CARSNEWS
AUTONEWS

Νέα πλατφόρμα 800V και έως 500 χιλιομέτρων για ηλεκτρικά από την Hyundai!

Αυτή είναι η νέα πλατφόρμα πάνω στην οποία θα βασίζονται τα μελλοντικά ηλεκτρικά μοντέλα των Hyundai, Kia και Genesis. Ονομάζεται Electric-Global Modular Platform (E-GMP εν συντομία) και είναι φορτωμένη με την τελευταία λέξη στην τεχνολογία του εξηλεκτρισμού, έτοιμη να υποστηρίξει το πλάνο του κορεατικού group για 23 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2025.

Το πρώτο χαρακτηριστικό που προκαλεί εντύπωση, είναι η δυνατότητα ταχείας φόρτισης 800V που ανήκει στον “standard εξοπλισμό” της νέας αρχιτεκτονικής και τοποθετεί τις Hyundai, Kia και Genesis στην πρώτη γραμμή καθώς μονάχα η Porsche διαθέτει κάτι αντίστοιχο στην Taycan. Με τον κατάλληλο φορτιστή 350 kW λοιπόν, η μπαταρία φτάνει στο 80% της μέγιστης χωρητικότητας της σε μόλις 18 λεπτά αλλά η Hyundai πήγε την τεχνολογία ένα βήμα παραπέρα προσφέροντας συμβατότητα και με τους πιο απλούς και ευρύτερα διαδεδομένους φορτιστές 50-150 kW χάρη σε ένα πατενταρισμένο σύστημα που προσαρμόζει αυτόματα τον ρυθμό φόρτισης.

Όπως αναφέρει η εταιρία, η ενεργειακή πυκνότητα των μπαταριών είναι 10% υψηλότερη σε σύγκριση με ότι κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στην αγορά, γεγονός που τις κάνει ελαφρύτερες (για την ίδια μέγιστη χωρητικότητα) και επιτρέπει την τοποθέτηση τους χαμηλότερα στο πλαίσιο. Η Hyundai επέλεξε επίσης να αντικαταστήσει τον κλασικό, ενσωματωμένο φορτιστή για ένα “Integrated Charging Control Unit” (ICCU) που επιτρέπει την αμφίδρομη κυκλοφορία του ηλεκτρισμού και κατά συνέπεια, την χρήση της E-GMP πλατφόρμας ως εξωτερική πηγή ρεύματος.

Επειδή όμως θα χρησιμοποιηθεί σε αυτοκίνητα και η Hyundai δεν το ξέχασε αυτό, η νέα αρχιτεκτονική έχει εξελιχθεί για να προσφέρει βελτιωμένα δυναμικά χαρακτηριστικά και αυξημένη ευστάθεια σε υψηλές ταχύτητες με την ανάρτηση 5 συνδέσμων στο πίσω μέρος (ένα χαρακτηριστικό που είδαμε και στη νέα Mercedes S-Class και στην Rolls-Royce Ghost) να παίζει σημαντικό ρόλο και στην αναβάθμιση της ποιότητας κύλισης. Όσον αφορά στον ηλεκτροκινητήρα που επέλεξαν οι μηχανικοί, γνωρίζουμε ότι είναι “πανίσχυρος” και ταυτόχρονα, μικρότερος σε μέγεθος από αυτούς που ήδη προσφέρει η Hyundai. Η κίνηση θα γίνεται μέσω των πίσω τροχών, με έναν δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα να χαρίζει δυνατότητες τετρακίνησης προαιρετικά ενώ είναι βέβαιο ότι η απόδοση της εν λόγω μονάδας θα διαφέρει από μοντέλο σε μοντέλο. Η κορεατική φίρμα επιβεβαίωσε ένα μοντέλο επιδόσεων (προφανώς, η έκδοση παραγωγής του εντυπωσιακού Prophecy) θα είναι σε θέση να επιταχύνει στα 100 km/h σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα, με την τελική του ταχύτητα να φτάνει τα 260 km/h.

Μέχρι να φτάσουμε εκεί όμως, ας αναφέρουμε ότι η παραγωγή της νέας, E-GMP αρχιτεκτονικής θα ξεκινήσει στις αρχές του επόμενου έτους, πιθανότατα για το Ioniq 5 SUV που ετοιμάζεται.

The post Νέα πλατφόρμα 800V και έως 500 χιλιομέτρων για ηλεκτρικά από την Hyundai! first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η Porsche 911 Turbo δοκιμάζεται στην ηλιόλουστη Γαλλία.

cars

«Καταστρέψαμε 4 drones των Χούθι και πλήξαμε 3 υπόγειους χώρους αποθήκευσης όπλων» λένε οι ΗΠΑ

cars

Alfa Romeo. 60 χρόνια ζωής για το «ληξιαρχείο» της

cars

Spider America: Ηλεκτρικό, πανέμορφο και πανάκριβο!

cars

Νέο Mazda 2. Με εστιασμένες αλλαγές

cars

Διαθέσιμη και με μηχανικό κιβώτιο η Porsche 911!

cars

Διχασμένο το κοινό όσον αφορά στα ηλεκτρικά.

cars

Ford Ranger Raptor. Απόκτηση χωρίς αναμονή

cars

Τυνησία: Πέντε μετανάστες πνίγηκαν, ενώ 24 διασώθηκαν στα ανοικτά των νοτιοανατολικών ακτών της χώρας

cars