CARSNEWS
AUTONEWS

Maserati Ghibli και Quattroporte Trofeo. Η αιχμή της… τρίαινας με 580 ίππους!

Η Maserati μπορεί να παρουσίασε πρόσφατα την Ghibli Hybrid ως το πρώτο βήμα της στην εποχή του εξηλεκτρισμού, αλλά δεν λησμονεί ότι είναι μία κατεξοχήν σπορ μάρκα και λανσάρει στην αγορά τις Ghibli και Quattroporte στην κορυφαία και πιο σκληροπυρηνική εκδοχή τους. Το όνομα, Trofeo όπως και στην αντίστοιχη Levante που είδε το φως της δημοσιότητας τον Μάρτιο του 2018. Ο κινητήρας που βρίσκεται κάτω από το καπό των δύο sedans είναι επίσης ο ίδιος με αυτόν της Levante Trofeo: ο twin-turbo V8 των 3,8 λίτρων που παράγει 580 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και 730 Nm ροπής από τις 2.250 έως τις 5.250 σ.α.λ.

Ο πανίσχυρος βενζινοκινητήρας (που κατασκευάζεται στο Maranello από την Ferrari σύμφωνα με τις προδιαγραφές της Maserati) συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο το οποίο στέλνει την ισχύ στους τροχούς του πίσω άξονα μέσω ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Αυτός είναι ο συνδυασμός που εξασφαλίζει τον τίτλο των “ταχύτερων sedans στην ιστορία της Maserati” στις Ghibli και Quattroporte Trofeo και αυτός είναι που τους επιτρέπει να επιταχύνουν στα 100 km/h από στάση σε μόλις 4,3 και 4,5 δευτερόλεπτα αντίστοιχα και μέχρι την τελική ταχύτητα των 326 km/h – ίδια και για τα δύο μοντέλα. Πιο βαθειά κάτω από την επιφάνεια, βρίσκουμε την ανάρτηση με τα διπλά ψαλίδια εμπρός και την διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω που διαθέτει τα Skyhook ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και αντιστρεπτικές ράβδους και στους δύο άξονες. Νέο για τις Trofeo είναι και το mode “Corsa” που βελτιώνει την απόκκριση στο γκάζι, κάνει τις αλλαγές ταχυτήτων πιο άμεσες, “ανοίγει” την εξάτμιση, μειώνει την παρεμβατικότητα των ηλεκτρονικών συστημάτων και σκληραίνει και χαμηλώνει την ανάρτηση ώστε να κάνει τα δύο sedans ακόμα πιο σπορ.

Το ίδιο συμβαίνει και στην εμφάνιση, όπου η Maserati προχώρησε σε μία σειρά αλλαγών ώστε να τονίσει τον νέο χαρακτήρα των Trofeo. Τόσο η Ghibli όσο και η Quattroporte εξοπλίζονται με ανασχεδιασμένη γρίλια, πιο επιθετικό διαχύτη και νέες, κόκκινες λεπτομέρειες στους αεραγωγούς στα φτερά και στην τρίαινα στην πίσω κολώνα. Αμφότερα τα δύο μοντέλα “πατούν” σε ζάντες ελαφρού κράματος 21 ιντσών ενώ η Ghibli συγκεκριμένα, διαθέτει νέο καπό με δύο επιπλέον αεραγωγούς για βελτιστοποιημένη ψύξη. Στο εσωτερικό, όπως θα περίμενε κανείς, υπάρχει άφθονο δέρμα υψηλής ποιότητας, διάφορα ανθρακονημάτινα διακοσμητικά και το νέο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης της ιταλικής εταιρίας που συνδυάζεται με μία οθόνη υψηλής ανάλυσης 10,1 ιντσών.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η λιμουζίνα – δώρο του Βλαντίμιρ Πούτιν στον Κιμ Γιονγκ Ουν – Λάτρης των τεσσάρων τροχών ο ηγέτης της Βόρειας Κορέας

cars

Δύο ρετρό πρωτότυπα έφερε η Suzuki στο Τόκιο.

cars

Mercedes-Benz E-Class: Συνεχίζονται οι δοκιμές του ανανεωμένο μοντέλου

cars

Ο Loeb στην Dacia

cars

Κινούμαι Ηλεκτρικά: Ποιοι είναι οι δικαιούχοι της επιδότησης – Πώς θα κάνετε αίτηση

cars

Volvo Concept Recharge. Το όραμα της Volvo για το ηλεκτρικό μέλλον της

cars

Seat Tarraco FR PHEV. Σπορ και αποδοτικό

cars

Νέο Abarth 695 70° Anniversario. Ειδικό

cars

Η Hyundai ετοίμασε το σκληροτράχηλο Veloster Grappler για την SEMA.

cars