CARSNEWS
MARKET

Νέα και αποχαιρετιστήρια Lamborghini Huracan Sterrato

Η Lamborghini παρουσίασε επίσημα τη Huracan Sterrato, η οποία εκτελεί διπλά καθήκοντα για τη φίρμα από τη Sant’Agata: αφενός είναι η πρώτη κεντρομήχανη crossover Lambo, αφετέρου -και πολύ σημαντικότερα- η τελευταία με αμιγώς ατμοσφαιρικό κινητήρα!

Η Sterrato («χωμάτινη») διαπρέπει εμφανισιακά, με τα φουσκώματα στους θόλους να προστατεύουν και να τονώνουν το αμάξωμα, τις αλουμινένιες προστατευτικές ποδιές να κάνουν το ίδιο για τα μηχανικά μέρη, τις μπάρες οροφής να προσφέρουν έξτρα δυνατότητες μεταφοράς εξοπλισμού περιπέτειας μέσω προσθήκης σχάρας (σκηνές, φτυάρια, ρεζέρβα κλπ) και τους LED προβολείς στον εμπρός προφυλακτήρα να ολοκληρώνουν το α λα WRC παρουσιαστικό. Πρωτεύοντα ρόλο σε αυτό παίζει το κιτ ανύψωσης στην ανάρτηση, που αυξάνει την απόσταση από το έδαφος κατά 43,2 χλστ. και τη φτάνει συνολικά στα 174 χλστ., αλλά και τα αυξημένα μετατρόχια ( 30,5 χλστ. εμπρός, 33 χλστ. πίσω).

Οι νέες 19άρες ζάντες έχουν αντιχαρακτική στρώση και περιβάλλονται από μεικτά ελαστικά Bridgestone Dueler AT002, ειδικά σχεδιασμένα για τη Huracan Sterrato, κρύβοντας πίσω τους δισκόφρενα 15 ιντσών εμπρός και 14 πίσω. Ο αεραγωγός πάνω από την καμπίνα είναι πλήρως λειτουργικός και τροφοδοτεί φρέσκο αέρα το επανατοποθετημένο φιλτροκούτι, προστατεύοντάς το από τη σκόνη.

Στο εσωτερικό συναντάμε νέες επενδύσεις Verde Sterrato και αναβαθμισμένες λειτουργίες στο σύστημα πολυμέσων, που φιλοξενεί αρκετά off-road στοιχεία όπως κλισιόμετρο, πυξίδα, ένδειξη γωνίας τιμονιού και πλευρικής κλίσης κλπ. Η μεγαλύτερη προσθήκη αφορά τη λειτουργία Rally στο Integrated Vehicle Dynamics, που έρχεται να πλαισιώσει τις Strada και Sport δίνοντας έμφαση στη μεγιστοποίηση της πρόσφυσης σε εδάφη μακριά από την άσφαλτο.

Ο τελευταίος καθαρά ατμοσφαιρικός κινητήρας της Lamborghini είναι ο 5.2 V10 της Sterrato, με απόδοση 610 ίππων στις 8.000 σ.α.λ. και 560 Nm στις 6.500 σ.α.λ. (όσο και η πισωκίνητη Huracan EVO). Ο συνδυασμός του με το σύστημα τετρακίνησης εξασφαλίζει 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δλ. και τελική 260 χλμ./ώρα, όπου περιορίζεται ηλεκτρονικά. Σύμφωνα με τους μηχανικούς των «ταύρων», τα ειδικά λάστιχα και η λειτουργία Rally μπορούν να προσφέρουν τον ίδιο χρόνο επιτάχυνσης και στο χώμα, ενώ δηλώνουν πως φτάνει άνετα τα 200 χλμ./ώρα σε τέτοια επιφάνεια, αρκεί φυσικά να είναι πατημένη και να υπάρχει χώρος. Σημειωτέον, κάπου τόσο φτάνουν και τα αγωνιστικά Rally1 του WRC!

Η παραγωγή της Huracan Sterrato θα ανέλθει σε 1.499 κομμάτια, με την έναρξη να τοποθετείται στον ερχόμενο Φλεβάρη. Τιμή, τέλος, δεν ανακοινώνεται ακόμα.

Related Articles

Η Hyundai ανακαλεί 6.620 οχήματά της από την κινεζική αγορά

cars

Φορτηγά και Λεωφορεία με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα

cars

Αυστηροποιούνται οι κανονισμοί για τη χρήση ντίζελ κινητήρων

cars

Οδηγούμε το Dacia Duster II 1.5 BluedCi, 4X2, 115hp

cars

BMW Garmisch, το «χαμένο» πρωτότυπο του σχεδιαστή Marcello Gandini  

cars

Το πολυτελέστατο ηλεκτρικό που αποκάλεσαν «φονέα του Tesla»

cars

O Ρομπέρτο Μαντσίνι «παίζει μπάλα» με το Fiat 500Χ Sport

cars

Και εγένετο νέο SUV από την Skoda

cars

Γνωριμία με το νέο Mitsubishi L200

cars