CARSNEWS
NEW MODELS

BYD: Ανακοινώθηκαν οι τιμές των ηλεκτρικών Han, Atto 3 και Tang στη Γαλλία

Ήταν ήδη γνωστό από το περασμένο καλοκαίρι ότι η κινεζική BYD θα κατέκλυζε την ευρωπαϊκή αγορά με 3 νέα EV μοντέλα πριν το τέλος του 2022. Οι πληροφορίες γίνονται πραγματικότητα, με την BYD να καταφτάνει στην Ευρώπη με τρία ηλεκτρικό οχήματα: Το crossover Atto 3, το SUV Tang και το σεντάν Han είναι έτοιμα να κυριεύσουν, σύμφωνα με την εταιρεία, τη Γηραιά Ήπειρο.

Η BYD, όπως και άλλες κινεζικές εταιρείες, όπως για παράδειγμα η XPeng, έχουν ήδη ξεκινήσει την απόβασή τους στην Ευρώπη, προκειμένου να επεκτείνουν τα σύνορα της επίδρασής τους, αυξάνοντας τα κέρδη και τις πωλήσεις και εδραιώνοντας την παρουσία τους και σε άλλες αγορές, περάν της ασιατικής.

Κατά την άφιξή της στην Ευρώπη, η BYD εισήγαγε τα Atto 3, Tang και Han στην αγορά της Γαλλίας, όπου και ανακοινώθηκαν οι τιμές των μοντέλων. 

BYD Atto 3

Το πρώτο μοντέλο που έκανε διαθέσιμο η BYD στην Ευρώπη είναι το Atto 3. Πρόκειται για το πιο φθηνό μοντέλο που προσφέρει αυτή τη στιγμή η εταιρεία, και ανήκει στην κατηγορία C, καθώς είναι SUV. Φέρει μία μπαταρία χωρητικότητας 60,48 kWh, η οποία τροφοδοτεί έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 206 PS. Η αυτονομία του ανέρχεται στα 420 km, σύμφωνα με την BYD.

Όσον αφορά την γκάμα, το Atto 3 είναι διαθέσιμο σε 3 διαφορετικές εκδόσεις. Η έκδοση Active φέρει τον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου, δηλαδή ζάντες 18 ιντσών, θερμαινόμενα καθίσματα, μία οθόνη αφής 12 ιντσών για τον χειρισμό του συστήματος infotainment, αλλά και έναν φορτιστή μπαταρίας 7 kW. Η έκδοση Comfort είναι βασισμένη στον βασικό εξοπλισμό, όμως διαθέτει έναν ταχύτερο φορτιστή11 kW. Τελευταία, η έκδοση Design έχει στο εσωτερικό της μία οθόνη 15,6 ιντσών αντί για 12, σύστημα καθαρισμού αέρα και φώτα εναλλασσόμενου χρωματισμού στην καμπίνα.

Έκδοση Active Comfort Design
206 PS / 60,48 kWh 43,690 ευρώ 44,190 ευρώ 46,690 ευρώ

BYD Tang

Δεύτερο κατά σειρά είναι το Tang, το μεγαλύτερο SUV της BYD στην Ευρώπη, το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει στην καμπίνα του έως και 7 επιβάτες. Κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα βρίσκεται μία μπαταρία χωρητικότητας 86,4 kWh η οποία τροφοδοτεί τους δύο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 524 PS και ροπής 680 Nm. Το Tang προσφέρει αυτονομία έως και 400 km, και είναι διαθέσιμο σε μία, μοναδική έκδοση, την Flagship.

Η Flagship προσφέρει στους οδηγούς μία πανοραμική ηλιοροφή, δύο οθόνες, 12,8 και 12,3 ιντσών αντίστοιχα, για τον χειρισμό του συστήματος infotainment και των οργάνων του αυτοκινήτου, σύστημα υποβοήθησης στις ανηφόρες και ανιχνευτή τυφλών σημείων.

Έκδοση Flagship Flagship (Red)
524 PS / 86,4 kWh 70,800 ευρώ 71,160 ευρώ

BYD Han

Το Han αποτελεί το πλήρως ηλεκτρικό sedan της εταιρείας, με την BYD να θέλει να ανταγωνιστεί τα Mercedes EQE και Tesla Model S. Έχει μήκος 5 m και στην «καρδία» του κρύβει μία μπαταρία από φωσφορικό σίδηρο λιθίου (LFP) χωρητικότητας 85,4 kWh, η οποία τροφοδοτεί δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 524 PS και ροπής που αγγίζει τα 700 Nm.

Δύο εκδόσεις του μοντέλου είναι διαθέσιμες, η Executive και η Emerald Special Edition. Η Executive φέρει τον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου, που περιλαμβάνει πανοραμική ηλιοροφή, τροχούς 19 ιντσών, αισθητήρα βροχής, δύο οθόνες 15,6 και 12,3 ιντσών αντίστοιχα, για τον χειρισμό του συστήματος infotainment και των οργάνων του αυτοκινήτου, ανιχνευτή τυφλών σημείων και έξυπνο cruise control. Η Emerald Special Edition διαθέτει τον βασικό εξοπλισμό, όμως η καμπίνα της είναι ντυμένη με δέρμα σε πράσινες αποχρώσεις.

Έκδοση Executive Executive (Red) Executive (Blue) Emerald Special Edition
524 PS / 85,4 kWh 70,800 ευρώ 71,160 ευρώ 71,400 ευρώ 74,400 ευρώ

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Πωλείται μία σπάνια Bugatti Chiron Sport Noire

cars

Οδηγούμε τη νέα BMW X2 στην Πορτογαλία

cars

Το νέο Opel Insignia ίσως γίνει crossover

cars

Ο Sebastien Loeb έβαλε σε κλίμα… WRC τον Λευτέρη Αυγενάκη

cars

Η Toyota αναζητά πίστωση 8,3 δισεκατομμυρίων ευρώ!

cars

Ένα Audi RS Q8 με 1.000 άλογα!

cars

Γιατί ο Elon Musk είναι τόσο… “φτιαγμένος”;

cars

Alfa Romeo 8C: Τα διαμάντια είναι παντοτινά

cars

Έλεγχος στη Mitsubishi για χρήση παράνομης συσκευής στα diesel

cars