CARSNEWS
AUTONEWS

Renault Megane eVision. Το κλασικό hatchback… αλλιώς!

Έχουμε πει πολλές φορές ότι διανύουμε μία από τις πιο μεταμορφωτικές εποχές στην ιστορία της αυτοκίνησης. Αυτή η απότομη στροφή που πραγματοποιεί σύσσωμη η βιομηχανία αυτοκινήτου δεν έχει ξαναγίνει και μία τέτοια εποχή, προσφέρεται για… πειραματισμούς και οραματιστές. Είναι μία περίοδος που όλα επιτρέπονται μέχρι να βρεθεί η σωστή φόρμουλα και θέλω να πιστεύω ότι θα δούμε πολλά ενδιαφέροντα concepts. Ένα από αυτά, είναι το Megane eVision που παρουσίασε αργά εχθές το βράδυ η Renault. Το πρωτότυπο με το οποίο η γαλλική φίρμα εφευρίσκει εκ νέου το κλασικό hatchback και αποτελεί προπομπός για ένα μοντέλο που θα περάσει στην παραγωγή προς τα τέλη του 2021!

Η Renault χρησιμοποιεί ένα γνώριμο όνομα, αυτό του Megane, αλλά το αυτοκίνητο που βλέπουμε στις φωτογραφίες είναι ένα εντελώς νέο design πάνω στην CMF-EV αρχιτεκτονική της Συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi. Στυλιστικά δε, το Megane eVision μοιράζεται αρκετά στοιχεία με το Renault Morphoz αλλά τα πακετάρει σε ένα διαφορετικό σχήμα. Στοιχεία όπως η μάσκα με τον LED φωτισμό που εκτείνεται σε ολόκληρο το πλάτος συνδυάζονται με χαρακτηριστικά των ηλεκτρικών όπως οι μεγάλες, λείες επιφάνειες που αυξάνουν την αεροδυναμική απόδοση αλλά και λεπτομέρειες που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε σε πρωτότυπα όπως οι “κρυμμένες” χειρολαβές, οι κάμερες που αντικαθιστούν τους καθρέφτες και οι τεράστιες ζάντες ελαφρού κράματος. Σε γενικές γραμμές, το Megane eVision μπορεί να φαίνεται σχεδόν εξωγήινο αλλά σύμφωνα με τον επικεφαλής της Renault, το 95% αυτού που βλέπουμε θα περάσει στην παραγωγή ως είναι.

Όσον αφορά στα μηχανικά, το eVision εξοπλίζεται με ένα αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο που αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα που παράγει σχεδόν 220 ίππους και 300 Nm ροπής και συνδυάζεται με τις “slimline”, όπως τις χαρακτηρίζει η Renault, μπαταρίες οι οποίες είναι τοποθετημένες στο πάτωμα του αυτοκινήτου και έχοντας χωρητικότητα 60 kWh χαρίζουν αυτονομία 450 χιλιομέτρων στο γαλλικό hatchback της νέας εποχής. Χάρη σε αυτό το setup, το Megane eVision επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε 8,0 δευτερόλεπτα ενώ οφείλουμε να αναφέρουμε ότι όταν περάσει στην παραγωγή, θα προσφέρει περισσότερες επιλογές τόσο για τον ηλεκτροκινητήρα όσο και για την μπαταρία. Το μόνο για το οποίο δεν έχουμε εικόνα προς το παρόν (κυριολεκτικά και μεταφορικά) είναι το εσωτερικό αλλά η Renault αναφέρει ότι διαθέτει χώρους που συγκρίνονται με μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών παρότι το Megane eVision είναι λίγο μικρότερο σε μήκος από το τρέχον Megane.

The post Renault Megane eVision. Το κλασικό hatchback… αλλιώς! first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η Ferrari KC23 είναι μία και μοναδική στον κόσμο – Ένα όνειρο του μέλλοντος έγινε πραγματικότητα

cars

Μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Είναι νωρίς για ανακύκλωση;

cars

ABT Audi A8 με 330 ίππους

cars

Dacia Lodgy. Eργαλείο

cars

Οpel Movano & Movano-e. Προσφέρουν λύσεις

cars

Kosmocar– Volkswagen – Προσφέρει δωρεάν service για τα ID.3, ID.4 και ID.5

cars

Mercedes-Benz E-Class: Συνεχίζονται οι δοκιμές του ανανεωμένο μοντέλου

cars

Mercedes E Class Coupe 220d. Διαχρονική γοητεία

cars

Hyundai Kona Electric. Ενισχύεται η διαθεσιμότητά του

cars