CARSNEWS
MOTONEWS

Με προσιτή τιμή διατίθεται το νέο scrambler Voge AC525X

Το ΑC525X είναι το πρώτο μοντέλο της οικογένειας Advanced Classic της Voge που εφοδιάζεται με ένα νέο δικύλινδρο κινητήρα και διεκδικεί τη θέση του στην ανταγωνιστική κατηγορία των μοτοσυκλετών scrambler.

Top Gear TEAM

Η ιστορία των scrambler ξεκίνησε πριν από περίπου έναν αιώνα στην Βρετανία όπου οι αναβάτες έπαιρναν τις κλασικές μοτοσυκλέτες δρόμου και με λίγες παρεμβάσεις τα μετέτρεπαν σε μοτό διπλής χρήσης. Τα τελευταία χρόνια αυτή η πρακτική έχει επανέλθει στο προσκήνιο μόνο που αυτή την φορά οι “παρεμβάσεις” γίνονται απευθείας από τους κατασκευαστές. Το νέο μοντέλο Voge ΑC525X είναι μια μοτοσυκλέτα τέτοιου τύπου και βασίζεται στο μοντέλου δρόμου ACX 500AC.

Voge 525ACX

Το ύφος scrambler τονίζεται από τις ακτινωτές ζάντες, τον τροχό των 19” μπροστά, τα ελαστικά On/Off, το ψηλά τοποθετημένο τελικό της εξάτμισης και τη μικρή αεροδυναμική “flyscreen” ζελατίνα. Τονίζεται επίσης από τον στρογγυλό προβολέα τεχνολογίας Full Led και τους “βουρτσισμένους” λαιμούς της εξάτμισης, σε ένα παιχνίδι αντίθεσης μεταξύ στυλ και καινοτομίας.

Voge 525ACX

Το ΑC525X είναι μια μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη για να μεταφέρει αμεσότητα και ευκολία στην οδήγηση σε οποιοδήποτε τύπο οδοστρώματος. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο και σωληνωτό, αφήνοντας σε κοινή θέα τον κινητήρα. Στον τομέα της ανάρτησης υπάρχει ανεστραμμένο πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 41mm μπροστά και μονό αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και μοχλικό σύστημα τεχνολογίας CAE (Computer Αided Εngineering) πίσω από την KYB (Kayaba).

Το σύστημα πέδησης προέρχεται από τη Nissin και ενισχύεται από δικάναλο Bosch ABS. Μπροστά υπάρχει ένα ζεύγος δίσκων διαμέτρου 300mm με δαγκάνες διπλού εμβόλου και στο πίσω μέρος είναι τοποθετημένη μια δαγκάνα μονού εμβόλου που επενεργεί σε δίσκο διαμέτρου 220mm. Το βάρος των 185kg και η σέλα στα 820mm από το έδαφος καθιστούν το AC525X μια εύκολα διαχειρίσιμη μοτοσυκλέτα, κατάλληλη για αναβάτες οποιασδήποτε εμπειρίας και σωματότυπου.

Voge 525ACX

Πίσω από τον μικρό φιμέ ανεμοθώρακα βρίσκεται μια έγχρωμη οθόνη 7 ιντσών, η οποία προσφέρει όλες τις χρήσιμες πληροφορίες για την οδήγηση, ενσωματώνοντας τη συνδεσιμότητα με το smartphone. Επιπλέον, για να διατηρηθεί το επίπεδο φόρτισης του smartphone, υπάρχουν πρίζες 12V και USB. Επίσης ο εξοπλισμός περιλαμβάνει και LED φώτα με τον προβολέα να είναι τεχνολογίας DRL.

Voge 525ACX

Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας είναι καινούργιος. Η τροφοδοσία γίνεται μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού, με την ισχύ των 47,6 ίππων (ροπή των 44,5Nm) να επιτρέπει την οδήγηση του ακόμη και με δίπλωμα A2. Το AC525X συνοδεύεται από 2 χρόνια εγγύησης χωρίς χιλιομετρικό περιορισμό και υποστηρίζεται από χρηματοδοτικό πρόγραμμα με 18 άτοκες δόσεις ή μέχρι και 72 έντοκες δόσεις χωρίς προκαταβολή. Η τιμή του προσδιορίζεται στα 5.945 ευρώ.

Related Articles

Honda CB400 Super Four – Νέες πληροφορίες από Ιαπωνία

wp_update-GSkibItV

Μοτοσυκλέτες εναντίον scooters: Ο άσβεστος «πόλεμος»;

Bury

Τι αλλάζει σε τρία δημοφιλή Scooters της Honda για το 2024

cars

Αποχωρεί η BMF από τη FEMA

cars

Με την BMW στο πλευρό της η Καρολίνα Πελενδρίτου προετοιμάζεται για τους Παραολυμπιακούς Αγώνες

SYM VF185, ο αρχηγός είναι εδώ

cars

Ντοκιμαντέρ στο Amazon Prime ακολουθεί την πορεία της Yamaha στο Afric

cars

Moto Guzzi V7 Stone Ten: Φόρος τιμής στο πάθος των Guzzisti

cars

Τραγωδία στην Πέλλα: Νεκρή 17χρονη σε τροχαίο δυστύχημα με μοτοσυκλέτα

cars