CARSNEWS
F1 & RACES

F1 GP Μπαχρέιν: Πώς ο Μαξ πήρε την pole από τον Σαρλ (+video)

Ο Μονεγάσκος σημείωσε τον καλύτερο χρόνο της ημέρας εχθές. Καλύτερο και από εκείνον της pole του Μαξ. Μόνο που η κορυφαία επίδοση για τον Σαρλ ήρθε στο Q2 και όχι στο Q1.

Το πρόβλημα για τον οδηγό της Ferrari στο Q3 ήταν ότι έπρεπε να κάνει την πρώτη του προσπάθεια με ένα χρησιμοποιημένο σετ μαλακής γόμας. Η συνθήκη αυτή προήλθε από την λάθος απόφαση της Ferrari να στείλει τον Λεκλέρ για δεύτερη προσπάθεια στο Q1 με φρέσκα soft ελαστικά. Μία προσπάθεια την οποίαν ο Σαρλ εγκατέλειψε ούτως ή άλλως. Έχοντας, όμως, πάρει πρώτα ζωή από το σετ των μαλακών Pirelli.

Μισή ώρα αργότερα ο Μονεγάσκος θα τα χρησιμοποιούσε για τον πρώτο του γύρο στο Q3. Ο χρόνος του ήταν αξιοπρεπέστατος. Ωστόσο σε μία πίστα που αλλάζει συνεχώς (πρόσφυση, άνεμοι) ο Σαρλ έπρεπε να έχει στο μυαλό του και την μετάβαση από χρησιμοποιημένα σε φρέσκα soft μεταξύ των δύο προσπαθειών του.

Μία επιπλέον παράμετρο, δηλαδή, η οποία οπωσδήποτε του κόστισε -έστω και λίγο- σε χρόνο. Και ως γνωστόν στην F1 οι διαφορές είναι σχεδόν πάντα οριακές. Ιδίως στις κατατακτήριες της F1 του 2024, στις οποίες όπως είδαμε χθες, όλα τα μονοθέσια των κορυφαίων ομάδων ήταν πολύ κοντά μεταξύ τους. Ο Σαρλ μπόρεσε να κερδίσει τον Ράσελ. Όχι, όμως, τον Φερστάπεν.

Αντιθέτως ο Φερστάπεν δεν είχε να ανησυχεί για κάτι τέτοιο. Έχτισε τον τελευταίο του γύρο στο Q3 ήδη από το πρωί του Σαββάτου. Και στο FP3, ο Φερστάπεν πήρε ένα σετ λιγότερο από την soft γόμα από ότι ο Λεκλέρ. Έτσι, είχε την πολυτέλεια της χρήσης αποκλειστικά φρέσκων soft στις κατατακτήριες.

Η ιδανική ισορροπία

Καθώς η Red Bull έψαχνε τον ιδανικό συμβιβασμό στησίματος μεταξύ αγώνα και κατατακτήριων ο Μαξ δεν ήταν καθόλου βέβαιος για το ότι η RB20 θα τα πήγαινε καλά στον έναν γρήγορο γύρο. Τελικά, όμως, ο ρυθμός της νέας Red Bull ήταν αρκετός για την pole. Σε συνδυασμό με την κακή διαχείριση των κατατακτήριων από την Ferrari, βέβαια.

Slow going in the pit lane and Charles was not amused 😕

Watch the key moments from the first qualifying of the season 🎥#F1 #BahrainGP

— Formula 1 (@F1) March 1, 2024

Ο Μαξ κέρδισε όλον τον χρόνο στον πρώτο τομέα και στη συνέχεια ήταν το ίδιο ταχύς με τον Σαρλ. Ο Λεκλέρ δήλωνε από την αρχή του τριημέρου ότι η Ferrari δυσκολεύεται στην αρχή του γύρου. Ωστόσο το κόκκινο μονοθέσιο δείχνει πολύ ισορροπημένο γενικά.

Βέβαια, το δυνατό σημείο της Red Bull -ήδη από το 2022- είναι η απόδοσή της στους αγώνες. Και όσο δυνατή κι αν παρουσιάστηκε η Ferrari στις κατατακτήριες έχει την μεγαλύτερη πρόκληση μπροστά της. Θα δώσει η SF-24 την ευκαιρία στον Λεκλέρ να τα βάλει με τον Φερστάπεν στον αγώνα; Θα το μάθουμε σε λίγες ώρες.

Related Articles

F1: Ο Στρολ δεν θα αγωνιστεί στο GP της Σιγκαπούρης

cars

Alonso details ‘advantage’ with new F1 commitment

Bury

Εφεδρικός οδηγός στην Aston Martin o Hulkenberg!

cars

Η Red Bull «υποκλίθηκε» στον Χάμιλτον για τη νίκη του στο Σίλβερστον

wp_update-GSkibItV

How F1 sprint races work: New schedule, locations for 2024

Bury

Σαν σήμερα – Όταν η Formula 1 έχασε την ανάσα της: Το τρομακτικό ατύχημα του Νίκι Λάουντα στην Γερμανία (Βίντεο)

cars

Οι ομάδες & οι οδηγοί της F1 2025: Οι 4 θέσεις που απομένουν και ποια είναι τα φαβορί για αυτές

General Motors: Μπαίνει στη Formula 1

cars

Vettel – Φώναζα τα ονόματα τους μέσα στο κράνος

Bury