Τι κι αν τον περασμένο Μάρτιο γράφαμε ότι το νέο Honda Jazz θα είναι διαθέσιμο και ως υβριδικό; Η ιαπωνική εταιρία έχει σαφώς πιο επιθετική στρατηγική για την συγκεκριμένη κατηγορία και την τεχνολογία του εξηλεκτρισμού καθώς επιβεβαίωσε ότι το νέο Jazz θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμο ως υβριδικό.
Τουλάχιστον πέσαμε μέσα στο κινητήριο σύνολο που παρότι δεν ανακοινώθηκε επίσημα, διάφορες πηγές συμφωνούν ότι θα είναι μία έκδοση του i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) που έχουμε ήδη δει στο CR-V, αλλά προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις του μικρότερου Jazz. Έτσι, ο βενζινοκινητήρας δεν θα έχει χωρητικότητα 2,0 λίτρων αλλά 1,5 και το σύστημα δεν θα έχει δύο ηλεκτροκινητήρες αλλά έναν. Ο κινητήρας χρησιμοποιείται τόσο για την φόρτιση της μπαταρίας της 1 kWh όσο και για την τροφοδοσία μίας γεννήτριας που με την σειρά της “ενεργοποιεί” τον ηλεκτροκινητήρα. Το Jazz λοιπόν, θα δίνει την αίσθηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου με τον τρόπο που θα κινείται.
Σχεδιαστικά, σύμφωνα με τον Managing Director της Honda Αγγλίας, Dave Hodgetts, θα δανείζεται κάποια στοιχεία από το ολοκαίνουριο “e” που πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στην έκθεση της Φρανκφούρτης ενώ γενικότερα, το υψηλόβαθμο στέλεχος της Honda UK μας προετοίμασε για μία αύξηση στην τιμή που θα είναι απόρροια όχι μόνο του ακριβότερου κινητηρίου συνόλου αλλά και μίας μετατόπισης του Jazz σε πιο “premium” σαλόνια. Όπως και να έχει, περιμένουμε όλα αυτά που μαθαίνουμε να πάρουν μορφή καθώς το νέο Honda Jazz αναμένεται να λανσαριστεί στην αγορά εντός του 2020.