CARSNEWS
AUTONEWS

Είναι η Type R έκδοση του Honda e στα πλάνα της εταιρίας;

Όσο η τεχνολογία του εξηλεκτρισμού προχωρά και ευρύτερα αποδεκτή από το αγοραστικό κοινό, τόσο θα δούμε τους κατασκευαστές να πειραματίζονται ώστε να πιάσουν το επόμενο “big thing” πριν από τον ανταγωνισμό. Δεν αποκλείεται στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον, να δούμε και κάποια καυτή έκδοση ενός ηλεκτρικού μοντέλου. Γιατί όχι άλλωστε; Τα χαρακτηριστικά ενός ηλεκτροκινητήρα (με εξαίρεση τον ήχο προφανώς) είναι ιδανικά για μία τέτοια εφαρμογή και οι μπαταρίες θα προοδεύσουν τεχνολογικά ώστε να μειωθεί το βάρος τους και να αυξηθεί η ενεργειακή πυκνότητα τους. Όταν ρωτήθηκε σχετικά με το ενδεχόμενο εξέλιξης μίας Type R έκδοσης του ηλεκτρικού Honda e ο  Takahiro Shinya, Assistant Large Project Leader και Head of Dynamic Performance στην ιαπωνική φίρμα, η απάντηση του δεν ήταν απόλυτα αρνητική όπως θα περιμέναμε.

Η νέα πλατφόρμα, ο κινητήρας και τα ελαστικά μπορούν να δεχθούν περισσότερη δύναμη.

Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι αγαπάμε το Type R, είναι ένα πολύ δυνατό όνομα για εμάς. Ως μηχανικοί, θέλουμε να κάνουμε ένα Type R για κάθε μοντέλο, αλλά το ερώτημα που έχει σημασία είναι αν θέλουν το ίδιο και οι πελάτες.

Με λίγα λόγια, ούτε ναι ούτε όχι! Η αλήθεια είναι ότι στα χαρτιά τουλάχιστον, το Honda e ενδείκνυται για “Type R-οποίηση”. Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για ένα αυτοκίνητο με ιδανική κατανομή βάρους 50:50, πίσω κίνηση και έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος στην ισχυρότερη εκδοχή του παράγει 150 ίππους και περισσότερα από 300 Nm ροπής! Ως βάση λοιπόν, το Honda e ακούγεται εξαιρετικό αν και η μπαταρία των 35,5 kWh θα πρέπει να μεγαλώσει λίγο ώστε να μην μειωθεί η αυτονομία σε μη-πρακτικά επίπεδα. Ο Shinya όμως δεν τελείωσε με τις δηλώσεις του!

Πιθανότατα θα δείτε κάτι σε 2 χρόνια περίπου, όχι ένα Type R αλλά… κάτι.

Είναι προφανές λοιπόν ότι η Honda έχει την διάθεση να εξερευνήσει τις δυνατότητες του “e”. Το μόνο που μένει είναι να δούμε σε ποιον βαθμό και υποψιάζομαι ότι αυτό θα εξαρτηθεί από την ζήτηση του βασικού μοντέλου και το feedback που θα πάρει η ιαπωνική φίρμα από τους πελάτες.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Ο Λιούις Χάμιλτον υποκλίθηκε στον Γιάννη Αντετοκούνμπο για την ομιλία περί «αποτυχίας»

cars

Έρχεται στην Ευρώπη το ηλεκτρικό Genesis GV60.

cars

Renault Clio 1.0 TCe 100 PS. Περισσότερη ουσία από αυτή που δείχνει

cars

Μόνο ψηφιακά μέσω του gov.gr από αύριο Παρασκευή (16.09) το πιστοποιητικό ταξινόμησης οχημάτων

cars

Νέες αναλυτικές εξετάσεις για τον Δημήτρη Κόκοτα – Αύριο θα γίνει ακόμα μια προσπάθεια να τον ξυπνήσουν

Bury

Η Genesis λανσάρεται στην Ευρώπη το καλοκαίρι.

cars

FCA και Groupe PSA ονομάζουν τη νέα εταιρία τους, Stellantis.

cars

Nέο Volkswagen Tiguan Allspace. Ήρθε

cars

Το 2022 η νέα Ford Mustang!

cars