση του στην κορυφή της οικογένειας της Volvo.
Follow @CarsnewsGr