CARSNEWS
F1 & RACES

F1 GP Μπαχρέιν: Πώς ο Μαξ πήρε την pole από τον Σαρλ (+video)

Ο Μονεγάσκος σημείωσε τον καλύτερο χρόνο της ημέρας εχθές. Καλύτερο και από εκείνον της pole του Μαξ. Μόνο που η κορυφαία επίδοση για τον Σαρλ ήρθε στο Q2 και όχι στο Q1.

Το πρόβλημα για τον οδηγό της Ferrari στο Q3 ήταν ότι έπρεπε να κάνει την πρώτη του προσπάθεια με ένα χρησιμοποιημένο σετ μαλακής γόμας. Η συνθήκη αυτή προήλθε από την λάθος απόφαση της Ferrari να στείλει τον Λεκλέρ για δεύτερη προσπάθεια στο Q1 με φρέσκα soft ελαστικά. Μία προσπάθεια την οποίαν ο Σαρλ εγκατέλειψε ούτως ή άλλως. Έχοντας, όμως, πάρει πρώτα ζωή από το σετ των μαλακών Pirelli.

Μισή ώρα αργότερα ο Μονεγάσκος θα τα χρησιμοποιούσε για τον πρώτο του γύρο στο Q3. Ο χρόνος του ήταν αξιοπρεπέστατος. Ωστόσο σε μία πίστα που αλλάζει συνεχώς (πρόσφυση, άνεμοι) ο Σαρλ έπρεπε να έχει στο μυαλό του και την μετάβαση από χρησιμοποιημένα σε φρέσκα soft μεταξύ των δύο προσπαθειών του.

Μία επιπλέον παράμετρο, δηλαδή, η οποία οπωσδήποτε του κόστισε -έστω και λίγο- σε χρόνο. Και ως γνωστόν στην F1 οι διαφορές είναι σχεδόν πάντα οριακές. Ιδίως στις κατατακτήριες της F1 του 2024, στις οποίες όπως είδαμε χθες, όλα τα μονοθέσια των κορυφαίων ομάδων ήταν πολύ κοντά μεταξύ τους. Ο Σαρλ μπόρεσε να κερδίσει τον Ράσελ. Όχι, όμως, τον Φερστάπεν.

Αντιθέτως ο Φερστάπεν δεν είχε να ανησυχεί για κάτι τέτοιο. Έχτισε τον τελευταίο του γύρο στο Q3 ήδη από το πρωί του Σαββάτου. Και στο FP3, ο Φερστάπεν πήρε ένα σετ λιγότερο από την soft γόμα από ότι ο Λεκλέρ. Έτσι, είχε την πολυτέλεια της χρήσης αποκλειστικά φρέσκων soft στις κατατακτήριες.

Η ιδανική ισορροπία

Καθώς η Red Bull έψαχνε τον ιδανικό συμβιβασμό στησίματος μεταξύ αγώνα και κατατακτήριων ο Μαξ δεν ήταν καθόλου βέβαιος για το ότι η RB20 θα τα πήγαινε καλά στον έναν γρήγορο γύρο. Τελικά, όμως, ο ρυθμός της νέας Red Bull ήταν αρκετός για την pole. Σε συνδυασμό με την κακή διαχείριση των κατατακτήριων από την Ferrari, βέβαια.

Slow going in the pit lane and Charles was not amused 😕

Watch the key moments from the first qualifying of the season 🎥#F1 #BahrainGP

— Formula 1 (@F1) March 1, 2024

Ο Μαξ κέρδισε όλον τον χρόνο στον πρώτο τομέα και στη συνέχεια ήταν το ίδιο ταχύς με τον Σαρλ. Ο Λεκλέρ δήλωνε από την αρχή του τριημέρου ότι η Ferrari δυσκολεύεται στην αρχή του γύρου. Ωστόσο το κόκκινο μονοθέσιο δείχνει πολύ ισορροπημένο γενικά.

Βέβαια, το δυνατό σημείο της Red Bull -ήδη από το 2022- είναι η απόδοσή της στους αγώνες. Και όσο δυνατή κι αν παρουσιάστηκε η Ferrari στις κατατακτήριες έχει την μεγαλύτερη πρόκληση μπροστά της. Θα δώσει η SF-24 την ευκαιρία στον Λεκλέρ να τα βάλει με τον Φερστάπεν στον αγώνα; Θα το μάθουμε σε λίγες ώρες.

Related Articles

F1 GP Baku: Σειρά του Perez στο FP2 (vid)

cars

Formula 1: «Έβρεξε» ποινές στην Αυστρία

cars

Formula 1: Η νέα McLaren «πήρε μπρος» (video)

cars

F1 GP Ισπανίας: Grand Slam Max!

cars

O Verstappen οδήγησε στην πίστα του Πορτιμάο

cars

Εργαζόμενοι συνταξιούχοι: Χωρίς «αφορολόγητο» αλλά με διπλή φόρμουλα το νέο «πέναλτι» – Τι θα πληρώσουν οι ελεύθεροι επαγγελματίες

cars

Με θεατές τα Grand Prix σε Πορτογαλία και Ισπανία

cars

FIA rejects three applications for new F1 teams

cars

PACSUN MAKES FORMULA 1® DEBUT WITH FASHION ACTIVATION IN AUSTIN FOR THE FORMULA 1 LENOVO UNITED STATES GRAND PRIX 2023

cars