Όταν χθες οι Ferrari έγραφαν πρώτους χρόνους στα ελεύθερα δοκιμαστικά, όλοι περίμεναν πως σήμερα θα είχαμε τουλάχιστον μια μάχη για την pole position. Ωστόσο φαίνεται ότι στη Scuderia οι καλές ειδήσεις δεν κρατούν πάνω απο μια μέρα και κάπως έτσι τα δύο κόκκινα μονοθέσια απλά… ξεράθηκαν αφήνοντας τον Hamilton να πανηγυρίσει μια άνετη pole position στον επετειακό για την ομάδα του αγώνα μέσα στη Γερμανία.
Η καλή μέρα από το πρωι φαίνεται και ιδού πως στο Q1 ο Vettel μπήκε στα πιτ για να μην βγει ποτέ ξανά αφού προηγουμένως ανέφερε πρόβλημα ισχύος από τον κινητήρα του. Δεν είχε προλάβει να κάνει ούτε ένα γρήγορο γύρο κάτι που σημαίνει πως μεταφράζεται πως αύριο θα ξεκινήσει από το pitlane. Η ομάδα ανέφερε πρόβλημα με τη ροή αέρα στο τούρμπο. Οι ελπίδες της Ferrari εναποτέθηκαν στον “μικρό” που έκανε τον ταχύτερο χρόνο του Q1 με τον Verstappen να έπεται εμπρός από τις δύο Mercedes. Εκτός έμειναν οι συνήθεις ύποπτοι ήτοι οι Norris, Albon, Russell και Kubica.
Το Q2 ξεκίνησε με τους μονομάχους των πρώτων θέσεων να επιλέγουν τη μαλακή γόμα διόι με αυτήν θέλουν να ξεκινήσουν αύριο τον αγώνα. Στους πρώτους γύρους Hamilton, Leclerc και Gasly που είχε ανακάμψει από το χθεσινό ατύχημα έκαναν τους καλύτερους χρόνους με τον Ολλανδο της Red Bull να λαχταρά προς στιγμή την ομ΄δα του όταν μπήκε στα πιτ αναφέροντας και αυτός πρόβλημα ισχύος. Ωστόσο φαίνεται ότι ήταν στιγμιαίο οπότε ξαναβγήκε λίγο μετά για να πάρει χρόνο (με μαλακή γόμα και αυτός) που του εξασφάλισε την πρόκριση στο Q3. Η Ferrasi του Leclerc δεν έδειχνε σημάδια… κόπωσης και συνέχισε κανονικά τη διαδικασία η οποία χαρακτηρίστηκε από την μάχη των υπολοίπων οδηγών η οποία έληξε με χαμένους τους Giovinazzi, Magnussen, Ricciardo, Kvyat και Stroll.
Στο Q3 λοιπόν και ενω όλοι περίμεναν μια μάχη αληθινή, ο Leclerc δεν βγήκε ποτέ στην πίστα. Η ομάδα ανακοίνωσε αργότερα πρόβλημα στην τροφοδοσία καυσίμου (ουδείς διευκρίνισε αν πρόκειται για κάτι παρεμφερές με το πρόβλημα του Vettel). Κάπως έτσι ο Hamilton μάλλον άνετα πήρε την pole position με τον Verstappen να μπαίνει σφήνα ανάμεσα στον Βρετανό και τον Bottas, ο Gasly βρέθηκε τέταρτος και ο εξαιρετικός Kimi πέμπτος να κρατά όσο ψήλά γίνεται την τιμή των Ιταλών.
Εν αναμονή του αυριανού αγώνα, περισσότερο ενδιαφέρον θα έχουν οι όποιες ανακοινώσεις για τη Ferrari και τα χρόνια πλέον προβλήματά της.
POS | DRIVER | CAR | GAP |
---|---|---|---|
1 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m11.767s |
2 | Max Verstappen | Red Bull/Honda | 0.346s |
3 | Valtteri Bottas | Mercedes | 0.362s |
4 | Pierre Gasly | Red Bull/Honda | 0.755s |
5 | Kimi Raikkonen | Alfa Romeo/Ferrari | 0.771s |
6 | Romain Grosjean | Haas/Ferrari | 1.084s |
7 | Carlos Sainz Jr. | McLaren/Renault | 1.130s |
8 | Sergio Perez | Racing Point/Mercedes | 1.298s |
9 | Nico Hulkenberg | Renault | 1.359s |
10 | Charles Leclerc | Ferrari | – |
11 | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo/Ferrari | 1.019s |
12 | Kevin Magnussen | Haas/Ferrari | 1.022s |
13 | Daniel Ricciardo | Renault | 1.032s |
14 | Daniil Kvyat | Toro Rosso/Honda | 1.368s |
15 | Lance Stroll | Racing Point/Mercedes | 1.683s |
16 | Lando Norris | McLaren/Renault | 1.566s |
17 | Alexander Albon | Toro Rosso/Honda | 1.694s |
18 | George Russell | Williams/Mercedes | 2.954s |
19 | Robert Kubica | Williams/Mercedes | 3.072s |
20 | Sebastian Vettel | Ferrari | – |