CARSNEWS
F1 & RACES

Επίσημο: Τέλος οι κινητήρες Renault στη Formula 1

Η Renault πήρε κι επίσημα την απόφαση να αποχωρήσει από τη Formula 1 ως κατασκευαστής μονάδων ισχύος με το τέλος του 2025, απέχοντας από το νέο κανονιστικό πλαίσιο του 2026.

Η Alpine, η εργοστασιακή ομάδα του Groupe Renault, θα συνεχίσει να συμμετάσχει στο πρωτάθλημα, άρα προκύπτει η ανάγκη για εύρεση προμηθευτή μοτέρ, που από όσα δείχνουν θα είναι η Mercedes.

Οι εγκαταστάσεις του ομίλου στο Viry-Chatillon θα χρησιμοποιηθούν για την εξέλιξη άλλων τεχνολογιών, με την ίδρυση ενός κέντρου μηχανολογίας ονόματι Hypertech Alpine, το οποίο θα αρχίσει τις εργασίες του στις αρχές του 2025.

Ο CEO της Alpine, Philippe Krief, χαρακτήρισε αυτήν την αλλαγή «ένα σημείο καμπής στην ιστορία του Viry-Chatillon», και τόνισε πως «οι αγώνες παραμένουν ακρογωνιαίος λίθος της μάρκας μας».

Η Renault έχει μία ιστορία πέντε δεκαετιών ως κατασκευαστής κινητήρων στην F1, αρχίζοντας από το 1977, έχοντας κατακτήσει τίτλους με ομάδες όπως η Williams και η Red Bull, αλλά κι ως εργοστάσιο το 2005-2006.

Ωστόσο, δεν κατάφερε ποτέ να φτάσει στα επίπεδα ανταγωνιστικότητας των αντιπάλων της στην υβριδική εποχή του σπορ από το 2014, είτε λόγω αξιοπιστίας είτε λόγω χαμηλότερης ισχύος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Steiner: «Ο Hamilton θα ήταν 8 φορές πρωταθλητής αν ζούσε ο Whiting»

F1: Τα αποτελέσματα που πρέπει να φέρει ο Norris για να κερδίσει το πρωτάθλημα

Η RB8 πήρε φωτιά σε Show Run στην Ταϊβάν – Εγκατέλειψε το μονοθέσιο ο Tsunoda (video) 

Related Articles

F1: Το Las Vegas θέλει αγώνα για πάντα…

cars

GP Κατάρ: Η δράση της Formula 1 μεταφέρεται στην πίστα της Lusail

cars

ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΑ F1 ΑΥΣΤΡΙΑ

deleted-w9i2FI7l

F1 GP Πορτογαλίας: Ταχύτερος ο Bottas στο FP1 του Πορτιμάο

cars

Τελικά χωρίς θεατές το Grand Prix Τουρκίας

cars

MotoGP – Aprilia και Dell’Οrto συνεχίζουν την συνεργασία τους

cars

Τίτλοι τέλους για Hulkenberg;

cars

McLaren: «Οι αντίπαλοί μας ασχολούνται με εμάς και όχι με τους εαυτούς τους»

wp_update-GSkibItV

F1 GP Ίμολα: Ταχύτερος ο Bottas στο FP1

cars