CARSNEWS
F1 & RACES

GP Σιγκαπούρης – Practice 1 – Ορεκτικό με 1-2 από τη Ferrari!

Σε μια διαδικασία με αρκετούς γύρους από τους οδηγούς, αλλά μικρή αντιπροσωπευτικότητα για τη συνέχεια, η Ferrari έκανε τον ταχύτερο χρόνο, με τους οδηγούς της στο 1-2!

Η διαδικασία ξεκίνησε και επίσημα στις 12:30 Ώρα Ελλάδος, με τον ήλιο να είναι ακόμα παρών στην Marina Bay, της οποίας ο αγώνας της Κυριακής γίνεται παραδοσιακά υπό το φως των προβολέων.

Οι οδηγοί ξεκίνησαν με τη σκληρή γόμα τις δοκιμές τους, θέλοντας να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα της πίστας με τις 4 λιγότερες στροφές και τη νέα ευθεία πίσω από την παλιά εξέδρα δίπλα στη θάλασσα.

Επίσης, δεδομένου ότι πρόκειται για μια πίστα πόλης, τα επίπεδα πρόσφυσης του οδοστρώματος δεν είναι σαν αυτά ενός κλασσικού σιρκουί, ξεκινώντας πολύ χαμηλά και βελτιώνονται καθ’ όσο το τριήμερο προχωρά.

Μετά και το πρώτο δεκάλεπτο της διαδικασίας, τον πρώτο χρόνο, με 1:35.782, είχε ο Lando Norris, με τον Βρετανό της McLaren να έχει στη διάθεσή του, εκτός από το νέο livery της ομάδας, και ένα γενναίο πακέτο αναβαθμίσεων, το οποίο συμπληρώνει τις αλλαγές που ξεκίνησε η ομάδα του Woking, πίσω στην Αυστρία.

Λίγα λεπτά αργότερα, η Ferrari απάντησε, με τους Leclerc και Sainz να κάνουν το 1-2 και να κινούνται ταχύτερα του Norris για σχεδόν ένα δέκατο. O Norris απάντησε, κινούμενος στη 2η θέση, 9 χιλιοστά μακριά από τον χρόνο του Leclerc, ωστόσο έμενε να δούμε τι είχαν να απαντήσουν και οι Red Bull και Mercedes.

It’s not called practice for nothing!

Alonso, Norris, and Perez all exploring the limits around this tight Marina Bay circuit 👀#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/XA8PzBMa3L

— Formula 1 (@F1) September 15, 2023

Με 43 λεπτά να απομένουν, ο Lewis Hamilton ανέβηκε στην κορυφή των χρονομέτρων, κάνοντας γύρο στο 1:35.571, ενώ και ο Max Verstappen είχε ξεκινήσει να κάνει τις πρώτες του αντιπροσωπευτικές προσπάθειες με τη σκληρή γόμα.

Κάπου εκεί, είδαμε και τον πρώτο γρήγορο γύρο με τη μέση γόμα, με τον Norris να κατεβαίνει 8 δέκατα κάτω από τον χρόνο του Hamilton, όντας ο πρώτος του τριημέρου που γύρισε στην περιοχή των 1:34.

Μετά και τα πρώτα 20 λεπτά της διαδικασίας, οι περισσότεροι οδηγοί επέστρεψαν στα garage τους, με τις δοκιμές στα μαλακά ελαστικά να δείχνουν πως ακολουθούν σύντομα. Αυτό και έγινε, με όλα τα μονοθέσια να βάζουν τα ελαστικά με το κόκκινο σιρίτι, και να ξεκινούν γρήγορες προσπάθειες, θέλοντας να κατεβάσουν το χρονόμετρο όσο περισσότερο μπορούσαν.

Τον πρώτο χρόνο πήρε αρχικά ο Carlos Sainz, πέφτοντας στο 1:33, για να ακολουθήσει μετά από λίγο ο Lando Norris και να κατεβάσει για 4 δέκατα τον χρόνο του Ισπανού, πέφτοντας στο 1:33.522, με την MCL36 του να είναι γεμάτη με υψηλής ορατότητας μπογιά.

📻 Max: “There’s a lizard again on the track. It’s a smaller one this time!”

📻 GP: “Okay understood. Maybe Godzilla had a kid”

😂🤣#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/xngLSJ648r

— Formula 1 (@F1) September 15, 2023

Με το χρονόμετρο να δείχνει πως απέμεναν κάτι λιγότερο από 20 λεπτά, στην κορυφή πάτησε ο Charles Leclerc, ενώ ακριβώς πίσω του, και επίσης ταχύτερος του Norris, κινήθηκε ο Max Verstappen.

Η διαδικασία, από το σημείο αυτό και ύστερα, εστίασε σε ρυθμούς υψηλών φορτίων καυσίμου, με τους χρόνους να μην πέφτουν περαιτέρω, ωστόσο τις ομάδες να συγκεντρώνουν πολύτιμα δεδομένα για τη συνέχεια του τριημέρου.

Η διαδικασία, λοιπόν, τελείωσε με τη Ferrari στο 1-2, και τους Verstappen, Norris και Hamilton να κλείνουν την πρώτη πεντάδα.

Μπορεί το Practice 1 να στερείται σημασίας για το ποιος είναι ταχύτερος, όμως το ότι όλοι οι οδηγοί συμμετείχαν χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα αποτελεί ενθαρρυντικό σημάδι για όλες τις ομάδες, καθώς προχωράμε στις επόμενες, περισσότερο σημαντικές, διαδικασίες του Grand Prix.

Συνέχεια πλέον, με το Practice 2, στις 16:00 Ώρα Ελλάδος, όπου αναμένουμε περισσότερο αντιπροσωπευτικούς χρόνους, με τις συνθήκες να προσομοιώνουν καλύτερα αυτές των κατατακτηρίων και του αγώνα! Ακολουθεί προσεχώς και η τελική κατάταξη των χρόνων στο FP1.

Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα από τη δράση στη Σιγκαπούρη, μόνο στο F1fan.gr!

Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!

Author: Γιώργος Φραντζής

Όλα ξεκίνησαν από ένα μονοθέσιο μινιατούρα της McLaren που μου έδωσαν δώρο στην ηλικία των 6. Αυτό το μονοθέσιο είναι ο λόγος που αγάπησα την Formula 1 και ο λόγος που την παρακολουθώ έκτοτε ανελλιπώς. Είμαι πτυχιούχος του Τμήματος Μηχανολόγων και Αεροναυπηγών Μηχανικών.

Related Articles

Θα φέρει πάλι διπλό GP στο Μπαχρέιν ο Covid-19;

cars

F1 – Λας Βέγκας: Ακυρώθηκε το FP1 λόγω… φρεατίων

cars

Το F1 Vlog για την πύρινη κόλαση του Μπαχρέιν (video)

cars

Στον… κουβά η ταινία Formula 1 με τον Μπραντ Πιτ

cars

Leclerc gets new race engineer as Marcos Padros changes roles at Ferrari

Bury

F1: Πόσο κοστίζουν τα χαμένα Grand Prix;

cars

Σπάνιες Mercedes SLR McLaren γιορτάζουν το ορόσημο του γερμανικού supercar

cars

Η επιστροφή στην Ίμολα από πλευράς ελαστικών

cars

Σκέψεις της Formula 1 να γυρίσει στους ατμοσφαιρικούς, μη-υβριδικούς κινητήρες

cars