CARSNEWS
AUTONEWS

Ford GT Mk IV – Η τελευταία και κορυφαία έκδοση του Ford GT

Η Ford άφησε την καλύτερη έκδοση του GT για τελευταία αφού το “GT Mk IV” όπως είναι η επίσημη ονομασία του κτήνους, σηματοδοτεί το κλείσιμο ενός μεγάλου και εξαιρετικά επιτυχημένου κύκλου για το εμβληματικό μοντέλο της αμερικανικής εταιρίας και “αναπαριστά το απόλυτο και πιο ακραίο Ford GT στην ιστορία”. Ο όρος ακραίο δεν αναφέρεται μονάχα στο γεγονός ότι το GT Mk IV είναι συνολικά αναβαθμισμένο και παρουσιάζεται ως η καλύτερη εκδοχή του αμερικανικού supercar αλλά και στο ότι το GT Mk IV δεν προορίζεται για το δρόμο. Είναι το απόλυτο παιχνίδι για την πίστα όπως το GT LM Edition ήταν η κορυφαία εκδοχή του μοντέλου που έχει δικαίωμα να φοράει πινακίδες! Στην προκειμένη περίπτωση όμως, στη νέα έκδοση του Ford GT, οι μηχανικοί ήταν απαλλαγμένοι από περιορισμούς που σχετίζονται με την κυκλοφορία σε δημόσιους δρόμους ή την συμμόρφωση σε συγκεκριμένο σετ κανονισμών για τους αγώνες και δημιούργησαν ένα “track-day special” αντάξιο του ονόματος GT.

Καταρχάς, το Ford GT Mk IV βασίζεται σε μία τροποποιημένη εκδοχή του πλαισίου που χρησιμοποιείται στο standard GT, με μακρύτερο μεταξόνιο που σύμφωνα με την εταιρία βελτιώνει τις δυνατότητες του αυτοκινήτου στην πίστα. Την ίδια δουλειά κάνει και η Adaptive Spool Valve ανάρτηση της Multimatic αλλά και το ολοκαίνουριο bodykit που δεν βελτιώνει μόνο την αεροδυναμική (δραστικά μάλιστα) αλλά αλλάζει και την εμφάνιση. Ένα bodykit που μαγνητίζει τα βλέμματα τόσο με τα μινιμαλιστικά φωτιστικά σώματα στο εμπρός μέρος, όσο και με την εντυπωσιακή ακμή στα πλαϊνά του επίπεδου πατώματος αλλά και την γιγαντιαία αεροτομή στο πίσω μέρος. Το πακέτο της αισθητικής και αεροδυναμικής μεταμόρφωσης του Ford GT ολοκληρώνουν οι όμορφοι “aerodisks” που καλύπτουν τις ζάντες ελαφρού κράματος αλλά το GT Mk IV δεν είναι μόνο εμφάνιση.

Σύμφωνα με την Ford, η κορυφαία έκδοση του sports car της εξοπλίζεται με έναν “μοναδικό twin-turbo EcoBoost κινητήρα” για τον οποίο δεν παρέχονται λεπτομέρειες αλλά παράγει περισσότερα από 800 άλογα. Αυτός, συνδυάζεται με μία “αγωνιστική μετάδοση” για την οποία επίσης δεν γνωρίζουμε πολλά περισσότερα. Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι το Ford GT Mk IV θα κατασκευαστεί σε εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων, 67 για την ακρίβεια ως φόρο τιμής στο αυθεντικό GT Mk IV αγωνιστικό του 1967. Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να καταθέσουν τις αιτήσεις του στον ιστότοπο που έχει ετοιμάσει η Ford και η εταιρία θα διαλέξει έναν προς έναν τους μελλοντικούς ιδιοκτήτες μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2023, οπότε και θα πρέπει να καταβάλλουν ένα ποσό της τάξης των 1.7 εκατομμυρίων δολαρίων.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η BMW ανακοίνωσε την πρώτη εξηλεκτρισμένη “M”.

cars

Nissan Kicks. Έναρξη πωλήσεων  στην Ιαπωνία

cars

Απεργία Τετάρτη 17 Απριλίου: Ποιοι συμμετέχουν – Τι έχουν ανακοινώσει οι εργαζόμενοι στα μέσα μεταφοράς

Bury

Πρώην υπάλληλος της Tesla «καίει» τον Έλον Μασκ – «Ο αυτόματος πιλότος των αυτοκινήτων της εταιρείας δεν είναι ασφαλής»

cars

Αυτό είναι το Renault Kiger για την Ινδία.

cars

Peugeot. Η τεράστια εξέλιξη του τιμονιού της

cars

Το Ιράν παραλαμβάνει τις επόμενες ημέρες την πρώτη παρτίδα ρωσικών μαχητικών αεροσκαφών Su-35

cars

Ford Puma & Kuga. Με τεχνολογία που αποτρέπει την κλοπή του οχήματος 

cars

Η Mercedes ετοιμάζει την EQE για τον Σεπτέμβριο.

cars