CARSNEWS
AUTONEWS

Νέο Hyundai Elantra. Συνεχίζει εκεί που σταμάτησε το Sonata!

Τα SUVs μπορεί να είναι βασιλιάδες, αλλά η Hyundai αποδεικνύει έμπρακτα πόσο νοιάζεται πραγματικά για την κατηγορία των sedans, λανσάροντας μέσα σε μερικούς μήνες δύο πολύ σημαντικά μοντέλα. Το πρώτο ήταν φυσικά το Sonata, που εξέπληξε τον κόσμο με την εκκεντρική του εμφάνιση. Τώρα, η κορεατική φίρμα αποκαλύπτει το μοντέλο που θα τοποθετηθεί απέναντι σε ανταγωνιστικές προτάσεις όπως η Toyota Corolla και το Honda Civic (στις Η.Π.Α.): το νέο Elantra, που έρχεται συνολικά αναβαθμισμένο και έτοιμο για την πρόκληση.

Για την 7η γενιά του μοντέλου, όλα ξεκινούν με μία ολοκαίνουρια πλατφόρμα. Μία πλατφόρμα που προσθέτει 20 χιλιοστά στο μεταξόνιο και επιτρέπει στους σχεδιαστές να “παίξουν” λίγο με τις διαστάσεις ώστε να δημιουργήσουν ένα πιο… αθλητικό σύνολο. Έτσι, το νέο Elantra δεν είναι μονάχα μακρύτερο κατά 56 χιλιοστά, αλλά και 25 χιλιοστά φαρδύτερο και 20 χιλιοστά χαμηλότερο. Σε συνδυασμό λοιπόν με τον νέο σχεδιασμό που υιοθετεί στοιχεία από την “Sensuous Sportiness” σχεδιαστική ταυτότητα της Hyundai, το Elantra παρουσιάζεται μπροστά μας σημαντικά διαφοροποιημένο από τον προκάτοχο του και εμφανώς επηρεασμένο από το Sonata.

Το μεγαλύτερο άλμα προς τα εμπρός όμως, εντοπίζεται αναμφίβολα στον τομέα της τεχνολογίας. Εκεί, το νέο Elantra προσφέρει μία οθόνη 8 ιντσών και ασύρματο Apple CarPlay/Android Auto ακόμα και στις βασικές εκδόσεις ενώ οι ακριβότερες εξοπλίζονται με οθόνη 10,25 ιντσών για το σύστημα infotainment και άλλη μία ίδια, για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Παράλληλα, δεν θα μπορούσαν να λείπουν όλα τα μοντέρνα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης (βλ. Automatic Emergency Braking, Lane-keep Assist, Driver Attention Monitoring και προαιρετικά, Adaptive Cruise Control και Blind-spot Monitoring μεταξύ άλλων) ενώ ανάλογα πλούσια είναι και η γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων. Εκεί, εκτός από τον δίλιτρο βενζινοκινητήρα των 2,0 λίτρων με τα 150 άλογα και τα 180 Nm ροπής, βρίσκουμε για πρώτη φορά στο συγκεκριμένο μοντέλο ένα υβριδικό σύνολο. Γι’ αυτό, ένας κινητήρας 1,6 λίτρων που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson, συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα και μία μπαταρία 1,32 kWh για συνδυαστική απόδοση 141 ίππων και 265 Nm ροπής και μέση κατανάλωση που δεν υπερβαίνει τα 4,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Δυστυχώς όμως, δεν γνωρίζουμε αν το μοντέλο που κάποτε ήταν διαθέσιμο και στην χώρα μας, θα επιστρέψει. Προς το παρόν λοιπόν, το νέο Hyundai Elantra προορίζεται για την εγχώρια αγορά της Κορέας και αυτήν των Η.Π.Α.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Εξοχικές ταβέρνες στην Αττική για μίνι απόδραση και καλό κρέας

Bury

Ηyundai Tucson plug-in hybrid. Με διευρυμένες επιλογές η γκάμα του νέου Tucson

cars

Skoda. Mε Fabia Rally2 evo στη WRC3 o Όλιβερ Σόλμπεργκ

cars

Πώς διαμορφώνονται οι τιμές των καυσίμων;

cars

KIA. Νέο πρωτοποριακό πρόγραμμα απόκτησης αυτοκινήτου

cars

SYM Joymax 300. Τα έχει όλα

cars

ΑΣΕΠ: 1.137 προσλήψεις σε Νοσοκομεία και ΕΚΑΒ – Γεωργιάδης: Η ενίσχυση του προσωπικού του ΕΣΥ αποτελεί βασική μας προτεραιότητα

cars

Πώς φορτώνουμε ένα αυτοκίνητο πριν από ταξίδι – Όσα πρέπει να ξέρουν οι οδηγοί

cars

Fiat 128. Καινοτομίες 50 ετών!

cars