27 Dec 2022
Η Hyundai έχει κάνει άλματα προόδου τα τελευταία χρόνια και μεταμορφώθηκε μέσω της καινοτομίας, του σχεδιασμού και της ηγετικής θέσης στην ηλεκτροκίνηση. Αυτή η εξέλιξη βλέπει περισσότερους καταναλωτές να επενδύουν στη βραβευμένη σειρά προϊόντων της.
Για να επιταχύνει περαιτέρω αυτή τη μετατόπιση της αντίληψης, η Hyundai ξεκινά μια νέα διαφημιστική καμπάνια που βλέπει την επιχείρηση να αλλάζει από την αγγλική προφορά του «Hy-un-dai» στην παγκόσμια προφορά: «Hyun-day». Αυτή η αλλαγή σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τη Hyundai στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Μια νέα καμπάνια, δείχνει πιθανούς αγοραστές του Ioniq 5 που αναζητούν να βρουν τον πλησιέστερο εκθεσιακό χώρο Hyundai χρησιμοποιώντας φωνητική αναζήτηση στα τηλέφωνά τους. Ωστόσο, χρησιμοποιώντας την προηγούμενη προφορά, κατευθύνονται σε τελείως διαφορετικές τοποθεσίες.
O Άσλεϊ Άντριου, Διευθύνων Σύμβουλος της Hyundai Motor UK δήλωσε: «Η Hyundai είναι μια νέα, καινοτόμος και προοδευτική μάρκα που έχει μεταμορφωθεί με μεγάλη ταχύτητα. Είμαστε περήφανα Κορεάτες με πραγματικό χαρακτήρα και σκοπό. Το 2023 είναι η τέλεια στιγμή για να το αντικατοπτρίσουμε σωστά στο Ηνωμένο Βασίλειο, με ένα πλήθος συναρπαστικών νέων προϊόντων που θα κυκλοφορήσουν, συμπεριλαμβανομένου του απίστευτου νέου Ioniq 6. Με αυτήν την καμπάνια, θέλουμε να δώσουμε λίγο χιούμορ και προσωπικότητα στην επωνυμία μας, που ελπίζουμε ότι θα ενθαρρύνει περισσότερους ανθρώπους να μάθουν περισσότερα για τη Hyundai».
Πωλείται Batmobile με κινητήρα αεροσκάφους!
Πρώτο το Hyundai Tucson σε ικανοποίηση κατόχων
Έτσι πρέπει να είναι το νέο Nissan GT-R
Η Lamborghini σώζει κουρείο για τα «Χρόνια Πολλά» ( video) …
Απίστευτες οι τιμές του αγροτικού Renault Alaskan
Ποιος σημερινός ντίζελ κινητήρας είναι «αθάνατος»; …
Ποιο αυτοκίνητο έχει το κοκαλάκι της νυχτερίδας; …
Πόσα χλμ. βγάζει η «ρεζέρβα» ενός RAM 702 ίππων;
Οι οδηγοί δεν ξέρουν τι κάνουν τα συστήματα ασφαλείας …