CARSNEWS
F1 & RACES

ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΑ F1 ΒΕΛΓΙΟ

Φορμουλα 1

Back to back αγώνες για την Φόρμουλα 1 στην πίστα του Σπα του Βελγίου. Δέκατος τέταρτος γύρος για την φετινή χρονιά και παράλληλα αποτελεί το τελευταίο τριήμερο πριν πάμε στην καλοκαιρινή διακοπή.

Τί έγινε στην Ουγγαρία;

Πρώτη νίκη καριέρας στην Φόρμουλα 1 για τον Όσκαρ Πιάστρι και 1-2 για την Μακλάρεν για πρώτη φορά μετά το 2021 στην Μόντσα. Ο νεαρός Αυστραλός πέρασε τον teammate Λάντο Νόρις στην εκκίνηση του αγώνα και διατήρησε την πρώτη θέση για το μεγαλύτερο διάστημά του. Η στρατηγική όμως της Μακλάρεν βοήθησε τον Νόρις να οδηγεί τον αγώνα μετά το 2ο pit stop, φοβούμενη το undercut του Λιούις Χάμιλτον. Ωστόσο, η απόφαση της ομάδος ήταν να αλλάξουν θέσεις οι δύο Μακλάρεν και να τερματίσουν όπως ήταν στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα. Την 3η θέση κατέκτησε ο Λιούις Χάμιλτον μετά από μία επεισοδιακή μάχη με τον Μαξ Φερστάπεν. Ο Ολλανδός μπλόκαρε στην προσπάθειά του να περάσει τον Χάμιλτον και βγήκε εκτός πίστας με αποτέλεσμα να μείνει μακριά από το βάθρο, τερματίζοντας στην 5η θέση.

Γίνε μέλος στο HellasBet Club!

Απόκτησε πρόσβαση σε live προγνωστικά ΑΙ, ειδικά στοιχήματα στο EURO 2024, προβλέψεις εκτός κουπονιού και τα καλύτερα ακριβή σκορ ως μέλος του HB Club!

Νέα γύρω από την F1

Η Χας ανακοίνωσε τον Έστεμπαν Οκόν ως teammate του Όλι Μπέρμαν για το 2025. Ο Γάλλος πιλότος θα αποχωρήσει από την Αλπίν μετά την ολοκλήρωση της φετινής χρονιάς και αποφάσισε να αλλάξει σταθμό στην καριέρα του με πολυετές συμβόλαιο με την αμερικανική ομάδα.

Επιπρόσθετα, η Αλπίν βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο συζητήσεων με την Μερσέντες για την προμήθεια κινητήριων μονάδων από το 2025. Η γαλλική εταιρεία αποφάσισε να μην κατασκευάζει πλέον τους κινητήρες των μονοθεσίων αλλά να προμηθευτεί από άλλο εργοστάσιο, όχι μόνο για την νέα χρονιά αλλά και για το 2026. Η Μερσέντες θα χάσει μία συνεργαζόμενη ομάδα το 2026, την Άστον Μάρτιν, η οποία θα τρέχει με κινητήρες Χόντα, αλλά θα την αντικαταστήσει με την Αλπίν, κάτι αρκετά σημαντικό για την συλλογή στοιχείων.

GP ΒΕΛΓΙΟΥ

Η πίστα του Σπα είναι η μεγαλύτερη σε μήκος στο καλεντάρι της Φόρμουλα 1 και οι πιθανότητες βροχής είναι πάντα αυξημένες. Οι ελεύθερες δοκιμές αλλά και οι κατατακτήριες πραγματοποιήθηκαν κυρίως με τα βρόχινα ελαστικά. Στα Qualifying δεν υπήρξαν πολλές εκπλήξεις αλλά είχαμε συνεχόμενη δράση εντός πίστας. Ο Μαξ Φερστάπεν κατέκτησε την Pole position, αλλά λόγω αλλαγή κινητήρα έχει δεχθεί 10 θέσεις ποινή και θα εκκινήσει από την 11η θέση. Έτσι την πρώτη θέση στην εκκίνηση κατέχει ο Σαρλ Λεκλέρ και την 2η ο Σέρχιο Πέρεζ. 3ος είναι ο Λιούις Χάμιλτον, μπροστά από τις δύο Μακλάρεν των Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι. Στην 6η θέση βρίσκεται ο Τζορτζ Ράσελ, στην 7η ο Κάρλος Σαίνθ, ενώ οι Φερνάντο Αλόνσο και Έστεμπαν Οκόν ήταν οι δύο τελευταίοι του Q3.

ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΑ F1 ΒΕΛΓΙΟ

Όπως και στις κατατακτήριες, έτσι και στον αγώνα της Κυριακής, οι πιθανότητες βροχής είναι αυξημένες. Το Σπα προσφέρει ευκαιρίες για προσπέραση και αναμένονται πολλές μονομαχίες για την νίκη, χωρίς να βγαίνει από την εξίσωση ο Μαξ Φερστάπεν, παρ’ όλο που εκκινεί από την 11η θέση του Grid.

Για τον αγώνα της Κυριακής προτείνουμε:

Να ανέβει στο βάθρο: Σέρχιο Πέρεζ – 2.85

Διαφορά νικητή από τον δεύτερο: 5-10 δευτερόλεπτα – 4.00

Του Δημήτρη Λουκά

Γίνε μέλος στο HellasBet Club!

Απόκτησε πρόσβαση σε live προγνωστικά ΑΙ, ειδικά στοιχήματα στο EURO 2024, προβλέψεις εκτός κουπονιού και τα καλύτερα ακριβή σκορ ως μέλος του HB Club!

 Disclaimer: Αυτή δεν είναι συμβουλή στοιχηματισμού ή επένδυσης χρημάτων. Πάντοτε να πραγματοποιείτε τη δική σας μελέτη.

Related Articles

F1 GP Αυστρίας FP3: Πάλι 1-2 η Mercedes (video)

cars

Ο δήμος Θεσσαλονίκης διεκδικεί δύο νέους ευρωπαϊκούς τίτλους

cars

New record! McLaren produce fastest pit stop in F1 history!

cars

F1 GP Σακχίρ: Ταχύτερος ο Verstappen στο FP3 (vid)

cars

Βολφ: «Νόμιζα ότι ήμουν νεκρός στο ατύχημα του Νίρμπουργκρινγκ το 2009»

cars

Ο Μπραντ Πιτ πιλότος της F1 – Οι πρώτες εικόνες από τη νέα του ταινία

Bury

Λεκλέρ: «Red Bull και McLaren κάνουν κάτι περίεργο»

Bury

F1 – GP Μονακό: Πρόγραμμα και τηλεοπτική κάλυψη

Bury

Haas’s insistent argument for keeping Andretti out of F1

cars