CARSNEWS
F1 & RACES

O Χάμιλτον προσπάθησε να αποτρέψει την καταστροφική στρατηγική της Mercedes

Για μία ακόμη φορά η γερμανική ομάδα δεν άκουσε τον 7 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή και η στρατηγική της την οδήγησε σε ένα μίζερο αγώνα στη Σιγκαπούρη.

Τα τελευταία δύο χρόνια έχουμε δει αρκετές φορές τη Mercedes-AMG να κάνει ορισμένες επιλογές στη στρατηγική της με τον Λιούις Χάμιλτον οι οποίες μόνο καλό δεν του κάνουν. Αυτό το είδαμε και πάλι στο Grand Prix Σιγκαπούρης, έναν αγώνα στον οποίο ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής υπέφερε από τον πρώτο γύρο.

Ο Χάμιλτον εκκίνησε τον αγώνα με τη μαλακή γόμα ελαστικών, κάτι το οποίο δεν έκανε κανένας άλλος στην πρώτη 10άδα. Ως αποτέλεσμα έπρεπε να πηγαίνει πιο αργά από το ρυθμό που θα μπορούσε, μιας και η φθορά της κόκκινης γόμας ήταν μεγαλύτερη από της μεσαίας γόμας που είχαν οι άμεσοι αντίπαλοί του. Αυτό τον οδήγησε σε αλλαγή ελαστικών αρκετά νωρίς στο Grand Prix και τον άφησε εκτεθειμένο και από 3ος στη σειρά εκκίνησης πήρε τερματισμό στην 6η θέση.

It isn’t a trip to the PETRONAS Towers without a walk along the skybridge 🤩 pic.twitter.com/fL8E7ZKl1d

— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) September 25, 2024

Λίγες ημέρες μετά το τέλος του αγώνα και συγκεκριμένα σε εκδήλωση της Petronas (σ.σ. κύριος χορηγός της Mercedes-AMG F1) για τον εορτασμό των 50 χρόνων ιστορίας της, ο Χάμιλτον αποκάλυψε πως έκανε ό,τι περνούσε από το χέρι του για να αποτρέψει τη στρατηγική της Mercedes: «Το βράδυ πριν τον αγώνα η ομάδα ήδη είχε αναφέρει πως θα ήθελε να χωρίσει τη στρατηγική ανάμεσα στα δύο μονοθέσια. Για να πω την αλήθεια ήμουν λίγο μπερδεμένος από αυτό. Στο παρελθόν εάν ο Τζορτζ έκανε καλές κατατακτήριες δοκιμές όπως κάνει συνήθως κι εγώ ήμουν εκτός 10άδας τότε χωρίζαμε τις στρατηγικές. Όμως αυτή τη φορά ήμασταν πολύ κοντά. Δεν έβγαζε νόημα για εμένα αυτό που κάναμε. Πάλεψα όσο πιο σκληρά μπορούσα για να έχω τη μεσαία γόμα ελαστικών, όμως η ομάδα συνέχισε να επιμένει να ξεκινήσω με τη μαλακή γόμα ελαστικών».

Singapore ✅ Focus is now on making the most of this break to be in better shape for the final quarter of the season

We can do this, Team 👊 pic.twitter.com/0jskU8uyIX

— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) September 23, 2024

Επιπλέον ο Χάμιλτον αναφέρθηκε στο πώς ένιωσε όταν κατάλαβε πως είχε δίκιο να εναντιωθεί στην επιλογή στρατηγικής της ομάδας του: «Όταν όλες οι ομάδες έβγαλαν τις κουβέρτες από τα μονοθέσιά τους είδα πως όλοι οι οδηγοί ήταν με τη μεσαία γόμα ελαστικών. Ήμουν πολύ εκνευρισμένος και από εκείνο το σημείο κι έπειτα είχα νεύρα. Προσπάθησα να μείνω κοντά στους Λάντο Νόρις και Μαξ Φερστάπεν, απλά ήταν πολύ γρήγοροι. Προσπάθησα να κρατήσω σε καλή κατάσταση τα ελαστικά μου και από τη στιγμή που μπήκα για αλλαγή ελαστικών στον 17ο γύρο γνώριζα πως ο αγώνας μου έχει τελειώσει».

Ακούστε την ομάδα του gMotion στο νέο podcast powered by Ford να αναλύει τον αγώνα της Formula 1 στη Σιγκαπούρη και τη νίκη του Λάντο Νόρις

Φωτογραφίες: Mercedes-AMG F1 media

Related Articles

O Vettel προσέγγισε τη Red Bull ενόψει 2021!

cars

Φόρμουλα 1: Η «κόντρα» Μαξ και Λάντο μεταφέρεται στο Σίλβερστοουν

cars

Formula 1: Ετοιμάζει νέα αεροσήραγγα η Red Bull

cars

F1: Περισσότερα χλμ. δοκιμών στις ημέρες κινηματογράφησης

cars

Οταν ο Σουμάχερ αποχαιρέτησε για δεύτερη φορά τη Formula 1, πριν 12 χρόνια

wp_update-GSkibItV

FIA tackles jump starts and teams not running in practice with new F1 rules

cars

2024 Formula 1 Grand Prix Βελγίου: Τρίτη και καλύτερη | ΕΙΔΗΣΕΙΣ 247

F1 GP Ιταλίας: Ταχύτερος ο Vettel στο FP3

cars

Formula 1: Νίκησε με μεγάλη δυσκολία ο Μαξ Φερστάπεν – Η πιο αγχωτική νίκη του την τελευταία διετία

cars