CARSNEWS
AUTONEWS

Ο κορονοϊός “παγώνει” την παραγωγή σε ολόκληρη την Ευρώπη…

Η ραγδαία εξάπλωση του κορονοϊού στην Ευρώπη έχει ως αποτέλεσμα την εμφάνιση σημαντικών προβλημάτων στην παραγωγή αυτοκινήτων σε ολόκληρη την ήπειρο καθώς παρουσιάζεται το ίδιο φαινόμενο που παρατηρήθηκε αρχικά στην Κίνα. Είναι απόλυτα λογικό, με τις κυβερνήσεις να προσπαθούν να περιορίσουν την επέλαση του ιού και να προστατεύσουν την υγεία των ανθρώπων και τις εταιρίες να ακολουθούν είτε αναγκαστικά, λόγω κάποιου κρούσματος, είτε εθελοντικά-προληπτικά ώστε να μην υπάρξει κάποιο κρούσμα. Έτσι, στην Γερμανία, η Ford αποφάσισε να “κόψει” την μία από τις δύο βάρδιες  στο εργοστάσιο της στο Saarlouis αλλά συνεχίζει να λειτουργεί χωρίς αλλαγές τις εγκαταστάσεις της στην Κολωνία. Η Opel ζήτησε από το διοικητικό προσωπικό στο Russelsheim να δουλέψουν από το σπίτι  αλλά η παραγωγή συνεχίζεται με τους φυσιολογικούς ρυθμούς ενώ η Volkswagen επέλεξε να στείλει σπίτι 5 εργάτες στο Kassel, αφού ένας εργαζόμενος βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό και άλλους δύο στο Wolfsburg.

Στην Γαλλία, πληροφορίες αναφέρουν πως το PSA Group θα ξεκινήσει το κλείσιμο των εργοστασίων του μέσα σε αυτή την εβδομάδα, με πρώτο το Mulhouse και αυτά στο Sochaux και την Rennes να ακολουθούν. Η Renault από την άλλη, επέλεξε την λύση της προσαρμογής ανάλογα με τα δεδομένα όπως διαμορφώνονται κάθε ημέρα. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει μείωση της παραγωγής ή την πρόσληψη προσωρινών υπαλλήλων για να καλύψουν τις ανάγκες.

Στην Ιταλία δε, η κατάσταση είναι ακριβώς όπως θα την περίμενε κάποιος. Η Fiat Chrysler Automobiles διέκοψε την παραγωγή σε όλα τα εργοστάσια της στην χώρα μέχρι τις 27 Μαρτίου ενώ το ίδιο έκανε η Ferrari, η Lamborghini και η Brembo. Αλλάζουμε χώρα για να μεταφερθούμε στην Ισπανία, όπου η Volkswagen σταμάτησε την παραγωγή στο εργοστάσιο όπου κατασκευάζονται τα Polo και T-Cross στην Παμπλόνα και η Ford έκλεισε το δικό της εργοστάσιο στην Valencia έπειτα από την εμφάνιση 3 κρουσμάτων. Η μονάδα της Seat κοντά στην Βαρκελώνη μπορεί να παύσει την λειτουργία της για έως και 6 εβδομάδες λόγω έμμεσων προβλημάτων και τα δύο εργοστάσια της Nissan στην ίδια πόλη σταμάτησαν την Παρασκευή επειδή ένας προμηθευτής αντιμετωπίζει τα ίδια ζητήματα με την πανδημία.

Κατά τα άλλα, στην Σλοβακία το VW Group διέκοψε την παραγωγή στην Bratislava ενώ τα εργοστάσιο των PSA και Jaguar-Land Rover δεν αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα, στην Σουηδία και το Βέλγιο οι μονάδες της Volvo λειτουργούν χωρίς θέματα και στην Τσεχία τα συνδικάτα στα εργοστάσια των Skoda και Hyundai ζήτησαν 14-ήμερα καραντίνα για τους εργαζόμενους. Η κατάσταση λοιπόν δεν είναι ακριβώς δραματική, αλλά αυτό μπορεί να αλλάξει πολύ σύντομα όσο ολοένα και περισσότερες χώρες, παίρνουν ολοένα και πιο δραστικά μέτρα για να αντιμετωπίσουν την πανδημία. Φυσικά, προέχει η υγεία.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Gazprom: 42,3 εκατομμύρια κυβικά μέτρα φυσικού αερίου θα διοχετευθούν σήμερα στην Ευρώπη μέσω Ουκρανίας

cars

Ανανέωση στα σημεία για την Mercedes-Benz CLS.

cars

Mazda 6 – Aνανεώθηκε

cars

Volvo. Πρωτοβουλία ουσιαστικής ασφάλειας

cars

Η FIA γίνεται πιο… “πράσινη” και εξελίσσει βιοκαύσιμο για την F1.

cars

Volvo. Κλιματικά ουδέτερο το εργοστάσιο της στην Τορσλάντα

cars

Αυτό είναι το πιο πολυσύχναστο αεροδρόμιο στον κόσμο

cars

Τσίπρας: Εάν οι διαφορές δεν λύνονται στη βάση του διεθνούς δικαίου, η σταθερότητα υπονομεύεται μέρα με τη μέρα

cars

Honda NT1100. H νέα εποχή των touring μοτοσυκλετών

cars