CARSNEWS
AUTONEWS

Η Hyundai αποκαλύπτει τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Kona

Στα τέλη του προηγούμενου έτους η Hyundai παρουσίασε την δεύτερη γενιά του Kona. Κατά την παρουσίαση η κορεατική εταιρία δεν μοιράστηκε μαζί μας πολλές φωτογραφίες του νέου μοντέλου, ούτε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αλλά αμφότερα τα δύο… ατοπήματα διορθώνονται σήμερα, οπότε μπορούμε να δούμε όλες τις αλλαγές που έγιναν στο compact crossover σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα τόσο στο αμάξωμα όσο και στην καμπίνα. Καταρχάς, να αναφέρουμε ότι το νέο Kona μεγάλωσε: το μήκος αγγίζει πλέον τα 4.35 μέτρα που σημαίνει ότι αυξήθηκε κατά 145 χιλιοστά, το πλάτος φτάνει τα 1.825 χιλιοστά ( 25 χιλιοστά) ενώ το ύψος, όταν το Kona εξοπλίζεται με τους τροχούς των 17 ιντσών είναι 1.580 χιλιοστά. Αυξημένο κατά 60 χιλιοστά είναι και το μεταξόνιο εξασφαλίζοντας σε συνδυασμό με άλλες έξυπνες λύσεις μεγαλύτερους χώρους.

Συγκεκριμένα, η Hyundai αναφέρει πως το εσωτερικό πλάτος της δεύτερης σειράς καθισμάτων είναι το μεγαλύτερο στην κατηγορία, στα 1.402 χιλιοστά ενώ τόσο το μεγαλύτερο μεταξόνιο όσο και τα νέα καθίσματα που έχουν πάχος μόλις 85 χιλιοστών εξασφαλίζουν μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες. Επιπλέον, ο νέος “shift-by-wire” επιλογέας του κιβωτίου που έχει μεταφερθεί πίσω από το τιμόνι χαρίζει περισσότερο χώρο για μία ανοιχτή, καθαρή κεντρική κονσόλα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο για ποτηροθήκες όσο και για μεγάλες σακούλες.

Η πλήρως αναδιπλούμενη πίσω σειρά καθισμάτων με τον χώρο αποσκευών δε, προσφέρουν 723 λίτρα που είναι αρκετά για να καλύψουν ακόμα και τους πιο απαιτητικούς ενώ όσον αφορά στο design της καμπίνας, ξεχωρίζει η διπλή οθόνη των 12.3 ιντσών που ευτυχώς δεν καταργεί τα κλασικά, φυσικά κουμπιά τόσο για τις λειτουργίες που χρησιμοποιούνται πιο συχνά, όσο και για το υποσύστημα εξαερισμού/κλιματισμού. Άξια αναφοράς είναι και τα νέα “comfort” καθίσματα που σύμφωνα με την Hyundai, έχουν εξελιχθεί ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο ξεκούραστα ειδικά σε μακρινά ταξίδια.

Τεχνολογικά, η νέα γενιά του Kona έχει δυνατότητα over-the-air αναβαθμίσεων που επιτρέπουν την εξοικονόμηση χρημάτων και την βέλτιστη συντήρηση του οχήματος με την τελευταία έκδοση του λογισμικού ενώ δεν θα μπορούσε να λείπει ούτε η ολοκληρωμένη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης που περιλαμβάνει οτιδήποτε περιμένει να βρει κάποιος σε ένα σύγχρονο όχημα.

Όσον αφορά στα διαθέσιμα κινητήρια σύνολα, η Hyundai δεν αποκάλυψε λεπτομέρειες για την ευρωπαϊκή αγορά αλλά αναφέρει πως στην Κορέα, το νέο Kona θα προσφέρεται είτε με έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων, είτε με έναν δίλιτρο ο οποίος λειτουργεί στον κύκλο Atkinson. Ο πρώτος είναι ικανός για 198 ίππους και 265 Nm ροπής ενώ ο δεύτερος παράγει 149 ίππους και έως 179.5 Nm ροπής και συνδυάζεται αποκλειστικά με την Intelligent Variable Transmission για να μεγιστοποιηθεί η αποδοτικότητα του. Εναλλακτικά, υπάρχει και η υβριδική έκδοση που συνδυάζεται έναν ειδικά καλιμπραρισμένο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού 1.6 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα για συνολική ιπποδύναμη της τάξης των 141 ίππων και ροπή 265 Nm. Περισσότερες πληροφορίες για το ευρωπαϊκό Kona αλλά και την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του θα αποκαλυφθούν τον ερχόμενο Μάρτιο, οπότε θα περιμένουμε.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Ο Πρώτος από εμάς – Spoiler: Ο Άλκης για πρώτη φορά αισθάνεται τρόμο απέναντι στην αρρώστια

cars

Η νέα Bentley Flying Spur V8 εστιάζει στον οδηγό!

cars

Η M-Sport στους αγώνες αντοχής

cars

Volvo. Το επικυρωμένο πλάνο της για τη μείωση των εκπομπών άνθρακα

cars

Προς ανανέωση η Jaguar XE

cars

Τέλη κυκλοφορίας: Πότε λήγει η προθεσμία πληρωμής τους – Τα ποσά που πρέπει να καταβάλουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων

cars

Ford. Zωγραφίζεις το αυτοκίνητο του μέλλοντος και κερδίζεις

cars

Τεράστια τρύπα στα έσοδα προκαλούν οι «e-πειρατές» έμποροι ΙΧ

cars

Άκου τον ήχο της πρώτης ηλεκτρικής Maserati.

cars