CARSNEWS
AUTONEWS

Η Volvo διαφωνεί με το “γερμανικό” συνδρομητικό μοντέλο

Η BMW αναστάτωσε τόσο την βιομηχανία αυτοκινήτου όσο και το αγοραστικό κοινό ανακοινώνοντας την πρόθεση της να χρεώνει σε μηνιαία βάση για λειτουργίες και υπηρεσίες που μέχρι εκείνο το σημείο δεν ήταν… συνδρομητικές. Το παράδειγμα των θερμαινόμενων καθισμάτων ήταν αυτό που έκανε τον γύρο του διαδικτύου και η γερμανική εταιρία δεν άργησε να νιώσει την… οργή του διαδικτύου. Ήταν δύσκολο για τον κόσμο να χωνέψει ότι θα πρέπει να πληρώσει μηνιαίως για μία λειτουργία που υπάρχει ως hardware στο αυτοκίνητο από τη στιγμή που βγήκε από το εργοστάσιο και δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς γιατί. Η BMW σίγουρα θα βρει συνοδοιπόρους σε αυτό το μακρύ ταξίδι, όπως για παράδειγμα την Mercedes-Benz που πρόσφατα ξεκίνησε να απαιτεί από τους ιδιοκτήτες κάποιων EQ μοντέλων της $1.200 ανά έτος για να ξεκλειδώσουν την αναβάθμιση “Acceleration Increase”, ήτοι ταχύτερη επιτάχυνση. Η Volvo όμως θα ακολουθήσει διαφορετικό δρόμο.

Αν πρόκειται να χρεώνεις για αναβαθμίσεις λογισμικού, πρέπει να είναι για μία αισθητή αλλαγή στις παροχές προς τον καταναλωτή.

Δεν θα ζητήσουμε από τους ανθρώπους που πλήρωσαν €95.000 για ένα αυτοκίνητο να πληρώνουν €0.90 για θερμαινόμενα καθίσματα.

Δήλωσε ο COO της σουηδικής μάρκας Bjorn Annwall. Εν τω μεταξύ οι κατασκευαστές αρχίζουν να επανεκτιμούν τον τζίρο που μπορεί να δώσει δυνητικά η οικονομία του λογισμικού με τους αναλυτές της UBS να υπολογίζουν την συγκεκριμένη αγορά στα 700 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2030, τη στιγμή που μέχρι πριν από λίγα χρόνια η εκτίμηση ήταν περίπου 3 φορές πάνω. Σύμφωνα με τον Annwall πάντως, η Volvo δεν υπολογίζει σε ουσιαστικά έσοδα από την εν λόγω δραστηριότητα πριν τα μέσα της δεκαετίας και πάντοτε με την φιλοσοφία που εξήγησε το υψηλόβαθμο στέλεχος της – μόνο σημαντικές αναβαθμίσεις που αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το αυτοκίνητο θα χρεώνονται επιπλέον.

Κατά τα άλλα, ο κος Annwall αναφέρει πως η Volvo αντιμετώπισε κάποια προβλήματα κατά την εξέλιξη του λογισμικού (υπενθυμίζω πως η Volvo έχει ως στόχο να εξελίσσει το 50% του λογισμικού που της είναι απαραίτητο αποκλειστικά in-house) αλλά τα λύνει όπως παρουσιάζονται ενώ αυτό που δεν μπορεί να λύσει άμεσα είναι οι συνεχιζόμενες ελλείψεις στους ημιαγωγούς που της έχουν στοιχίσει μερίδιο αγοράς. Ο Annwall δηλώνει πως η εταιρία δουλεύει με δομημένο τρόπο ώστε να ξεπεράσει και αυτό το εμπόδιο αλλά δεν είναι τόσο εύκολο καθώς απαιτείται χρόνος.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η Hyundai γυρνά την πλάτη στο diesel;

cars

Skoda Kodiaq. Διαθέσιμο και στη χώρα μας από 27000

cars

Νετανιάχου για Μπάιντεν: «Κάνει λάθος» που επικρίνει τη διεξαγωγή του πολέμου στη Γάζα

cars

Honda. Με νέο φίλτρο καμπίνας που μειώνει τον κίνδυνο μόλυνσης από Covid 

cars

Συνεργασία Goodyear με Land Rover για το νέο Defender

cars

Η Tesla ανακαλεί πάνω από 54.000 οχήματα Model X λόγω προβλημάτων

cars

Ηλιούπολη: Μητέρα και γιος βρέθηκαν νεκροί με σφαίρα στο κεφάλι

Bury

Volkswagen: Το νέο crossover της θα ονομάζεται Nivus.

cars

Volkswagen: Το Amarok θα είχε “πεθάνει” χωρίς την Ford.

cars