Έχουν περάσει μόλις κάτι περισσότερο από 2 μήνες από το ντεμπούτο του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της και η Porsche ήδη αρχίζει να ξετυλίγει τα πλάνα της αναφορικά με την “οικογένεια” οχημάτων Taycan. Έτσι, ενώ ξεκίνησε εξαιρετικά δυνατά, κάπως αναμενόμενα, παρουσιάζοντας τις Turbo και Turbo S εκδόσεις με τα μεγάλα νούμερα που κατακτούν εντυπωσιακές επικεφαλίδες, εμπλουτίζει την γκάμα της Taycan με μία πιο προσιτή έκδοση που τοποθετείται σαφώς κάτω από τις προαναφερθείσες, τόσο όσον αφορά στην ιπποδύναμη όσο και στην τιμή.
Αυτή είναι η Taycan 4S που έρχεται σύντομα στην αγορά με δύο ηλεκτροκινητήρες ως standard και την επιλογή ανάμεσα σε δύο μεγέθη μπαταριών. Με την “Performance battery” των 79,2 kWh, η Taycan 4S προσφέρει συνολική ιπποδύναμη της τάξης των 530 ίππων και 407 χιλιόμετρα αυτονομίας ενώ με την “Performance battery Plus” των 93,4 kWh, η ιπποδύναμη αυξάνεται στα 571 άλογα και η αυτονομία στα 463 χιλιόμετρα. Οι διαφορές όμως δεν σταματούν εδώ καθώς η πρώτη φορτίζει στα 225 kW (μέγιστο) ενώ η δεύτερη στα 270 kW. Ανεξαρτήτως μπαταρίας πάντως, η Taycan 4S επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε “μόλις” 4,0 δευτερόλεπτα και τερματίζει στα 250 km/h!
Εμφανισιακά, η πιο προσιτή έκδοση της Taycan διατηρεί την πλειοψηφία των χαρακτηριστικών των δύο ακριβότερων εκδόσεων (βλ. εξαιρετική αεροδυναμική με συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,22 και γενικότερο design) αλλά διαφοροποιείται από αυτές με λεπτομέρειες όπως οι νέες, αεροδυναμικά βελτιστοποιημένες ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών και οι κόκκινες δαγκάνες του συστήματος πέδησης. Διαφοροποιείται επίσης από την διαφορετική γεωμετρία στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα και τον μαύρο διαχύτη ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι λόγω των κάπως μικρότερων απαιτήσεων, το μέγεθος των δίσκων στον εμπρός άξονα έχει μειωθεί στα 360 χιλιοστά (με 6-πίστονες δαγκάνες) και στα 358 χιλιοστά (με 4-πίστονες δαγκάνες) στον πίσω. Η Porsche αναφέρει ότι οι παραγγελίες για την Taycan 4S έχουν ήδη ξεκινήσει και οι πρώτες παραδόσεις είναι προγραμματισμένες για τον Ιανουάριο του 2020