CARSNEWS
F1 & RACES

Η απληστία στέρησε από την McLaren το 1-2 στο Σίλβερστον

Η βρετανική ομάδα μέσω του επικεφαλής της, Αντρέα Στέλα, εξηγεί πώς έχασε μία πιθανή νίκη στον εντός έδρας αγώνα της στη Formula 1.

Μία μεγάλη ευκαιρία για ένα πανηγυρικό 1-2 έχασε η McLaren Racing στο Grand Prix Μ. Βρετανίας. Στον 27ο γύρο η βρετανική ομάδα ήταν στο 1-2 με τον Λάντο Νόρις να έχει από κοντά του τον Όσκαρ Πιάστρι, ενώ δύο δευτερόλεπτα πιο πίσω ήταν ο Λιούις Χάμιλτον της Mercedes-AMG.

Εκείνη τη στιγμή η βροχή έπεφτε με έντονους ρυθμούς και οι ομάδες κάλεσαν τους οδηγούς τους για αλλαγή σε ενδιάμεσα ελαστικά. Στη McLaren δεν έβαλαν μέσα τον Πιάστρι, ο οποίος έμεινε στην πίστα και έχασε πολύ χρόνο. Έτσι τέθηκε εκτός διεκδίκησης της νίκης, κάτι το οποίο κόστισε σημαντικά στη βρετανική ομάδα.

We gave it our all today! 🧡#BritishGP 🇬🇧 pic.twitter.com/KRvZDeoY8g

— McLaren (@McLarenF1) July 7, 2024

Ο επικεφαλής της McLaren, Αντρέα Στέλα, παραδέχθηκε το λάθος να μην καλέσουν ταυτόχρονα και τους δύο τους οδηγούς για αλλαγή ελαστικών στον 27ο γύρο: «Έπρεπε να πιέσουμε περισσότερο ώστε να βάλουμε και τους δύο οδηγούς μας στα pits για τα ενδιάμεσα ελαστικά. Καθυστερήσαμε το pit-stop του Όσκαρ κατά έναν γύρο και έχασε πολύ χρόνο. Εκ του αποτελέσματος η σωστή επιλογή ήταν να βάλουμε και τους δύο μας οδηγούς την ίδια στιγμή. Πιστεύω πως ήμασταν κάπως άπληστοι και δεν πιστεύαμε πως θα χάσουμε τόσο χρόνο. Μερικές φορές πρέπει να έχουμε την υπομονή και να χάνουμε λίγο χρόνο κάνοντας τη σωστή επιλογή».

— McLaren (@McLarenF1) July 7, 2024

Ο 39ος γύρος στο Σίλβερστον αποδείχθηκε κρίσιμος καθώς σε αυτόν η McLaren κάλεσε τον Νόρις για αλλαγή σε ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα. Ο Λιούις Χάμιλτον είχε μπει ένα γύρο νωρίτερα και μετά τη φάση των pit-stops ανέβηκε στην πρωτοπορία την οποία διατήρησε μέχρι τέλους. Ο Νόρις είχε περάσει στη μαλακή γόμα κάτι που προξένησε ερωτηματικά, με τον Στέλα να παραδέχεται πως η γόμα ήταν επιλογή του οδηγού, κάτι που δεν έπρεπε να συμβεί.

«Η επιλογή της μαλακής γόμας με τον Λάντο στο τέλος ήταν λάθος. Η φθορά ήταν μεγάλη και δεν μπορούσαμε να κρατήσουμε τη θέση μας από τον Φερστάπεν. Ο Λιούις για να είμαστε δίκαιοι έκανε φανταστική δουλειά με τη διαχείριση των ελαστικών του. Η απόφαση για τη μαλακή γόμα δεν πάρθηκε από τους ανθρώπους που έπρεπε. Έπρεπε να πάρουμε την ευθύνη και να πούμε “αυτή είναι η σωστή γόμα”. Στη συζήτηση με τον Λάντο αμφισβητήσαμε τους εαυτούς μας. Εμείς έχουμε την ευθύνη, έχουμε περισσότερες πληροφορίες και η επιλογή της μεσαίας γόμας ήταν πιο σωστή. Είναι 100% δική μου η ευθύνη. Άλλοι είπαν την άποψή τους όπως και ο οδηγός. Έπρεπε να βάλουμε τη μεσαία γόμα ελαστικών γιατί η μαλακή δεν θα έφτανε μέχρι το τέλος», πρόσθεσε ο Ιταλός.

🏆 Silverstone silverware never misses. 😍#BritishGP 🇬🇧 pic.twitter.com/1rB7SuNTnK

— McLaren (@McLarenF1) July 8, 2024

Φωτογραφίες: LN4/X

Related Articles

Video: Ο δραματικός τελευταίος γύρος του Hamilton

cars

Χάμιλτον: Τεράστια η πίεση για αποτελέσματα το 2024

cars

F1: Ο Φερστάπεν άντεξε στην επίθεση του Νόρις και κέρδισε στην Ίμολα

cars

Formula 1: O καιρός ανακατεύει την τράπουλα στο Grand Prix Ιαπωνίας

cars

F1 boss: 35 new venues interested in hosting GP

Bury

Τι θα κάνει τώρα ο Vettel;

cars

Formula 1: Τρομακτικό ατύχημα στο Μονακό, σφοδρή σύγκρουση του Πέρες με τις δύο Haas (βίντεο)

Bury

Formula 1 – GP Ολλανδίας Preview: Η δράση επιστρέφει με το Ζάντβοορτ

cars

Είναι αρκετούς ίππους κάτω από τον στόχο η μονάδα ισχύος της Red Bull για το 2026;

cars