Η Overfinch είναι μία εταιρία με μακρά παράδοση στην αναβάθμιση μοντέλων της Land Rover και ενώ το νέο Defender έχει καταφέρει να στρέψει την προσοχή του κόσμου πάνω του, υπάρχουν ακόμα πολλοί οι οποίοι λατρεύουν το παλιό και θέλουν να το εκσυγχρονίσουν και να το εξατομικεύσουν. Όπως για παράδειγμα ο άνθρωπος για τον οποίο κατασκευάστηκε το συγκεκριμένο όχημα – ένα κλασικό Defender σε εντυπωσιακό “Emerald Green” χρώμα, χλιδάτο εσωτερικό και έναν V8 με χωρητικότητα 6,2 λίτρων κάτω από το καπό.
Για την δημιουργία του μοναδικού αυτού Defender, η Overfinch βασίστηκε στην ανοιχτή έκδοση με την υφασμάτινη οροφή αλλά το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να το “γδύσει” και να το μετατρέψει σε διθέσιο. Έτσι, οι επιβάτες κάθονται σε δύο καθίσματα της Recaro ενώ πίσω τους, έχει κατασκευαστεί με ξύλο υψηλής ποιότητας ένας αποθηκευτικός χώρος. Ότι δεν είναι ξύλινο στο εσωτερικό έχει επενδυθεί με δέρμα ενώ υπάρχουν και ορισμένες χρωμιωμένες λεπτομέρειες για να δώσουν λίγη λάμψη στην καμπίνα.
Μία από τις σημαντικότερες αλλαγές όμως, έχει να κάνει με το κινητήριο σύνολο του ειδικού Defender. Ο πελάτης επέλεξε έναν θηριώδη V8 “του κουτιού”, με χωρητικότητα 6,2 λίτρων ο οποίος φροντίζει για την κίνηση του πράσινου Land Rover χωρίς όμως η Overfinch να αποκαλύπτει την ιπποδύναμη του. Όχι ότι έχει ιδιαίτερη σημασία άλλωστε αφού αυτοί οι κινητήρες, φημίζονται για την “ευελιξία” τους στο θέμα της ισχύος ενώ και η τελική ταχύτητα είναι περιορισμένη στα 178 km/h. Για την ασφάλεια των επιβατών πάντως, ο αγγλικός βελτιωτικός οίκος τοποθέτησε στο Defender ένα σύστημα πέδησης με 6-πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4-πίστονες πίσω, που “κρύβονται” στις νέες ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών.