Το χαρακτηριστικό “GTi” είναι σε μεγάλο βαθμό συνυφασμένο με την ιστορία των γρήγορων Peugeot. Από τα μέσα της δεκαετίας του ’80 και το σπιρτόζικο 205 GTi έως και το σύγχρονο 208 GTi και πολλά μοντέλα ενδιάμεσα, αυτά τα τρία γράμματα σήμαιναν ότι η Peugeot Sport έβαλε κάπου το χεράκι της και πως το αυτοκίνητο που τα φορούσε στόχευε στην οδηγική ευχαρίστηση. Η παράδοση αυτή όμως μάλλον θα σπάσει με το πρώτο ηλεκτρικό hot hatch της γαλλικής εταιρίας.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες αγγλικού μέσου, οι ιθύνοντες της Peugeot σκέφτονται πάρα πολύ σοβαρά να μην χρησιμοποιήσουν τον χαρακτηρισμό “GTi” για την καυτή και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του 208 που αναμένεται κάποια στιγμή εντός του 2020. Αντιθέτως, έχει πέσει στο τραπέζι το όνομα “Peugeot Sport Engineered” και το πρώτο πείραμα, τρόπον τινά, έγινε με το υβριδικό Concept 508 Peugeot Sport Engineered των 400 ίππων που πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στην φετινή έκθεση της Γενεύης. Ένα μοντέλο που δείχνει την κατεύθυνση που θέλει να ακολουθήσει η γαλλική φίρμα με τα μελλοντικά μοντέλα επιδόσεων της. Και η κατάργηση του ονόματος “GTi” έχει περισσότερο συμβολικό χαρακτήρα παρά οτιδήποτε άλλο. Φυσικά, δεν είναι λίγοι αυτοί που προσπαθούν να αλλάξουν γνώμη στα μεγάλα αφεντικά της Peugeot, είτε τοπικά είτε γενικά αλλά δεν είμαστε σίγουροι για την επιτυχία των προσπαθειών τους. Η αλήθεια είναι πάντως ότι το “Peugeot Sport Engineered” δεν ακούγεται εξίσου καλά με το GTi…a