Σε νέα που δεν αφορούν κανέναν πέρα από το περιβόητο 1% των ανθρώπων που έχουν περισσότερα ψηφία στον τραπεζικό τους λογαριασμό απ’ ότι αριθμούς ένα τηλεφωνικό νούμερο, θα έχεις παρατηρήσει τα τελευταία χρόνια την επιστροφή του coachbuilding. Όπου “coachbuilding” ορίζουμε την χρήση μίας ολόκληρης αρχιτεκτονικής με ένα αμάξωμα διαφορετικό από αυτό για το οποίο προοριζόταν. Με πιο απλά λόγια, ο coachbuilder χρησιμοποιεί ως βάση ένα αυτοκίνητο αλλά τοποθετεί στην ραχοκοκαλιά του (βλ. πλαίσιο) ένα εντελώς διαφορετικό, συνήθως μοναδικό ή περιορισμένης παραγωγής, αμάξωμα.
Από αυτή την τρομερά επικερδή αγορά δεν θέλει να λείπει η Rolls-Royce που ανακοίνωσε ότι επανιδρύει το coachbuilding τμήμα της που άτυπα, πραγματοποίησε το ντεμπούτο του με την Sweptail πριν από μερικά χρόνια. Εκείνο το πολύ ιδιαίτερο, μοναδικό μοντέλο που κατασκευάστηκε για έναν “γνώστη της μάρκας” και λέγεται ότι του κόστισε αρκετά εκατομμύρια ευρώ, ήταν μονάχα η αρχή ενός ταξιδιού που θα συνεχιστεί τα επόμενα χρόνια χάρη στην “Αρχιτεκτονική της Πολυτέλειας” – της νέας, αλουμινένιας πλατφόρμας που έκανε πρεμιέρα στην Phantom το 2017 και τώρα χρησιμοποιείται σε όλα τα μοντέλα της αγγλικής εταιρίας. Σύμφωνα με την Rolls-Royce, αυτή ακριβώς η αρχιτεκτονική της παρέχει την ελευθερία να “κατασκευάσει σχεδόν οποιοδήποτε σχήμα μπορούν να φανταστούν οι πελάτες της, με μοναδικούς περιορισμούς τις θεμελιώδης μηχανολογικές και σχεδιαστικές απαιτήσεις”.
“Έχουμε επίσημα επανιδρύσει το Coachbuilt τμήμα μας για εκείνους τους πελάτες που επιθυμούν να ταξιδέψουν πέρα από τους υπάρχοντες περιορισμούς και να εξερευνήσουν τις σχεδόν άπειρες δυνατότητες που ανοίγονται μπροστά τους. Μπορούμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας την δυνατότητα να δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο στο οποίο κάθε ένα στοιχείο θα είναι χειροποίητο, στις ακριβείς προδιαγραφές και απαιτήσεις τους, όπως αρμόζει σε έναν οίκο πολυτελείας.“
Δήλωσε ο επικεφαλής της Rolls-Royce, Torsten Muller-Otvos. Με τον αριθμό των εκατομμυριούχων και δισεκατομμυριούχων να έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια και την ανάγκη για εξατομίκευση και διαφορετικότητα να είναι ισχυρότερη από ποτέ, δεν είναι παράλογο αυτό που κάνει η Rolls-Royce. Γιατί να γυρίσεις την πλάτη σου σε μία εξαιρετικά προσοδοφόρα αγορά; Γιατί να χαρίσεις το μερίδιο που μπορείς να κατακτήσεις; Κάπως έτσι, αρχίζουμε να γυρνάμε πίσω στην δεκαετία του 1920 και στην προκειμένη περίπτωση, αυτό δεν είναι κακό καθώς θα έχουμε την δυνατότητα να δούμε μερικές πολύ ξεχωριστές δημιουργίες – άσχετα που θα τις απολαμβάνει κάποιος άλλος.
The post Η Rolls-Royce και η “Αρχιτεκτονική της Πολυτέλειας”… first appeared on Εν Κινήσει.
Follow @CarsnewsGr