Ένα event, το Ferrari Finali Mondiali, δύο ανανεωμένα μοντέλα για την ιταλική εταιρία που παρουσίασε στο Mugello όχι μόνο την 488 GT3 Evo αλλά και την 488 Challenge Evo για τους πελάτες που θέλουν (και μπορούν) να ζήσουν την εμπειρία οδήγησης μίας αγωνιστικής Ferrari σε ένα πρωτάθλημα τύπου ενιαίου. Η “Evo” μάλιστα, έρχεται σημαντικά ανανεωμένη σε διάφορους τομείς με επίκεντρο την αλληλεπίδραση των ελαστικών με την αεροδυναμική ισορροπία και τα ηλεκτρονικά συστήματα.
Η πρώτη δουλειά της ιταλικής φίρμας ήταν να ενεργοποιήσει για άλλη μία φορά τους αεροδυναμιστές της και το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό. Καθώς μιλάμε για αγωνιστικό, δεν αναφερόμαστε στο αισθητικό κομμάτι της 488 Challenge Evo, όχι ότι υστερεί βεβαίως, αλλά στο αεροδυναμικό. Με στοχευμένες αλλαγές, αλλού μεγάλες αλλού μικρότερης έκτασης, η Challenge Evo είναι σε θέση να παράγει 50% περισσότερη downforce από την standard 488 Challenge που παρουσιάστηκε πριν από 3 χρόνια. Παράλληλα, η Pirelli παρέχει τα νέα ελαστικά ενώ αναβαθμισμένα είναι και τα ηλεκτρονικά: το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, το σύστημα ABS καθώς και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης.
Όσον αφορά στο εσωτερικό, η Ferrari τοποθέτησε ένα νέο τιμόνι και εξόπλισε το νέο αγωνιστικό της με κάμερα για τον έλεγχο προς τα πίσω, βελτιώνοντας με αυτόν τον τρόπο τόσο την εργονομία όσο και την άνεση του οδηγού. Για την ιστορία, όλα αυτά που αναφέραμε για την 488 Challenge Evo είναι διαθέσιμα ως αναβαθμίσεις και στα υπάρχοντα αυτοκίνητα.