CARSNEWS
AUTONEWS

Το ΝΑΤΟ βρίσκει νέους συμμάχους σε… influencers για να προσεγγίσει την Gen Ζ

Στην εποχή των social media, το ΝΑΤΟ αναζητά «βοήθεια» από γνωστούς Influencers με σκοπό να προσεγγίσει τη νέα γενιά.

Η συμμαχία συμπληρώνει 75 χρόνια δράσης και θέλει να εξασφαλίσει τη μελλοντική ανάπτυξή της. Για το λόγο αυτό επιθυμεί να προσεγγίσει και τους νέους ανθρώπους που ανήκουν στην Gen Z.

Όπως μεταδίδει το Bloomberg το ΝΑΤΟ προσκάλεσε 16 δημιουργούς περιεχομένου από τη Μεγάλη Βρετανία, τη Γερμανία, τη Γαλλία με χιλιάδες ακόλουθους σε TikTok και Instagram, και άλλους 10 content creator από τις ΗΠΑ.

Θέλει τη στήριξη του κόσμου

Το ΝΑΤΟ θέλει να προωθήσει τις θέσεις του μέσω των social media, εκεί που πλέον η νέα γενιά φτιάχνει καριέρες και διαμορφώνει απόψεις, καθώς τα παραδοσιακά Μέσα ενημέρωσης δεν έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη της Gen Z.

Το ΝΑΤΟ κάλυψε τα έξοδα, αλλά δεν επεμβαίνει στις αναρτήσεις τους

Το ΝΑΤΟ κάλυψε τα έξοδα των Influencers, αλλά δεν ασκεί τον παραμικρό έλεγχο στις αναρτήσεις τους. Τα ονόματα των Influencers που πήραν μέρος στην εκδήλωση του ΝΑΤΟ δεν έχουν γίνει γνωστά.

Related Articles

Δημήτρης Παπανώτας: Δεν τήρησαν τη δεοντολογία της τηλεόρασης απέναντί μου

cars

Η Ford δεν πρόκειται να λανσάρει την Lincoln στην Ευρώπη.

cars

Volkswagen– Σημαντική αύξηση στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων

cars

Η Skoda επιταχύνει το πρόγραμμα του νέου Fabia.

cars

Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός: Στο ΟΑΚΑ ο Γιαννακόπουλος – Μίλησε με μικρόφωνο στους οπαδούς

Bury

Η Rolls-Royce και η “Αρχιτεκτονική της Πολυτέλειας”…

cars

Κι όμως η ΔΕΠΥ διαφέρει στα δύο φύλα – Ποια τα συμπτώματα σε γυναίκες και κορίτσια

cars

Jeep Renegade & X-Wing Project.  Περιπέτεια

cars

Ιταλία – Αλβανία 2-1: Νίκη με ανατροπή για την πρωταθλήτρια Ευρώπης

Bury