CARSNEWS
AUTONEWS

Το δεύτερο μοντέλο της Bugatti θα είναι ηλεκτρικό και… καθημερινό!

Οι φήμες σχετικά με την προσθήκη ενός νέου μοντέλου δίπλα στην Chiron κυκλοφορούν εδώ και αρκετά χρόνια ενώ και ο ίδιος ο CEO της Bugatti, Stephan Winkelmann, έχει εκφράσει την πεποίθηση του ότι η εταιρία είναι έτοιμη για το επόμενο, μεγάλο βήμα. Ο Winkelmann δεν δίστασε να δηλώσει ότι ένα δεύτερο μοντέλο είναι επιθυμία του αλλά η τελική απόφαση δεν θα παρθεί από τον ίδιο. Όπως αναφέρει και στην πιο πρόσφατη συνέντευξη του, το VW Group “είναι στη μέση της επανάστασης  του εξηλεκτρισμού και πρέπει να αποφασίσει πού θα ξοδέψει τα χρήματα του”. Πώς θα ήταν όμως ένα νέο μοντέλο, διαφορετικό από την Chiron σύμφωνα με τον Winkelmann;

Καταρχάς, θα ήταν ηλεκτρικό. Το μεγάλο αφεντικό της Bugatti δεν πιστεύει σε “μεσοβέζικες” λύσεις όπως η υβριδική τεχνολογία. Είτε θα χρησιμοποιήσει έναν “συμβατικό” βενζινοκινητήρα, είτε ένα αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο – δεν υπάρχει τίποτα ενδιάμεσα. Αυτό όμως, δημιουργεί κάποια προβλήματα. Με δεδομένο ότι η Bugatti δεν δέχεται να δανειστεί κάποια υπάρχουσα αρχιτεκτονική από το Group, θα πρέπει να εξελίξει την δικιά της από το μηδέν. Έπειτα, υπάρχει το ζήτημα της φόρτισης που δεν θα πρέπει να διαρκεί περισσότερο από το γέμισμα του ρεζερβουάρ ενός βενζινοκίνητου αυτοκινήτου. Ο Winkelmann δεν ανησυχεί τόσο για την αυτονομία καθώς προτεραιότητα της εταιρίας και των πελατών είναι η επιτάχυνση που μπορεί να επαναληφθεί με συνέπεια και αξιοπιστία και η επίτευξη υψηλής τελικής ταχύτητας.

Δεν ανησυχεί ούτε για το ενδεχόμενο να πληγεί το exclusivity της μάρκας αν αυξηθεί η παραγωγή της. Όπως αναφέρει, η “προβολή θα είναι σχεδόν μηδενική” αν η Bugatti αποφασίσει να πουλήσει “300 αυτοκίνητα στην Αμερική, 300 στην Ευρώπη, 300 στην Ασία κ.ο.κ.”. Απλά θα πρέπει να περιμένουμε για τις εξελίξεις στην γαλλική φίρμα.

Στις αρχές του αιώνα, υπήρξε ένα μεγάλο χρονικό διάστημα που δεν συνέβαινε τίποτα στην Bugatti. Έπρεπε να καθιερωθεί η φίρμα με το hypercar αλλά αν κοιτάξεις την ιστορία του Ettore [Bugatti], θα δεις ότι έκανε πολλά. Είμαστε ακόμα στην αρχή και παρότι είμαστε μικροί, προχωράμε βήμα-βήμα και αποδεικνύουμε διαρκώς ότι αυτό που κάνουμε είναι σωστό.

Ανέφερε ο Winkelmann. Υπομονή λοιπόν. Η Bugatti έχει να δείξει πολλά, αλλά θα το κάνει με τον δικό της ρυθμό και δίνοντας τις δικές της μάχες εντός του VW Group.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Survivor – Ο Σταμάτης Ταλαδιανός κοψοχόλιασε τους πάντες με την πτώση του: Έχει γίνει μωβ η καρωτίδα σου

cars

Σταρόβας: Μου έχει λείψει η τηλεόραση, μου έχει τύχει να έχουμε κλείσει για δυο εκπομπές και στο τέλος να μη γίνει καμία

cars

Αποσύρονται από τη Γάζα οι ισραηλινές δυνάμεις μετά από 33.000 νεκρούς – «Δεν υπάρχει εκεχειρία χωρίς απελευθέρωση ομήρων»

cars

Λόλα Νταϊφά: Η Ελένη Μενεγάκη δεν έχει πρόβλημα να μείνει ξανά εκτός τηλεόρασης

Bury

Abarth 595 esseesse. To πιο «άγριο»

cars

Τσιπς κολοκυθιών στο air fryer

Bury

Gordon Murray T.50s Niki Lauda. 710 άλογα για 852 κιλά είναι αρκετά;

cars

Audi. Με μεγαλύτερη αυτονομία τα plug-in υβριδικά Q5, A6 και A7

cars

Ανησυχία στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων – «Βγαίνοντας εκτός εαυτού, έφτασε μέχρι να απειλήσει με όπλο»

cars