Η BMW παρέχει δύο επιλογές σε όποιον ενδιαφέρεται να αγοράσει μία νέα M3 ή M4: υπάρχει η standard έκδοση με τον 3-λιτρο, υπερτροφοδοτούμενο, εξακύλινδρο εν σειρά βενζινοκινητήρα να παράγει 480 ίππους και 550 Nm ροπής και η Competition, όπου ο ίδιος σε γενικές γραμμές κινητήρας παράγει 510 ίππους και 650 Nm ροπής. Στο προσεχές μέλλον, θα προστεθεί στην γκάμα και η “CS” έκδοση όμως, για όποιους επιθυμούν το κάτι παραπάνω από το αυτοκίνητο τους.
Ακόμα δεν έχει επιβεβαιωθεί κάτι από την πλευρά της BMW αλλά αν κρίνουμε από το πρόσφατο παρελθόν και τις M2 CS και M5 CS που παρουσιάστηκαν σχετικά πρόσφατα, δεν υπάρχει λόγος για να μην εμπλουτιστεί η οικογένεια των M3/M4 με μία πιο σκληροπυρηνική έκδοση. Μία που θα επωφελείται από 10-20 άλογα επιπλέον χάρη σε μερικές επεμβάσεις στον κινητήρα, χαμηλότερο βάρος λόγω της εκτενέστερης χρήσης ελαφριών και εξωτικών υλικών αλλά από αναβαθμίσεις στο πλαίσιο, την ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης και το σύστημα πέδησης. Το πραγματικό ερωτηματικό αναφορικά με την “Competition Sport” σχετίζεται περισσότερο με την μετάδοση παρά με οτιδήποτε άλλο. Η συνταγή είναι παλιά και δοκιμασμένη αλλά το θέμα είναι αν η κίνηση θα μεταδίδεται αποκλειστικά από τους τροχούς του πίσω άξονα ή αν θα υπάρχει το σύστημα τετρακίνησης. Αν, για λόγους βάρους, η BMW επιλέξει την πρώτη λύση, καλώς αλλά αν επιλέξει την M xDrive τετρακίνηση τότε μπορούμε με μεγάλη σιγουριά να πούμε ότι αυτό θα έρθει με ειδικές ρυθμίσεις για την συγκεκριμένη εφαρμογή. Το δεύτερο ερώτημα, αφορά στο κιβώτιο ταχυτήτων: θα είναι διαθέσιμη η M3/M4 CS με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων; Περιμένουμε με ανυπομονησία αλλά μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε αρκετό καιρό καθώς οι M3/M4 δεν έχουν προλάβει να πάρουν την θέση τους στην αγορά, οπότε οποιαδήποτε προσθήκη θα έρθει αργότερα.
The post Ήδη στα σκαριά η πιο σκληροπυρηνική BMW M3 CS. first appeared on Εν Κινήσει.
Follow @CarsnewsGr