CARSNEWS
AUTONEWS

Ford GT Mk IV – Η τελευταία και κορυφαία έκδοση του Ford GT

Η Ford άφησε την καλύτερη έκδοση του GT για τελευταία αφού το “GT Mk IV” όπως είναι η επίσημη ονομασία του κτήνους, σηματοδοτεί το κλείσιμο ενός μεγάλου και εξαιρετικά επιτυχημένου κύκλου για το εμβληματικό μοντέλο της αμερικανικής εταιρίας και “αναπαριστά το απόλυτο και πιο ακραίο Ford GT στην ιστορία”. Ο όρος ακραίο δεν αναφέρεται μονάχα στο γεγονός ότι το GT Mk IV είναι συνολικά αναβαθμισμένο και παρουσιάζεται ως η καλύτερη εκδοχή του αμερικανικού supercar αλλά και στο ότι το GT Mk IV δεν προορίζεται για το δρόμο. Είναι το απόλυτο παιχνίδι για την πίστα όπως το GT LM Edition ήταν η κορυφαία εκδοχή του μοντέλου που έχει δικαίωμα να φοράει πινακίδες! Στην προκειμένη περίπτωση όμως, στη νέα έκδοση του Ford GT, οι μηχανικοί ήταν απαλλαγμένοι από περιορισμούς που σχετίζονται με την κυκλοφορία σε δημόσιους δρόμους ή την συμμόρφωση σε συγκεκριμένο σετ κανονισμών για τους αγώνες και δημιούργησαν ένα “track-day special” αντάξιο του ονόματος GT.

Καταρχάς, το Ford GT Mk IV βασίζεται σε μία τροποποιημένη εκδοχή του πλαισίου που χρησιμοποιείται στο standard GT, με μακρύτερο μεταξόνιο που σύμφωνα με την εταιρία βελτιώνει τις δυνατότητες του αυτοκινήτου στην πίστα. Την ίδια δουλειά κάνει και η Adaptive Spool Valve ανάρτηση της Multimatic αλλά και το ολοκαίνουριο bodykit που δεν βελτιώνει μόνο την αεροδυναμική (δραστικά μάλιστα) αλλά αλλάζει και την εμφάνιση. Ένα bodykit που μαγνητίζει τα βλέμματα τόσο με τα μινιμαλιστικά φωτιστικά σώματα στο εμπρός μέρος, όσο και με την εντυπωσιακή ακμή στα πλαϊνά του επίπεδου πατώματος αλλά και την γιγαντιαία αεροτομή στο πίσω μέρος. Το πακέτο της αισθητικής και αεροδυναμικής μεταμόρφωσης του Ford GT ολοκληρώνουν οι όμορφοι “aerodisks” που καλύπτουν τις ζάντες ελαφρού κράματος αλλά το GT Mk IV δεν είναι μόνο εμφάνιση.

Σύμφωνα με την Ford, η κορυφαία έκδοση του sports car της εξοπλίζεται με έναν “μοναδικό twin-turbo EcoBoost κινητήρα” για τον οποίο δεν παρέχονται λεπτομέρειες αλλά παράγει περισσότερα από 800 άλογα. Αυτός, συνδυάζεται με μία “αγωνιστική μετάδοση” για την οποία επίσης δεν γνωρίζουμε πολλά περισσότερα. Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι το Ford GT Mk IV θα κατασκευαστεί σε εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων, 67 για την ακρίβεια ως φόρο τιμής στο αυθεντικό GT Mk IV αγωνιστικό του 1967. Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να καταθέσουν τις αιτήσεις του στον ιστότοπο που έχει ετοιμάσει η Ford και η εταιρία θα διαλέξει έναν προς έναν τους μελλοντικούς ιδιοκτήτες μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2023, οπότε και θα πρέπει να καταβάλλουν ένα ποσό της τάξης των 1.7 εκατομμυρίων δολαρίων.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η Nissan επιταχύνει την ηλεκτροκίνηση

cars

Πώς η τηλεργασία «απειλεί» κυλικεία και εστιατόρια – Απώλειες άνω του 10% στους χώρους εστίασης στη Γερμανία

cars

Lada Niva Bronto. Από τη Ρωσία με πολύ αγάπη!

cars

Bentley Continental GT Speed. Η πιο δυναμική Bentley στην ιστορία.

cars

Maserati: Η “Zéda” σημαίνει το τέλος των GranTurismo και GranCabrio.

cars

Σε επιφυλακή η Γαλλία μετά την επίθεση του Ιράν στο Ισραήλ – Αυξάνει τα μέτρα ασφαλείας στην εβραϊκή κοινότητα

cars

Audi. Με διευρυμένη γκάμα plug-in υβριδικών εκδόσεων

cars

Αudi Q4 e-tron & Q4 Sportback e-tron. Αποκαλύφθηκαν

cars

DS Automobiles. Συνεχίζει τις νίκες στη Formula E

cars