CARSNEWS
MARKET

Aftermarket χερούλια για παγωμένα Tesla

Τα Tesla μαστίζονται από δεκάδες προβλήματα ποιότητας και αξιοπιστίας. Ως ηλεκτρικά, δεν λείπουν οι παθογένειες στο κρύο. Η απόδοση της μπαταρίας πέφτει, η αυτονομία μειώνεται, οι χρόνοι φόρτισης αυξάνονται. Ωστόσο, δεν φταίει παντού ο ποιοτικός έλεγχος των γραμμών παραγωγής. Ή εναλλακτικά, δεν είναι όλα τα ζητήματα τόσο σοβαρά ώστε να «πυροβολούμε» την παραγωγική διαδικασία των Gigafactories.

Οι πολικές θερμοκρασίες που πλήττουν αρκετές πολιτείες στην Αμερική, έχουν προκαλέσει εκατοντάδες προβλήματα σε κάθε τομέα της καθημερινότητας. Τα αυτοκίνητα βρίσκονται στο επίκεντρο της ταλαιπωρίας, τόσο από πλευράς χάους στις μετακινήσεις όσο και από πρακτικής άποψης: κινητήρες που δεν παίρνουν μπροστά, κλειδαριές που έχουν παγώσει, και όλα τα συμπαρομαρτούντα της παγωνιάς. Στα Model 3 και Model Y υπάρχει άλλη μια ακόμα δυσκολία, η οποία εντοπίζεται στις χειρολαβές. Τα δυο πιο καλοπουλημένα Tesla δεν έχουν τις κλασικές λαβές, που τραβάμε για να ανοίξει η πόρτα, αλλά στυλάτες συμπιεζόμενες.

😅😁 pic.twitter.com/ZFd9MLyLWx

— Praveen Kalavai (@PrvnKalavai) February 5, 2022

Για λόγους αεροδυναμικής και σχεδίασης, οι χειρολαβές στα Model 3 και Y λειτουργούν πιέζοντάς τες. Σε θερμοκρασίες -20, -30 και -40 βαθμών Κελσίου όμως, αναμενόμενα γίνονται «κόκαλο». Τα αντίμετρα περιλαμβάνουν όλα τα σπιτικά «μαντζούνια» (ζεστό νερό, πιστολάκι για τα μαλλιά, χτύπημα με το χέρι κλπ), όμως μέσω Amazon έχει αρχίσει να κυκλοφορεί μια πιο μόνιμη λύση: κανονικά χερούλια! Η πατέντα αυτή τοποθετείται πάνω στις κανονικές χειρολαβές και λύνει τα χέρια του ιδιοκτήτη, επιτρέποντάς του να ανοίξει την πόρτα απλά τραβώντας τη.

Οι κανονικές χειρολαβές, ωστόσο, δεν μπορούν να τοποθετηθούν κατόπιν εορτής. Η λειτουργία της πόρτας προϋποθέτει πως οι κανονικές χειρολαβές πρέπει να λειτουργούν, προκειμένου να ανοίξει. Το επιπρόσθετο χερούλι κολλάει πάνω στη λαβή, η οποία πριν έχει μονωθεί και περαστεί με ειδική κόλλα. Αν δηλαδή μιλάμε για κάτι παγωμένο, θα πρέπει πρώτα να επανέλθει σε λειτουργική κατάσταση και μετά να τοποθετηθεί η aftermarket λαβή. Κοντολογίς, πρόκειται για κίνηση πρόληψης και όχι θεραπείας. Πρώτα ξεπαγώνει η χειρολαβή, μετά τοποθετείται το χερούλι και κατόπιν έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, πως δεν πρόκειται να ξαναπαγώσει. Όλα αυτά, στην προνομιακή τιμή των 50 δολαρίων (47,1 ευρώ) για τα 4 κομμάτια.

Related Articles

Να τι πρέπει οπωσδήποτε να κάνεις στο αυτοκίνητο τώρα με το ψύχος

cars

Η ετήσια έκθεση αυτοκινήτων της Ελλάδας ανοίγει τις θύρες της

cars

Το απίθανο colpo grosso με τη συλλεκτική Porsche

cars

Η νέα BMW Σειρά 1 σε φάση τελικής δοκιμής

cars

Όταν η Ford είπε να κάνει… ακρότητες

cars

Η Skoda επιστρέφει στο WRC με οδηγό τον Όλιβερ Σόλμπεργκ

cars

Νέα βενζίνη Shell V-Power με 98 οκτάνια

cars

Το πρώτο ηλεκτροκίνητο Skoda στην Ελλάδα

cars

Νέα Audi RS 5 Coupé και RS 5 Sportback

cars