CARSNEWS
F1 & RACES

F1 GP Βελγίου: Ο Λεκλέρ κάνει την έκπληξη

Η συνήθεια που έγινε λατρεία. Ο Φερστάπεν να είναι -συνήθως- μακράν ταχύτερος όλων στις κατατακτήριες του Βελγίου αλλά η pole να πηγαίνει σε μία Ferrari.

Πριν την έναρξη της διαδικασίας οι SF-24 δεν έδειχναν ικανές για ένα τέτοιο αποτέλεσμα. Ωστόσο ο τελευταίος γύρος του Λεκλέρ ήταν καταπληκτικός και χάρη σε αυτόν ο Μονεγάσκος έκλεψε την pole από τον Σέρχιο Πέρεζ. Όχι και η καλύτερη ημέρα για τιςMcLaren.

Όπως αναμενόταν το οδόστρωμα ήταν βρεγμένο πριν την έναρξη της διαδικασίας. Ωστόσο η βροχή είχε κοπάσει λίγη ώρα πριν την έναρξη με τα προγνωστικά να κάνουν λόγο για επανεμφάνισή της κατά τη διάρκεια του Q1. Κατά συνέπεια όλοι ήθελαν να κάνουν γρήγορα έναν καλό γύρο με τα ενδιάμεσα Pirelli.

Q1: Στο βρεγμένο αλλά χωρίς εκπλήξεις

Η πρώτη προσπάθεια του Φερστάπεν ήταν σε άλλο επίπεδο από των υπολοίπων. Ο Ολλανδός σημείωσε χρόνο σχεδόν ένα δευτερόλεπτο από εκείνον του δεύτερου Πιάστρι. Οι χρόνοι μπορεί να κατέβαιναν αλλά θα έπρεπε να περάσουν 10 λεπτά για να κατεβάσει κάποιος τον χρόνο του Μαξ.

Αυτός θα ήταν ο Πιάστρι, ενώ ο teammate του μπήκε για φρέσκα ενδιάμεσα λίγο πριν το τέλος της διαδικασίας. Με δύο λεπτά να απομένουν η πίστα ήταν σχεδόν έτοιμη για slicks. Μόνο από την ευθεία της Kemmel έως και την Bruxelles ήταν ακόμη το οδόστρωμα αρκετά βρεγμένο για ενδιάμεσα.

Εν τέλει ο Πιάστρι θα κρατούσε τον ταχύτερο γύρο. Όλα τα φαβορί πέρασαν στο Q2 ενώ εκτός συνέχειας έμειναν οι Χούλκενμπεργκ, Μάγκνουσεν, Τσουνόντα (έτσι κι αλλιώς έχει ποινή… 60 θέσεων στην εκκίνηση), Σάρτζεντ και Ζου.

Q2: Εύκολα ή δύσκολα

Οι Φερστάπεν και Νόρις ανέβηκαν στις πρώτες δύο θέσεις κατά το πρώτο μισό του Q2. Ο Ολλανδός ήταν έξι δέκατα ταχύτερος του Βρετανού. Από την άλλοι οι Ferrari και Mercedes δεν μπορούσαν να σημειώσουν χρόνους ασφαλείας με το πρώτο τους σετ ενδιάμεσων. Με επτά λεπτά να απομένουν και οι 4 οδηγοί τους είχαν περάσει σε νέα σετ.

Ωστόσο την ίδια στιγμή ξεκίνησε και πάλι να βρέχει ελαφρώς. Αυτό ανάγκασε τους οδηγούς να σημειώνουν συνεχόμενους γρήγορους γύρους ώστε να προλάβουν την πίστα στην καλύτερη της κατάσταση. Και πάλι δεν υπήρξαν εκπλήξεις και τα μεγάλα ονόματα κατάφεραν εύκολα ή δύσκολα να περάσουν. Εκτός έμειναν οι Άλμπον, Γκασλί, Ρικιάρντο, Μπότας και Στρολ.

Q3: Και πάλι μια Ferrari στην pole

Οι McLaren, Mercedes και ο Φερστάπεν πήραν φρέσκα σετ ενδιάμεσης γόμας για τις πρώτες τους προσπάθειες. Οι υπόλοιποι προτίμησαν χρησιμοποιημένα. Ο Φερστάπεν ήταν και πάλι σε δική του κλάση, έξι δέκατα ταχύτερος τους δεύτερου Πέρεζ. Τρίτος ήταν ο Χάμιλτον, ενώ οι πρώτες προσπάθειες των McLaren δεν ήταν εντυπωσιακές.

Οι οδηγοί των McLaren και Mercedes παρέμειναν στην πίστα για να κάνουν δεύτερο συνεχόμενο γρήγορο γύρο. Ωστόσο δεν κατάφεραν να βελτιώσουν τους χρόνους τους ιδιαίτερα. Αντιθέτως, οι Ferrari, Red Bull όπως και οι Αλόνσο-Οκόν μπήκαν για φρέσκα ενδιάμεσα.

Στο τέλος ο Λεκλέρ κατόρθωσε να κάνει έναν πολύ ωραίο γύρο για να κλέψει την pole από τον Πέρεζ την τελευταία στιγμή. Ωστόσο η επίδοση του Σέρχιο είναι πολύ σημαντική για τον αγώνα της Red Bull και του Φερστάπεν.

Ο Χάμιλτον ολοκλήρωσε τις κατατακτήριες στην 4η θέση. Θα ξεκινήσει, όμως, τρίτος έχοντας πίσω του τους Νόρις και Πιάστρι. Οι Ράσελ, Σάινθ, Αλόνσο και Οκόν συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.

Related Articles

Davide Brivio – Για Valentino Rossi, για Formula1, για όλους και για όλα

cars

Το ιδανικό ξεκίνημα του Charles Leclerc στη Ferrari

cars

H F1 ταξιδεύει στο Las Vegas και η EA Sports ετοιμάζει δωρεάν Σαββατοκύριακο για το F1 23

cars

Verstappen: Πως να μην είναι φαβορί η Mercedes;

cars

Φόρμουλα 1: Μήπως έφτασε η ώρα της McLaren να στηρίξει τον Νόρις;

Η ‘απρόσμενη’ πολ ποζίσιον του Φερστάπεν και το ρεκόρ του Σένα που ισοφάρισε στην Ίμολα

Bury

O Nyck De Vries απολύθηκε “ξερά” από την AlphaTauri-ο Ricciardo είχε κάνει μόλις 11 γύρους δοκιμών

cars

ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΑ F1 ΟΥΓΓΑΡΙΑ (23/07/2023)

cars

How will the new Formula 1 Sprint rule affect Max Verstappen’s record?

Bury