CARSNEWS
AUTONEWS

Cupra Ateca facelift. Ο “πρωτότοκος” μεγάλωσε και ανανεώθηκε!

Το Ateca ήταν το πρώτο μοντέλο της νεοσύστατης τότε Cupra και έχοντας αυτό το προνόμιο, γίνεται και το πρώτο που περνά την διαδικασία του facelift ακολουθώντας το αντίστοιχο μοντέλο της Seat που ανανεώθηκε πριν από μερικές εβδομάδες. Αισθητικά, το facelift δεν φέρνει κάτι ριζοσπαστικά διαφορετικό στο τραπέζι: Έχουμε τα ανασχεδιασμένα LED, εμπρός φωτιστικά σώματα, τον νέο προφυλακτήρα, τα διακοσμητικά σε  φινίρισμα αλουμινίου για τις ράγες οροφής, τα καλύμματα των καθρεπτών και τα μαρσπιέ, τα επίσης νέα φωτιστικά σώματα πίσω με τα “δυναμικά” φλας καθώς και τον ελαφρώς διαφοροποιημένο προφυλακτήρα που σε συνδυασμό με τον εμπρός, μεγαλώνουν το ισπανικό SUV κατά 10 χιλιοστά.

Νέες είναι και οι προαιρετικές ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών ενώ στην καμπίνα, την παράσταση κλέβουν τα standard σπορ καθίσματα με την επένδυση από Alcantara, το νέο “microsuede” τιμόνι και το αναβαθμισμένο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που συνδυάζεται με μία οθόνη 9,2 ιντσών έναντι των 8,0 ιντσών του προ-facelift μοντέλου. Standard είναι πλέον και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών ενώ δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στα νέα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης όπως το Pre-Crash Assist, το Predictive Adaptive Cruise Control, το Travel Assist κ.ά.

Μηχανικά, ο δίλιτρος, υπερτροφοδοτούμενος, τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρα των 300 ίππων και 400 Nm ροπής έχει διατηρήσει την θέση του και συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) και το 4Drive σύστημα τετρακίνησης που επιτρέπουν στο Cupra Ateca να επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε μόλις 4,9 δευτερόλεπτα και να συνεχίσει να επιταχύνει μέχρι την τελική ταχύτητα των 247 km/h. Παράλληλα, η εξάτμιση της Akrapovic με τις τετραπλές απολήξεις στο πίσω μέρος φροντίζει για την απαραίτητη ηχητική υπόκρουση ενώ νέο είναι το ηλεκτροϋδραυλικό, πολύδισκο σύστημα μπροστά από το πίσω διαφορικό που παρακολουθεί και αναλύει τις συνθήκες ώσε να μεγιστοποιεί την πρόσφυση και φυσικά, την επιτάχυνση. Επίσης, οι μηχανικοί προχώρησαν σε βελτιώσεις στο σύστημα διεύθυνσης και στην απόκριση του γκαζιού ενώ το Adaptive Chassis Control της Cupra είναι ικανό να αλλάζει τις ρυθμίσεις στην ανάρτηση “σε millisecond” ώστε να προσαρμόσει το Ateca στις συνθήκες που επικρατούν και τις απαιτήσεις του οδηγού. Το λανσάρισμα του Cupra Ateca facelift αναμένεται για το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους με την τιμή του να ανακοινώνεται στο προσεχές μέλλον.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Ford Transit Trail & Active. Νέες ενδιαφέρουσες εκδόσεις

cars

Κασσελάκης: Ο κ. Μητσοτάκης εξάγει ένα know-how πολύτιμο ίσως σε αυταρχικούς ηγέτες τριτοκοσμικών καθεστώτων

Bury

Peugeot 508 1.5 BlueHdi EAT 8. Η αρχοντιά του σεντάν

cars

Δύο νεκροί και 34 αγνοούμενοι από τη βύθιση σκάφους με μετανάστες στα ανοιχτά της Τυνησίας

cars

Ο Λιούις Χάμιλτον υποκλίθηκε στον Γιάννη Αντετοκούνμπο για την ομιλία περί «αποτυχίας»

cars

Το εσωτερικό της νέας S-Class εντυπωσιάζει με την high-tech απλότητα του!

cars

50 χρόνια Fiat 127. Αρχιτεκτονική και αίσθημα

cars

Συναγερμός για την εξαφάνιση 17χρονης από νοσοκομείο στο Ηράκλειο Κρήτης

Bury

Κοντά σε παραίτηση ο πρωθυπουργός της Ισπανίας, Σάντσεθ – Ελέγχεται η σύζυγος του για διαφθορά

cars