CARSNEWS
AUTONEWS

Νέο Volkswagen Golf GTD. Αθλητής μεγάλων αποστάσεων…

Το VW Golf GTD δεν μοιράζεται την ίδια, μακρόχρονη ιστορία με το GTI αλλά έχοντας παρουσιαστεί για πρώτη φορά το 1982, δεν μπορείς να πεις ότι είναι μία πολύ νέα προσθήκη στην γκάμα. Η τελευταία γενιά του όμως, έρχεται σημαντικά αναβαθμισμένη και δεν αναφέρομαι μόνο στα επιπλέον άλογα που αποδίδει ο δίλιτρος, τετρακύλινδρος turbodiesel. Ναι, αυτός παράγει πλέον 200 ίππους και 400 Nm ροπής και συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) 7 σχέσεων αλλά δεν είναι μόνο αυτό που τον κάνει να ξεχωρίζει. Ο νέος πετρελαιοκινητήρας της Volkswagen εξοπλίζεται με δύο καταλύτες, κάθε ένας με ξεχωριστό σύστημα ψεκασμού AdBlue που σύμφωνα με την εταιρία “μειώνει δραστικά” τις εκπομπές NOx σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Έτσι, αυτός ο TDI δεν είναι μονάχα ο πιο καθαρός diesel που έχει τοποθετηθεί στο Golf, αλλά και “ένας από τους πιο καθαρούς κινητήρες εσωτερικής καύσης στον κόσμο” αν και ακόμα δεν έχουμε στα χέρια μας τα επίσημα νούμερα για τις εκπομπές ρύπων.

Κατά τα άλλα, το νέο Golf GTD μοιράζεται πολλά στοιχεία με το νέο GTI. Χρησιμοποιούν φυσικά την ίδια αρχιτεκτονική, έχουν την ίδια ανάρτηση με γόνατα McPherson εμπρός και μία διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω, εξοπλίζεται με το νέο σύστημα Vehicle Dynamics Manager που ελέγχει το ηλεκτρονικό διαφορικό (XDS) και την (προαιρετική) ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση (DCC) και διαφοροποιείται από τα υπόλοιπα Golf χάρη σε ένα διακριτικό bodykit, τις νέες ζάντες ελαφρού κράματος και την διπλή απόληξη της εξάτμισης. Διαφοροποιείται και από το Golf GTI όμως, καθώς οι κόκκινες λεπτομέρειες της βενζινοκίνητης έκδοσης έχουν ασημί χρώμα στο GTD.

Το ίδιο συμβαίνει και στο εσωτερικό όπου οι “tartan” επενδύσεις έχουν γκρι highlights αντί για κόκκινα ενώ όλα τα υπόλοιπα στοιχεία της καμπίνας αντικατοπτρίζουν το design και τον εξοπλισμό του κορυφαίου, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, Golf GTI – βλ. ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, οθόνη αφής 10 ιντσών για το σύστημα infotainment, νέα σπορ καθίσματα, νέο τιμόνι κλπ. Ομοίως για τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης. Αυτό που αξίζει να τονίσουμε όμως, αφορά για άλλη μία φορά τον νέο turbodiesel που σύμφωνα με την Volkswagen και σε συνδυασμό με την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ, χαρίζει εμβέλεια της τάξης των 800 χιλιομέτρων! Γι’ αυτό το νέο Golf GTD χαρακτηρίζεται ως αθλητής μεγάλων αποστάσεων…

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Polestar Precept Concept. Αν αυτό είναι το μέλλον, ας έρθει!

cars

Formula 1: «Ουρά» κάνουν οι επενδυτές και ο δισεκατομμυριούχος που μπορεί να αλλάξει τις ισορροπίες

cars

Volvo XC40 T3 Auto R Design. Άνετο και απολαυστικό

cars

Τους επικεφαλής του νέου Κέντρου Αμυντικής Καινοτομίας ανακοίνωσε ο Νίκος Δένδιας

cars

Κοινωνία και οικονομία αυτοκινήτου

cars

Σκληρά μέτρα κατά της παράνομης μετανάστευσης ετοιμάζεται να ανακοινώσει ο Μπάιντεν στις ΗΠΑ

cars

Renault Clio 1.3 TCe RS Line. Γνήσια σπορτίφ

cars

Και η Volkswagen γυρνά την πλάτη στην Μ.Ε.Κ.

cars

Μάρτυρας κατέθεσε στη δίκη του Τραμπ ότι το National Enquirer είχε συμφωνήσει να τον βοηθήσει θάβοντας ρεπορτάζ

cars