CARSNEWS
AUTONEWS

Kosmocar. Λαμβάνει μέτρα σε όλο της το δίκτυο

Η Δευτέρα 4 Μαΐου, σηματοδότησε την επανεκκίνηση μεγάλου μέρους της ελληνικής οικονομίας και τα πρώτα βήματα για την επάνοδο σε μία «νέα κανονικότητα», μετά την πανδημία του COVID-19. Σε αυτό το πλαίσιο, ολόκληρο το δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων & Συνεργατών Service της Kosmocar συνεχίζει να δηλώνει δυναμικά «παρών», έχοντας λάβει (όπως και από την πρώτη μέρα εφαρμογής των μέτρων κατά της εξάπλωσης του COVID-19) όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας τόσο των εργαζομένων όσο και των πελατών, σύμφωνα με τις πλέον πρόσφατες οδηγίες των Αρχών. Συγκεκριμένα, έχουν υιοθετηθεί όλα τα μέτρα προληπτικού χαρακτήρα, τόσο στη διαμόρφωση των εγκαταστάσεων, όσο και στις διαδικασίες που ακολουθούνται καθ όλη τη διάρκεια της προσωπικής, δια ζώσης επαφής με τους πελάτες του δικτύου της Kosmocar. Ειδικότερα, στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων & Συνεργατών Service της Kosmocar έχουν ληφθεί τα εξής μέτρα:

  • Διατίθενται προληπτικά μέσα ασφαλείας στους χώρους Πωλήσεων & After Sales (μάσκες, γάντια, συσκευές παροχής αντισηπτικού υγρού)
  • Προωθείται έντονα η πληρωμή με πιστωτική κάρτα για κατά το δυνατόν ανέπαφες συναλλαγές
  • Γίνεται διαρκής επιτήρηση των χώρων, ώστε να αποφεύγεται συγκέντρωση πελατών ή εργαζομένων σε απόσταση μικρότερη των 2 μέτρων ο ένας από τον άλλο και σε κάθε περίπτωση τηρείται ο περιορισμός του αριθμού πελατών και προσωπικού ανάλογα με τα τετραγωνικά μέτρα του χώρου
  • Κατά τη διάρκεια της ημέρας πραγματοποιείται σχολαστικός και τακτικός καθαρισμός όλων των επιφανειών/γραφείων/πάγκων εργασίας

Παράλληλα, έχουν ληφθεί όλα τα συνιστώμενα μέτρα προστασίας που αφορούν τη χωροθέτηση και τη σήμανση χώρων που συνυπάρχουν εργαζόμενοι και πελάτες, τόσο για τις Πωλήσεις όσο και το After Sales. Ανάμεσά τους, τοποθέτηση προστατευτικών-διαχωριστικών υαλοπινάκων για τα γραφεία, ευκρινής διαγράμμιση στο δάπεδο για την τήρηση των αποστάσεων, αραιή τοποθέτηση διαθέσιμων καθισμάτων για τους επισκέπτες κλπ. Αντίστοιχα είναι τα μέτρα κατά την παραλαβή-παράδοση του αυτοκινήτου προς τεχνικό έλεγχο ή service. Στην όλη διαδικασία χρησιμοποιούνται κατά το δυνατό ψηφιακά εργαλεία για ανέπαφες διαδικασίες ενώ τα σημεία επαφής του αυτοκινήτου (τιμόνι, λεβιές, καθίσματα κλπ.) καλύπτονται από μεμβράνη ή προστατευτικό υλικό μίας χρήσης. Κατ’ αυτόν τον τρόπο το αυτοκίνητο είναι σε κάθε στιγμή της παραμονής του στο συνεργείο «ντυμένο» από προστατευτικό υλικό ενώ πριν επιστραφεί στον κάτοχό του, καθαρίζονται με απολυμαντικό διάλυμα σημεία του εσωτερικού του, το κλειδί και οι θυρολαβές.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η Lotus ετοιμάζει comeback με νέο μοντέλο και υβριδικό V6.

cars

Νέα εξαφάνιση Αμερικανού τουρίστα – Χάθηκαν τα ίχνη του από το Μαθράκι

Bury

Θεσσαλονίκη: Έδινε διαλέξεις ως γιατρός με πλαστά πτυχία

Ανακοίνωσε τον Μάρκο Στάμενιτς ο Ολυμπιακός

Η Speedtail με 402 km/h είναι η ταχύτερη McLaren στην ιστορία!

cars

Nissan. Γιορτάζει τα 50 χρόνια των GT-R και Ζ

cars

Πλησιάζει η ώρα της αμοιβής για όσους «καρφώνουν» φοροδιαφυγή με «Appodixi» – Ποιοι θα λάβουν έως 3.000 ευρώ

deleted-w9i2FI7l

Opel Crossland 1.5d 110 PS. Άλλο αυτοκίνητο

cars

Στις 11 Νοεμβρίου το ηλεκτρικό BMW iNext.

cars