CARSNEWS
F1 & RACES

F1 GP Σ. Αραβίας: Όλα τα highlights! (+video)

Αυτές έλαβαν χώρα, βέβαια κυρίως για τις θέσεις εκτός του podium. Βλέπετε, οι Red Bull είναι και φέτος σε δικό τους πλανήτη ενώ η Ferrari είναι ξεκάθαρα η δεύτερη δύναμη.

Κατά συνέπεια η πλειονότητα των μονομαχιών έγιναν μεταξύ τριών ομάδων που φέρουν την PU της Mercedes. Η εργοστασιακή ομάδα έπρεπε να αντιμετωπίσει τις McLaren και τις Aston Martin (δηλαδή τον Αλόνσο). Εκείνη που επικράτησε τελικά ήταν η ομάδα από το Γουόκινγκ με τον Πιάστρι να τερματίζει 4ος και τον Νόρις να επικρατεί του Χάμιλτον.

Εκκίνηση

Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή. Η εκκίνηση κύλησε μάλλον αναίμακτα. Οι μάχες μεταξύ των οδηγών ήταν στο όριο αλλά χωρίς να υπάρξουν επαφές. Ασφαλώς την προσοχή τράβηξαν οι Λεκλέρ-Πέρεζ στις 3 πρώτες στροφές.

Πιο πίσω, ο Νόρις άφησε την MCL38 του να κυλήσει πρόωρα στο gridbox. Τέθηκε υπό διερεύνηση από τους αγωνοδίκες αλλά δεν του επιβλήθηκε κάποια ποινή, καθώς είχε προλάβει να σταματήσει το μονοθέσιο πριν το σβήσιμο των φώτων. Μία περίπτωση παρόμοια με εκείνη του Φέτελ στην Σουζούκα το 2019.

Ο Στρολ στον τοίχο

Ο Πέρεζ δεν άργησε να προσπεράσει τον Λεκλέρ για την 2η θέση. Φυσικά, οι δύο RB20 ήταν σε δική τους κατηγορία, με τον Φερστάπεν να προηγείται άνετα.

Στον 7ο γύρο, όμως, ήρθε ο Λανς Στρολ να δώσει νέο ενδιαφέρον στο GP. Κάνοντας ένα ανεπίτρεπτο για την εμπειρία του λάθος, ο Καναδός έθεσε τον αγώνα σε καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας.

Διαφορετικές στρατηγικές

Οι περισσότεροι οδηγοί μπήκαν στα pits για να περάσουν στην σκληρή γόμα. Όχι, όμως, οι Νόρις και Χάμιλτον. Οι δύο Βρετανοί βρέθηκαν στο 1-3 κατά την επανεκκίνηση. Ανάμεσά τους ο Φερστάπεν. Όχι για πολύ.

Σύντομα θα ακολουθούσε και ο teammate του. Ο Πέρεζ είχε πάρει ποινή 5 δευτερολέπτων για unsafe release μέσα στον πανικό των pit-stops. Όχι ότι έκανε καμία διαφορά. Κανείς δεν μπορούσε να τα βάλει με τις Red Bull.

Ο Λεκλέρ θα προσπερνούσε λίγο αργότερα και εκείνος τον Χάμιλτον και θα είχε έκτοτε έναν μοναχικό αγώνα. Θα σημείωνε, ωστόσο, τον ταχύτερο γύρο στο τέλος παίρνοντας τον έξτρα βαθμό.

Τα φώτα στον Μπέρμαν

Ο νεαρός Βρετανός αντικατέστησε την τελευταία στιγμή τον Σάινθ και τα πήγε περίφημα. Τερματισμός στους βαθμούς και δύο πολύ όμορφα προσπεράσματα στη διάρκεια του αγώνα, κάνοντας υπερήφανο τον μπαμπά του.

Μετά τον τερματισμό ο Μπέρμαν δέχτηκε τα συγχαρητήρια και του Χάμιλτον. Ο Λιούις μονομάχησε σε όλη τη διάρκεια του αγώνα με τις δύο McLaren. Εν τέλει, όμως, οι MCL38 αποδείχτηκαν ταχύτερες της W15. Ο Πιάστρι, μάλιστα, είχε προβλέψει και το αποτέλεσμα.

Δεν χρειάζονταν μαντικές ικανότητες, φυσικά, για την πρόβλεψη του νικητή. Ο Μαξ Φερστάπεν πήρε την 9η συνεχόμενη νίκη του από το περσινό ιαπωνικό GP. Έγινε ο πρώτος οδηγός στην ιστορία που σημειώνει δύο συνεχόμενα σερί τουλάχιστον 9 νικών. Και το κοντέρ συνεχίζει να μετράει…

Related Articles

Formula 1 champ Lewis Hamilton on driving his F1 car in NYC: “It’s a huge, huge deal.”

Bury

Νέα εμφάνιση για τη Mercedes-AMG GT R F1 Safety Car

cars

H τελική κατάταξη του GP Αυστρίας και οι νέες βαθμολογίες της F1

cars

Miami GP: Ferrari reveal images of new ‘blue’ car for Charles Leclerc and Carlos Sainz in sixth F1 race of 2024

Bury

Το F1 Vlog του χάους του Μουτζέλο

cars

Αποκαλύφθηκε η νέα υπερδύναμη για την F1 και το motorsport

cars

How the FIA went from seven F1 new team bids to Andretti

cars

Formula 1: Η ιστορική εμφάνιση του Lawson

cars

H Visa και οι Ομάδες της Red Bull Formula One ανακοινώνουν παγκόσμια συνεργασία 

cars