CARSNEWS
AUTONEWS

Ποιο είναι το όριο της Ford Mustang Mach-E; 7 κινητήρες και 1.400 άλογα!

Η κορυφαία Mustang Mach-E που μπορεί να αγοράσει οποιοσδήποτε από την Ford προσφέρει 459 ίππους και 830 Nm ροπής και κινείται χάρη σε μία μπαταρία που μπορεί να φτάσει σε χωρητικότητα τις 98,8 kWh. Όλα αυτά, είναι εντυπωσιακά νούμερα όπως εντυπωσιακός είναι και ο τρόπος που το ηλεκτρικό SUV της αμερικανικής εταιρίας τα μεταφράζει στον δρόμο. Η Mustang Mach-E 1400 Prototype όμως, βλέπει αυτά τα νούμερα και γελά γιατί εξοπλίζεται όχι με έναν, ούτε δύο, ούτε καν τέσσερις ηλεκτροκινητήρες αλλά με 7! Ναι, σωστά διάβασες. Επτά ηλεκτροκινητήρες οι οποίοι παράγουν συνδυαστικά 1.400 ίππους και χαρίζουν στο θηριώδες πρωτότυπο εξωπραγματικές επιδόσεις!

Καταρχάς, να αναφέρουμε ότι η Mustang Mach-E 1400 Prototype είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας της Ford Performance με την RTR Vehicles και περίπου 10.000 ωρών εξέλιξης ώστε να φτάσει στο σημείο που την βλέπεις. Όλα ξεκίνησαν με μία standard Mustang Mach-E GT αλλά από εκεί και πέρα, όπως γίνεται εύκολα εμφανές από τις φωτογραφίες, λίγα πράγματα έμειναν ανέγγιχτα. Ο εμπρός άξονας για παράδειγμα, φιλοξενεί 3 ηλεκτροκινητήρες και ο πίσω άλλους 4 ενώ ένας και μοναδικός άξονας μετάδοσης συνδέει όλους τους ηλεκτροκινητήρες με τα διαφορικά. Η συγκεκριμένη διαμόρφωση κάνει εύκολη την προσαρμογή της Mustang Mach-E 1400 Prototype σε διαφορετικές συνθήκες και επιτρέπει στο πρωτότυπο να λειτουργεί ως τετρακίνητο, πισωκίνητο ή μπροστιοκίνητο ανάλογα με τις απαιτήσεις του οδηγού. Ανάλογη προσαρμοστικότητα έχει εφαρμοστεί και στην ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης με σημαντικές αλλαγές να είναι εφικτές με μία μικρή ομάδα μηχανικών.

Για να φρενάρει όπως φανταζόμαστε ότι επιταχύνει, η Mustang Mach-E 1400 Prototype εξοπλίζεται με ένα πανίσχυρο σύστημα πέδησης της Brembo και ένα υδραυλικό χειρόφρενο για την διευκόλυνση της έναρξης του… drift ενώ το σύστημα προσφέρει λειτουργία ανάκτησης ενέργειας, ABS και φυσικά, σύστημα ελέγχου ευστάθειας – όποια και αν είναι η χρησιμότητα του σε ένα τέτοιο όχημα. Η ουσία της υπόθεσης όμως, είναι ότι το πρωτότυπο που βλέπουμε δεν είναι ένας άσκοπος “κράχτης” αλλά ένα πεδίο δοκιμών με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα την χρήση οργανικών συνθετικών υλικών και όχι… συμβατικών ανθρακονημάτων ενώ για την μπαταρία των 56,8 kWh χρησιμοποιούνται κυψέλες νικελίου μαγγανίου κοβαλτίου, με την Ford να υποστηρίζει ότι προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις. Αυτή είναι λοιπόν η Ford Mustang Mach-E 1400 Prototype. Ένα τεχνολογικό demo. Ένα πανίσχυρο πεδίο δοκιμών για μελλοντικές τεχνολογίες και ένα θηρίο που χάρη στο εντελώς νέο αμάξωμα, μπορεί να παράγει έως και 1.000 κιλά downforce στα 260 km/h! Καθόλου, μα καθόλου άσχημα. Έτσι, για να μην ξεχνάμε για τι είναι ικανή η τεχνολογία του εξηλεκτρισμού!

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Mercedes-Benz EQB. Το νέο μέλος ήρθε πολύ γρήγορα!

cars

Skoda Kushaq. Ένα μικρό SUV για την Ινδία.

cars

Η Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe με aero pack

cars

Οι συχνές πλημμύρες στη Βραζιλία φέρνουν στο προσκήνιο το ζήτημα της μετανάστευσης

cars

Το εσωτερικό της νέας S-Class εντυπωσιάζει με την high-tech απλότητα του!

cars

Το Ford Bronco δεν προορίζεται για την Ευρώπη.

cars

Στο Gov.gr Wallet το σήμα για την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας

cars

Κατά λάθος επιβεβαίωση για το Ford Bronco Raptor.

cars

Η Volvo γίνεται ιδρυτικό μέλος της Συμμαχίας Accelerating to Zero

cars